Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
19
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
The Batman Who Laughs Vs Darkseid

W Wally-West Konu Sahibi
3 yıl (623 mesaj)
The Batman Who Laughs karakteri; DC evreninin en tehlikeli karakteri olarak geçiyor. Hatta, JL'yi tek başına çökertmişliği var. Şöyle anlatayım; Batman ile Joker'in karşımı bir karakter bu. Efsanevi bir psikopat. Bazı durumlarda, JL ekibi ondan yardım almıştır. Lobo bile, pek cesaret edememiştir karşısına çıkmaya. Ki ne kadar manyak bir karakter olduğu bilinir.

Herneyse, bu karşılaşmada hangi karakter şanslı sizce ?
Ben oyumu; Who Laughs'dan yana kullanıyorum.




G Gerçek bilgi
3 yıl (4737 mesaj)
Hangi darkseıd hocam ?

True form ds ise ds hiç zorlanmadan alır.

Diğer avatarları ise iki türlüde gitme ihtimali var ama bence yine darkseıd alır


Bu mesaja 2 cevap geldi.

W Wally-West Konu Sahibi
3 yıl (623 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Gerçek bilgi

Hangi darkseıd hocam ?

True form ds ise ds hiç zorlanmadan alır.

Diğer avatarları ise iki türlüde gitme ihtimali var ama bence yine darkseıd alır
Darkseid'in normal hali AYD filan yok.
Şimdi, Darkseid'i JL zorluyordu, hatta bir iki karşılaşmada kazanmışlıkları bile var. Who Laughs komple JL'yi yok etti. Adam,Larfleeze ayarında bir villian. Yanılmıyorsam, "Batman çıldırırsa ne olur" sorusu üzerine ortaya çıkan bir karakter.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Green_Lantern
3 yıl (334 mesaj)
Who Laughs DC'nin en tehlikeli karakteri seçildi. Batman kadar zeki ve Joker kadar psikopat. Yani Batman ama delirmiş hali.



Larfleeze zaten gardiyanları kontrölü altına alacak, tüm green lantern corpsu, gardiyanlardan bazıları yenecek, brainiacı kölesi yapacak kadar güçlü. Tüm blue lantern ve green lanternların gücüne sahip Hal bile yenemedi Larfı. Sadece 1 blue + lantern birlikte olduğunda bile Thanos'a baya yakın seviyede oluyor, ordaki Hal tüm blue ve green lerin gücüne sahipti artik ne seviyede sen düşün.



Zaten Batman bile yeniyordu. Onun delirmiş halini düşünemiyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Gerçek bilgi
3 yıl (4737 mesaj)
O halinde de hazırlık yapıyor mu bilmiyorum ama hazırlık olmazsa bir şans vermiyorum batman'e.




Bu mesajda bahsedilenler: @Wally-West

G Gerçek bilgi
3 yıl (4737 mesaj)
Kim seçte en tehlikeli olarak ? :D


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Green_Lantern

M MichaelTownley
3 yıl (1721 mesaj)
Batman herhalde



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G Green_Lantern
3 yıl (334 mesaj)
Onu bilmiyorum. Yazarlar öyle söyledi sanırım :D



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Gerçek bilgi

G Gerçek bilgi
3 yıl (4737 mesaj)
mandrak falan filan varken batman'in en tehlikeli seçilmesi taraflı olmuş gibi geldi :D


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Green_Lantern

G Green_Lantern
3 yıl (334 mesaj)
Batjok hazırlıklıysa daha tehlikelidir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Gerçek bilgi

G Gerçek bilgi
3 yıl (4737 mesaj)
Ben hiçbir karakterin hazırlıkla o kadar yükseğe çıkacağını sanmıyorum.

Batjok da güzel isimmiş


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Green_Lantern

G Green_Lantern
3 yıl (334 mesaj)
Ya ne biliyim. Tehlikeli işte :D



Batman ve Jokerin birleşimi olduğu için BatJok :D



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Gerçek bilgi

M MichaelTownley
3 yıl (1721 mesaj)
Batman hocam bu. Üstüne üstlük bir de Joker var!



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Gerçek bilgi

G Gerçek bilgi
3 yıl (4737 mesaj)
Featleri söylediğinize göre çok üst bir tehlike gibi gelmiyor ama adı üstüne batman farkı olmasaydı olmazdı :D




Bu mesajda bahsedilenler: @Green_Lantern

G Gerçek bilgi
3 yıl (4737 mesaj)
Torpille seçildiğini düşünüyorum öbür türlü pek imkan vermiyorum en tehlikeli olacağına ( Featlar de bunu destekliyor )


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MichaelTownley

M MichaelTownley
3 yıl (1721 mesaj)
Torpilledir bence de



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Gerçek bilgi

W Wally-West Konu Sahibi
3 yıl (623 mesaj)
Batman Who Laughs, 14 Kasımda ilk bölümü ile çıkacak. Tabi kitap çıkmadan reklamı filan yapıldı "DC'nin en tehlikeli karakteri" diye. Adam, tüm JL'yi yok edip, Süperman'i tıpkı İnjustice deki gibi delirtmiş. Üstelik tüm Robinleri zincire bağlamış sanırım farklı formdalar. Darkseid'dan bile daha kötü bir Batman düşünün.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T tonbalıklı
3 yıl (532 mesaj)
Getcomics e nezmn düşer acabaa



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Wally-West

C Can kibaroğlu
8 ay (7 mesaj)
Batman who laughs gelişmiş hali varya darknest onu Marvel dan kim alır



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C Can kibaroğlu
8 ay (7 mesaj)
Batman who laughs gelişmiş hali darknest var onuda Marvel dan kimler ala bilir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Gerçek bilgi
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.