2D bir oyun yapıyorum. Çözünürlüğü 1920x1080 yaparak resimleri çizdim. Fakat Iphone X'in çözünürlüğü 2436x1125 olduğu için en boy oranı farklı. Her şey ekrandan taşıyor. void Start () { Camera.main.aspect = 16f / 9f; } Kamerayı 16:9'a zorlayınca ekrandan taşma olmuyor. Her şey ekrana sığıyor. Bu sefer de resimler inanılmaz kötü gözüküyor. Her şey enine genişlemiş oluyor. Fikri olan var mı arkadaşlar?
IPhone X ayrı bir çözünürlük vererek düzeltebilirsin.
Nette şöyle bir kod buldum ama Sadece Unity 2017+ da çalışıyor 5.6 da falan çalışmaz
bool deviceIsIphoneX = UnityEngine.iOS.Device.generation == UnityEngine.iOS.DeviceGeneration.iPhoneX; if (deviceIsIphoneX) { // IPhone X ise kodu çalıştır. }
void Start () {
Camera.main.aspect = 16f / 9f;
}
Kamerayı 16:9'a zorlayınca ekrandan taşma olmuyor. Her şey ekrana sığıyor. Bu sefer de resimler inanılmaz kötü gözüküyor. Her şey enine genişlemiş oluyor. Fikri olan var mı arkadaşlar?