Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
956
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Su basınç vanası çıktı ( Bosch )
B
3 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Bosch Condense 2500 kombim var kiracıyım bu eve yeni taşındım bugün gelip doğalgazı açtı izgaz ama kombiden anlamam dedi ve gitti.Bende malum internet falan var yaparım dedim araştırdım anladım her şeyi açtım kombiyi vanaları falan ama ısı gelmiyor,izlediğim bi videoda su basıncı 1.5 olacak diyordu bununki 3te duruyordu.Basınç vanasını çevirin diyolardı ama bi türlü dönmüyo vana ben de pense ile tutup çevirmeye çalıştım yani işin özü o vana çıktı yerinden her yer su oldu zor kapattım su vanasını.Geri takmaya çalışıyorum oturcak gibi duruyo ama oturmuyo yerine,kırdım mı acaba ya içeride de uzantısı var mı onun? hani o mavi vanadan bahsediyorum.Kombiyi perte çıkartmamışımdır demi arkadaşlar bilen biri bilgi versin lütfen



K
3 yıl
Yarbay

B
3 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: kombiustası

foto at
Hocam ben komple çıktı sanmıştım meğerse geri takmayı becerememişim o an demoralize olunca da beceremedim diye dokunmamıştım bi daha,abim geldi taktı rahatça vidamsı bi ucu varmış zaten.Konu kilit yani yine de teşekkür ederim



B
3 yıl
Onbaşı

Geçmiş olsun, kombinin basıncını hiçbir zaman 1,5 bar'ı geçmemeli. Eğer geçerse de peterlerden hava alıyor gibi suyu boşaltıp basıncı düşürmek lazım. O kırdığını zannettiğin vana sadece kombiye su basmak için kullanılıyor hocam.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.