1. sayfa
Rünler armorlar hasarlar aynıyken denedinmi bunu. Bana cok fark olmaz gibi geliyor. |
tank yine de zor ölüyor ne alaka her şey aynıyken |
Hm.... Soruyu sana şöyle soralım o zaman belki o zaman anlarsın birazcıkta olsa. Şimdi tanklık simgesini sopa malzemesiymiş gibi düşün. Sakın yine o zamanda aynı şey oluyo yağğ deme bi düşün sadece. Sence yere sert vurunca tahta sopa mı daha çabuk kırılır yoksa demir sopa mı? Burada da işte aynı mesele giriyor ortaya... Garen, darius vs vs herolar TANK sınıfındadır ve hiçbir zaman anlıyamacaksın fakat tank dediğin şey kolay hasar almaz kardeşim. Fakat nişancı olan bir miss fortune çok daha fazla hasar alır çünkü onun sınıfıda NİŞANCI Şimdi artık sınıfları öğrendiğine göre git birazda TANK bir NİŞANCI bul getir göster bakalım bize bulabilecek misin? |
Bir tane video çek o zaman, -Saldırı gücü -Saldırı hızı -Zırh -Can -Can yenileme Değerlerinin aynı olduğu, başka HİÇ BİR eşya veya rünün etkisi olmadığı (rün seçilmeden oluyor mu bilmiyorum) 2 şampiyonun birbirine aynı anda vursunlar. Arada gerçekten senin anlattığın gibi varsa da hesabımı paylaşacağım burdan. Çünkü imkanı yok. Bu arada mf ile garen'in statları nasıl hemen hemen aynı? Miss Fortune 50 vuruyor Garen 66. Garen'in taban tank özelliklerin de yüksek olduğunu farzedersek, zaten Garen'ın her türlü üstün olması gerekiyor? |
mf de ilk levelde 30 vurur diyelim e nasıl oluyor büyü direnci aynı zırh da aynı ölmeme olayı nasıl oluyor onu kast ediyorum yani demek istedigim her şey aynı olsa da tank zor ölüyo burdaki mantıgı muhtemelen oyunu oynayan insanların hiçbiri bilmiyor oyunun gizli algoritması ile mi alakalı ney bilmiyorum ben senin dedigini anladım da anlatmak istedigimi kimse anlamıyor her şey aynıyken nasıl oluyor da tank daha adc daha zor ölüyo e can da aynı can diceksen zırh diceksen o da aynı ki kaldıki mesela mf'ye tank itemi kassak garene'de tank itemi kassak canlar zırh aynı olsa yine garen daha zor ölecek fark neyden kaynaklanıyor onu anlamıyorum işte |
peki tanklık farkı nasıl ortaya çıkıyor o halde öyle sorayım örnek veriyorum mf 1200 canda iken garen de 1200 canda iken garen yine zor ölür. zırh değerleri de aynı olmasına rağmen hem de |
|
Ben de diyorum ki öyle bir video çekerek bunu kanıtla, hesabımın ID / şifresini şurada paylaşırım seve seve. Teknik olarak 2 şampiyonun statlarını eşit seviyeye getirmek çok zor. Bunu eşyalarla bir gıdım sağlayabilirsin, o zaman da eşyanın pasiflerinin olmaması lazım. Mesela her can yenilemesi, her şampiyonda farklı işliyor Garene 5sn de 10 can veren bir eşya, sorakada 5sn de 2 can verebilir. Ayrıca rünler de tamamen bir etken, her şartta aynı özelliği veren rünleri seçerek girmelisin ki aradaki fark bozulmasın. Sadece 1 fonksiyon yok ortada, birden fazla etken var. Kafanı sadece "can" ya da "saldırı gücü" diye şartlarsan, diğer etkenleri atlayıp çelişkiye düşebilirsin. |
|
Garen 616 can ile başlıyor yazıyor resmi sitede. Büyü direnci 32, zırh 36. Miss fortune 540 can, 30 büyü direnci, 28 zırh ile başlıyor. Bunları eşit seviyeye getirmek çok çok zor. Garen direk üstün başlıyor zaten. Garen 66 saldırı gücü ile başlıyor, MF 50 saldırı gücü ile. Sen neden her şey eşit diye tutturdun onu anlamadım. Edit: bir de Bolt speed denen olay var sanırım. Saldırıların animasyon hızı gibi bir şey. Bazı şampiyonlarda daha hızlı gibi. Bazıları da ölü gibi vuruyor. Bu oyuna tam olarak nasıl etki ediyor bilmiyorum hala. |
O sadece tek vuruşluk takaslarda önemi oluyor. şöyle anlatıyim, elimizde 2 şampiyon var ve ikisinin de saldırı hızı aynı, ama bolt speedler faklı. Bolt speed'i yüksek olan ilk vuruşu daha çabuk gerçekleştiriyor. Diğeri hala elini kaldırmakla meşgul. Aşağıya salak saçma bir şey çizicem, umarım anlaşılır 2 Şampiyonumuz da saniyede 1 vuruş gerçekleştiriyor. Bir şampiyon (caitlyn olsun), saldırısını 0,2 saniyede tamamlıyor. Geri kalan süresini hareket ederek geçirebiliyor, ancak yeni saldırı yapamıyor. Diğer şampiyon (karthus olsun), saldırısını 0,6 saniyede tamamlıyor. Geriye kalan süresi çok az ama, bir sonraki saldırı yapması için bir avantaja dönüşüyor. "-" Leri 0.2 saniye olarak simgelersek şöyle bir tablo ortaya çıkıyor: Caitlyn: - X - - - Karthus: - - - X - X ler de vuruş gerçekleştirdiği süreler. İkisinin de 10 saniye boyunca birbilerine durmaksızın vurduğunu düşünürsek yukarıda çizdiğim zımbırtıyı 10 kere kopyalamam gerekiyor: Caitlyn: - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - (toplam 10 düz vuruş) Karthus: - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - - - - X - (toplam 10 düz vuruş) Hasar olarak hiç bir avantajı yok caitlynin, sahip olduğu 2 avantaj var: 1-) İlk vuruş her zaman ona ait olacak, isterse karthus'a vurup hasar almadan kaçabilir. 2-) Saldırı animasyonu erken bittiği için "kite" için daha çok vakte sahip. Karthus ise bu sürede saldırının bitmesini beklemesi lazım, aksi taktirde "attack cancel" dedikleri şey olur. Edit: Ben bu kadar basit şeyi niye bu kadar uzatarak anlattım |
|
Tebrikler başarılı bir çalışma.. |
|
Herolarin pasifleri ile ilgili bence bir de kırılgan heroya tank kasmak ile tank heroya tank kasmak arasın da fark var 2 sini de istatistikleri aynı da olsa kırilgan hero dayanıksiz bence bunla alakalı |
|
Konuya bak matematik sınavı gibi olmuş ama yararlı |
1. sayfa
arkadaşlar 1.levelde canlar, zırh ve büyü direncleri hemen hemen aynı olmasına rağmen
normal saldırıda iki heroyu karşı karsıya koydugumuz zaman örnegin MF ve GAREN hiç yetenek kullanmadık diyelim sadece sağ tık normal vuruşla garen daha zor ölüyor ya da ne biliyim diğer tanklar
ama canlar aynı vuruş hasar da aynı nasıl oluyor bu ya
Allah askına biri açıklasın.
kasılan itemlere göre değişir onu ben de biliyorum ama 1.levelde bile bi fark var ama her şey aynı olmasına rağmen neden tank daha zor ölüyor burda şunu demek istiyorum tankların hasarları alırken daha az aldıgı bir veri mi var oyunda herhangi bi yerde yazmıyor bu
CANLAR AYNI vurulan hasar da belli ama bu mantgı hala anlamadım garen neden zor ölsün ki her şey aynı yani zırh da aynı büyü direnci de aynı hatta MF'ye zırh ve kassak yine Garen daha zor ölecek ama fark nerden geliyor onu oyunda göremiyorum ben
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bloodyxTR -- 24 Ekim 2018; 19:30:49 >