1. sayfa
Biyik benim cimbiz benim sahanee ne ya Olmadi gelin berbere burlikte gidelim |
|
Siz ne bekliyorsunuz bu kizlardan anlamadim. Hepsi 1.75, sarisin felan mi olsun ? Yok avrupali kizlar soyle, boyle. Ona bakarsan onlarin erkek boy ortalamasiyla turk erkekleri arasinda da ucurum var. Yani tek cinsiyet olarak degil ikili olarak dusunmeliyiz. Sokakta binlerce barzo, gordugune laf atan insanlar varken kizlar neden boyle demek sacma. Onlari bu hale getirenler erkekeklerdir yani. Ortalamanin biraz ustunde bir kiza 10 tane erkek yazarsa onun da kendini yuksek gormesi normal. Sonuc olarak boyle sacma sekilde kendi insanlarimizi ezmeye, hor gormeye calismayin. |
Onların böyle olmasına barzolar mı neden oldu??! Saçma |
| Ağır barzo detected. |
|
Sorduğum soruda sadece soru/cevap ilişkisi istediğimi belirttim. Onlarında çoğu "türk erkekleri şöyle yağğ böyle yağğ ne istiyonuz bizden öyle kızlar yok hepimiz süperiz" tarzı yorumlar attı. Sırf belirttiğim halde soru cevap ilişkisini önemsemeyip olayı Türk erkeklerine bağladıkları ve tarafsız cevap veremedikleri için onlara "kezban" deniliyor. Ve kimseden sarışın uzun boylu beklediğimiz yok, her şey kişilik meselesi. Forumda yüzlerce konu görüyorsunuz, sevgilim aldattı, sevgilim şöyle yaptı. Peki olayın aslı ne? Konuyu açan arkadaşımız çok sevmiş, toz kondurmamış kız da bundan sıkılmış aldatmış. Bakın, geneli bu kişilikte olduğu için bukadar laf ediyoruz. Barzo, laf atan erkek tiplemesine bende ayarım, onların konuyla alakası yok. Yolda kafamı kaldırıp elalemin kızına bakmam çok uç bir nokta olmadıkça, hayatımda kimseye de laf atmadım :) Sadece bir değerlendirme ve makara yapmaya çalışıyorum. |
| Evet, şöyle bi tanım yapayım bi sorunuda şudur: Ellerinde Galaxy s4 varken neden gözleri hep Galaxy S12304291490312'da ? |
Bir kiz biraz acik giyindiginde bu barzo diye tabir edilen insanlar hayvan gibi bakiyor, laf atiyor. Bu durumda bir kizin icine kapanik, urkek olmasi normal degil mi? Ya da cok guzel olmasa da sapik erkeklerimiz surekli pesindeyse kendini cok guzel sanmasi normal. Bu 2 cinsiyet arasinda bir iliski, tek tarafli degil. Ayrica turk erkekleri cok yakisikli, anlayisli da mi kizlardan cok guzel, anlayisli olmasin bekliyorsunuz ? |
+1 Ben de ufak birşeyler eklemek istiyorum . Bir kızdan gelen cevap " italyanı örnek verdim ben...benim asıl yerim hırvatlar,isveçler ;) - Yahu kızım senin etin ne budun ne elin hırvatı isveçi de seni mi bekliyordu ? Türk erkeklerine basbaya da muhtaçsın işte. Senin baban da o eleştirdiğin kıllı , göbekli türk erkeklerinden biri bunu unutma . Gelelim biz erkeklere . Bizde de yok abi rus gibisi var mı , yok abi sarışın mavi gözlü isterim , Ulan kopil sen aynaya baksana bi önce ? Hangimiz Kıvanç Tatlıtuğ kadar fotojeniğiz , hangimiz kusursuz süper yakışıklıyız da bu elin Rusu , Çeki , İngilizi gelip bizimle evlenmek için can atıyor ? Basbaya da türk kızlarına muhtacız işte , annelerimiz de o kezban dediğiniz kızlar kategorisinde . Forumda 14-15 yaşındaki ergenler kız'dan boynuzu yiyince soluğu burda alıyor , yok türk kızlarına töğbeliymiş yok onlarsız da olurmuş . Az gerçekçi olun beyler , biz onlara onlar bize muhtacız birbirimize , burası Türkiye ve aynı ülkeyi paylaşıyoruz , bizim güzeller güzeli türk kızlarımız varken , elin rusuna , almanına medet ummayalım lütfen . ( Bahsettiğim kız türleri +20 li yaşlar içindir. Ergenliğini tamamlamamış türk kızları genelde batı özentisi olmakta , onlar bu kategoriden tamamen dışardadır ) |
| Bana söyleseydiniz o sitede ben sorardım üstelik ''günün sorusu'' yapardım. |
1. sayfa
Öncelikle şu konuyu gördüm;http://forum.donanimhaber.com/m_80005579/tm.htm
Konu Dışı cezam olduğu için konuya cevap yazamadım, oyüzden yeni konu açıyorum. Verdiğim konuyu da inceyelin olayı kavrayın.
Sonra konuyu açan kişinin dediğini yaptım, yani kadınların bulunduğu çok popüler bir siteye bu soruları sordum. Linkini de veriyorum evet! Buyrun, hepsi nasıl kudurdu izleyin
http://www.kizlarsoruyor.com/Kisilik-Sorulari/726860-turk-kizlari-neden-.html