Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
46
Cevap
8552
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Tactical Defending vs Legacy Defending

P Pablo Escobar Konu Sahibi
9 yıl (415 mesaj)
Size göre hangisi daha iyi ?

Bence Legacy Defending.Yaklaşık 12-13 senedir FIFA oynayan biri olarak söylüyorum Tactical eziyetten başka bişey değil.Hayret ediyorum milletinde dibi düşüyor çok iyi olmuş vs. diyorlar.Legacy Defansta omuz omuza müchadeleyi 2 tuşla yaparken Tactical Defansta kendin yönlendirmek zorundasın.Diğer bi deyişte adama yön tuşlarıyla sen yapışacaksın ama Legacy Defansta bu öyle değil otomatikman gidip kendisi adama yapışıyor.Kısacası Tactical boşu boşuna eziyet.

FIFA 12'yi Tactical olarak oynayan biri olarak söylüyorum FIFA 13'de defans yapmak daha da zorlaşmış durumda.(Tactical için)




D Daniel Faraday
9 yıl (6539 mesaj)
legacy defans bildiğin çocuk işi basıyorsun tuşa ondan sonra bekle adamın alsın topu yani maçın yarısını izliyorsun oynamıyorsun
tactical defans da kendin gidip alıyorsun buda daha zevkli hale getiriyor...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Majesticozgr
9 yıl (318 mesaj)
Gerçekçilik ve haz almak diyorsan kesinlikle tactical... Beceri gerekiyor, gerçek hayattaki gibi defans oyuncularında ön sezi gerekiyor... Zor ve her baba yiğidin harcı değil. Fifa-Pes kıyaslamalarında benim gözümde Fifa'yı bir adım öne iten yenilikti geçen sene...

Legacy de arkadaşın dediği gibi çocuk işi... 1-2 tuşa bas ve izle... Ne anladım ben o işten.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

P Pablo Escobar Konu Sahibi
9 yıl (415 mesaj)
Yıllarca Legacy oynadıkdan sonra son 2 seridir Tactical ciddi anlamda zor olmaya başladı.Topu alıp ceza sahasına ne zaman girsem arkadaki defans oyuncusu bana yetişip topu kapıyor yokmu bunun bi çözümü ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Moltherion
9 yıl (1632 mesaj)
FIFA 13'e kadar bende nefret ediyordum tactical'dan. Merak ediyordum millet nasıl top kapıyor, bi ben alışamadım diye. 13'de mecbur olarak alışmam gerektiğini anladım. 1-2 güne alıştım. Legacy'i seçince daha kötü defans yapıyorum hatta. Tactical'ı sevemememin nedeni ise mantığını kavrayamamıştım tactical'ın. Şuan Seasons istatistiklerim 16-2-1.

Rakibe devamlı alan savunması yapacaksın. Ayak uzatıp topu almaya çalışma. Yoksa pazara gidersin devamlı. Onu alıştıktan sonra belirli pozisyonlarda yapacaksın. Zaten üstüne gelirse defans bir şekilde kapıyor topu X'e basıyorsan. R1+R2+X şeklinde de defans yapabilirsin. İki adamın birden baskı yapar rakibe. Yada diğer adam ile baskı yapıp diğer adamı sen kontrol ederek adam tut. Alıştıktan sonra rakibin yapacağı hamleleri daha iyi kestiriyorsun.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moltherion -- 6 Kasım 2012; 22:34:22 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

J jimiemre
9 yıl (139 mesaj)
Forumdaki en iyi konulardan bir tanesi. Konuyu açan ve yorumlarını yazan arkadaşlardan tek tek teşekkür ediyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BAYOKAN84
9 yıl (2361 mesaj)
geçen sene bende ilk zamanlarda nefret etmiştim, hatta fifa13 online modlarda inşallah legacy seçeneği olur diye de içimden geçirmiştim.

Ama alıştıktan sonra iyi ki tactical var diyorum.Örneğin sırf legacy defendingi görmek için arada team play moduna giriyorum ve görüyorum ki sahada

kör dövüşünden başka birşey yok...Özel oyuncuyla sıradan oyuncuyu ayırmak imkansıza yakın.Çünkü rakip direkt dalıp alıyor topu.Ama h2h yada UT

moduna tekrar döndüğümde iyiki tactical var diyorum...Hatta bir adım ilerisin düşünerek diyorum ki inşaallah önümüzdeki sene en azından birkaç ayarda

assisted seçeneğini kaldırsınlar da hücüm yaprken millet ezbere oynamasın artık.En azından oyuncunun hareket yönünü ve orta kesmeyi semi assisted

yapsalar iyi olacak....


Bu mesaja 1 cevap geldi.

P Pablo Escobar Konu Sahibi
9 yıl (415 mesaj)
Ben direk adama yapışarak girdiğimden baya sıkıntı çekiyorum.FIFA 12'de çok rahattı Tactical.Bu sene daha da zorlaşmış.Artık alan savunması olarak defans yapıcam.
Online Modda Legacy seçeneği varmı ?

Ayrıca Tactical defans için önerileri bekliyorum.Adamlar bi uzun topta defansın arkasına adam kaçırıyorlar ayar oluyorum.Topu alıp atak yaparken arkada ki defans bana yetişip topu benden her defasında kapıyor hemde Legacy defans sisteminde ki gibi direk omuz omuza yapışıyor.Kendi adamıma pas atarken rakip araya girip kapıyor ve ne zaman kaleye şut çeksem savunma ayağını koyuyor FIFA 12'de böyle değildi,oyun ızdırap oldu resmen.

Not:Klavye ile oynuyorum





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pablo Escobar -- 7 Kasım 2012; 0:53:35 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Moltherion
9 yıl (1632 mesaj)
Öncelikle bir an önce gamepad al. 35-40 liraya çok güzel kollar var.
Adama direk yapışmaya çalışırsan, adam topu bir yana çekti mi adamını 5 metre uzakta bulursun. Adama devamlı pres yap. Doğru zamanda üstüne doğru gidebilirsin. Yada devamlı pres ile rakibi hataya zorlayacaksın. Ayağını uzatarak almaya çalışma hiç.

Oyuncusunu manuel olarak kontrol edip üstüne doğru koşturuyordur o zaman. Fiziği de iyiyse bir omuz atarak alır topu. Orta sahada topu ayağından çok tutma.

Unranked modda var sadece Legacy.




J Jack Rabbit Slims
9 yıl (19101 mesaj)
Legacy çok kolay, ama tacticalı sökünce çok iyi savunma yapıyorsun.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

J jimiemre
9 yıl (139 mesaj)
Arkadaşlar şöyle bir 2 kritik sorum olacak. Soruları ayrı olarak yanıtlarsanız sevinirim.

1 - Arkadaşlarımla legalcy defansla maçlar yapıyoruz. Ben tactical defansa alışıp bu defans sistemini uygularsam legacy defans yapan arkadaşlarıma üstünlük sağlayabilir miyim?

2- Bilgisayara karşı oynarken, çok konsantre olmama rağmen goller yiyorum. Sanki bilgisayar illa gol atacağım ne yapsan boşuna dermiş gibi bir durum var. Zorluk ayarım Legendary, defans sistemim legacy ve rakip takım Manchester City. Bu durumdan Tachtical defans yaparak kurtulabilirmiyim?

Çok teşekkür ederim, Tüm ustalara saygılar.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

D Daniel Faraday
9 yıl (6539 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: jimiemre

Arkadaşlar şöyle bir 2 kritik sorum olacak. Soruları ayrı olarak yanıtlarsanız sevinirim.

1 - Arkadaşlarımla legalcy defansla maçlar yapıyoruz. Ben tactical defansa alışıp bu defans sistemini uygularsam legacy defans yapan arkadaşlarıma üstünlük sağlayabilir miyim?

2- Bilgisayara karşı oynarken, çok konsantre olmama rağmen goller yiyorum. Sanki bilgisayar illa gol atacağım ne yapsan boşuna dermiş gibi bir durum var. Zorluk ayarım Legendary, defans sistemim legacy ve rakip takım Manchester City. Bu durumdan Tachtical defans yaparak kurtulabilirmiyim?

Çok teşekkür ederim, Tüm ustalara saygılar.

1 - Legacy ye karşı üstünlük sağlaman çok zor tamamen mantığını anlaman lazım tacticalin..

2 - Bilgisayara karşı oynarken yapacak bişeyin yok illa atıcak ise atıyor online da denemeni öneririm tactical kullanırsan bi nebze daha iyi defans yaparsın ama tam anlamıyla offline çözüm olmaz legendaryde zor...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

J jimiemre
9 yıl (139 mesaj)
Tactikal defansı tam anlamıyla yaparsam, legacy defans yapan birine göre daha iyi oynayabilir miyim?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B bykutluay
9 yıl (1368 mesaj)
arkadaşlar online seasons liginde nasıl taktik i legary yapıcam taktical kiltli gözüküyor yardım lütfen


Bu mesaja 2 cevap geldi.

J jimiemre
9 yıl (139 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: bykutluay

arkadaşlar online seasons liginde nasıl taktik i legary yapıcam taktical kiltli gözüküyor yardım lütfen

Sadece tacktical oynayabilirsin.Online modlarda Legalcy oynayamazsın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K Klise Adam
9 yıl (7902 mesaj)
Tactical'dan zevk alıyorum diyen kişilerin aldığı zevk tamamen zorlama bir zevktir.El mahkum seveceğiz mantığından başka birşey değil.
Legacy oynanabilseydi görürdüm ben burda tactical güzel diyenleri.İki güne hepsi legacy oynamaya başlardı.

İşin esprisi şu;
Tactical defending ve impact engine'in bu oyuna eklenmiş olması tamamen momentumu daha mantıklı hale getirebilmektir.
Bunlar oyuncuların momentumun varlığı daha az hissetmeleri için koyulmuş sistemlerdir.
Sizde dikkat etmişsinizdir kimi zaman öyle tactical defending yaparsınızki rakibiniz pas bile yapamaz takır takır topu alırsınız kimi zamanda rakibiniz sadece sağ sol yaparak bütün adamlarınızı çalımlar ve bu sırada sizin defanslarınız birbirine çarpar saçma sapan sendeler vs vs.
Sizde maç başında dersinizki ulan adam benden iyi oynuyor baksana çalımlara yada bu herifte hiç oynamayı bilmiyor üst üste iki pas yapamadı.Halbuki sizin tactical'ınız çalışmaz hale geliyor vs vs.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

B bcan402
9 yıl (5557 mesaj)
tactical da 2.adamı prese nasıl çağırıyoruz ? legacy de pas ve şut tuşlarına ikisine birden basınca 2 kişi dalıolar adama ama tactical da böyle bişe yok galiba ?

fikrim ise;alışınca tactical defend de güzel


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mario auditore
9 yıl (245 mesaj)
legacy bodoslama dalış gibi birşey tacticale alışınca çok kötü olduğunu anlıyorsun tacticalse alan savunması bence fifanın en önemli özelliğinden biri




K kene the cartoon
9 yıl (43 mesaj)
Arkadasimla oynuyorum uzun zamandir.artik birebirde hangi hamleyi yapacagini tahmin edebiliyorum ve tactical bu anlamda cok ise yariyor.legacyde basinca gidiyor adama yapisiyor,arkadas topu bi sag bi sol yapti mi benimki pazara gidiyor.tactical olunca presin zamanlamasini ve mesafesini kenim ayarlayabiliyorum boylece arkadasin kafasindaki hamleleri kolayca yapmasinin onune geciyorum.Neticede computer insanin yapacagi hamleleri tahmin edemez ,emir kuludur.yani arjen arkadasin bahsettigi gibi momentum cart curt hikayeleri degil,harbi zevk aldigimiz ve oyunun akisini kendi inisiyatifimize birakmak istedigimiz icin tacticali seciyoruz.legacy i seviyorsun diye diger insanlarintercihine zorlama,basit yakistirmalari yapman da yersiz olmus





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kene the cartoon -- 23 Mart 2013; 15:45:00 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A Athelstan
9 yıl (548 mesaj)
Legacy'ye kolay diyenleri görüyoruz onlinede hallaş pamuğuna çeviriyoruz defanslarını. Legacy akıl işidir ve gerçekçidir. Dünya'da taktikal defans diye birşey mi var? Ne yani messi istediği kişiye çalım atamaz mı? dünyada taktiktal defans olsaydı servet messi geçirmezdi. oyunun zevkini kaçırmaktan başka birşey değil.


Bu mesaja 2 cevap geldi.