Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
1387
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Üniversite Kayıt dondurmadan gitmemek
R
5 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Merhaba, ben hiç çalışmadan sırf gitmek için pc programcılığı 2 yıllık gittim gittiğim yer çok kötü ve yaşanabilecek bir yer olmadığı için (araştırmama rağmen üzülüp şok oldum) gidip 1 gün kalmaya karar verdim ayrıntıyı geçelim benim burada karar verip okuldan cıkıp gitmem lazımdı araştırdım abilerime vs. sordum ki dondur demişti biri hocaya gittim dondurma sildirme gerek yok dedi öyle kalsın ama ders kayıtlarını hep yap dedi her dönem sıkıntı olur mu harç vs para mara dedim yok dedi o sadece mezun olanlar için vs bişe demişti ben de okey dedim eve geldim baya bir rahatladım herhangi bir sıkıntı olur mu diye size sorayım dedim yardımcı olun lütfen Para ödeme vs. harç març gibi şeyler olur mu sadece asker tecil için dondurmadım yeni bir üniye hazırlık yapıp sınava giricem amacım o YARDIM LÜTFEN



R
5 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

YARDIM GÖREN YOK MU :(



D
5 yıl
Yüzbaşı

Geçen sene üniversiteyi bırakırken herhangi bir işlem yapmamıştım ve herhangi bir şekilde para ödememiştim. Sadece yeni üniye kayıt olurken eski okuldan kaydınızı sildirmeniz gerekmektedir.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

R
5 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Teşekkür ederim ben de bu konuda içimi rahatlatmak istiyordum. Bir şey daha soracaktım ben şuan da hazır kayıttayken gidip askerliğimi tecil ettirebilir miyim ? bir kere daha uğraşmayayım ne olur ne olmaz diye şuan üni kaydım duruyor sanırım zaten yeni açıldı okullar o yüzden sıkıntı çıkmaz diye tahmin ediyorum.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.