Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
67
Cevap
2210
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Cevap: Siz sorun, 'Donanım Haber' cevaplasın! (2. sayfa)

Y Yunusaslnr
6 yıl (2 mesaj)
Asus laptobumu uykuya aldım dışarı Çıktım geldiğimde fişini çıkmış buldum bataryayi çıkartmış tim öyle kullanıyordum açtım parolami girdim masaüstü elmedi siyah ekran geldi bekledim düzelmedi yine demedim parola geldi girdimyine siyah ekran 2 saat sonra tekrar demedim bi kaç kez bu sefer onariliyo dedi onarilamadi dedi ve siyah ekran geldi PC çöktü heralde deyip format CD taktim ilk başta küçük bir bölme geldi 0 ,c,d bölümleri dosyalarim görünüyordu isim olarak ama bu bölümden hiç bir İslam yapmadım bi dağa gelmedi formaya devam ettim sürücü bulunamadı eksik hatası verdi hdd gormuyo ne yapmalıyım?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yunusaslnr -- 28 Şubat 2016; 14:35:56 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B byyceritt
6 yıl (27 mesaj)
Arkadaşlar yaklaşık iki haftadır ev arkadaşım ve ben saat 22:00 dan 12:00 a kadar internete bağlanamıyorum. Hemde ne tablet ne pc ne de telefonlardan.ama arkadaşlarımız geldiğimde bu saat aralıklarında bağlanabiliyor. İnternet komşu ile ortak aceba kısıtlama felan gibi bi olay olabilir mi arayüzünden?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: cerit95



F furkanpro154
6 yıl (1 mesaj)
merhaba arkadaşlar casper laptopum var XP biraz eski ses geliyodu kulaklığı takınca gidiyordu drveri güncelle dediler gezginlerden indirdim laptoptan da ses gelmez oldu yardım edin




Bu mesajda bahsedilenler: @enderc

D damballa
6 yıl (5 mesaj)
Amd puşkin ii x4 955 3.20 ghz işlemci
8 gb ddr3 1600 ram
250 gb har disk
Amd hd 6800 1 gb ekran karti

Bu özellikteki pc warrock oynarken kasıyor sebebi ne olabilir acil size zahmet



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D Devilus
6 yıl (5 mesaj)
Arkadaşlar benim deamon Tools da tüm dosyalar seçeneği yok ve bir dosyanın uzantısı da vcd bunu hiçbir şekilde görmüyor deamon Tools ne yapabilirim yardımcı olurmusunuz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


1 1cahil
6 yıl (4 mesaj)
Arkadaşlar benim fanım bilgisayar açıldıktan 5 dk sonra falan duruyor elimle itince 20 saniye kadar dönüyor ve tekrar duruyor fanı yeni değiştirdim 2 günluk falan. Sıkıntısı nedir çözümü nedir?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F farlim
6 yıl (1 mesaj)
Mrba ben yeniyi soru sorma bölümünü bulamadım.
Bu siteden nasıl soru soruluyor?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M madheartasi
5 yıl (19 mesaj)
Merhaba donanımhaber ailesi sizlerden bir ricam var mümkünse anakartımın pin yuvası kırılmıştı değişti yapıldı pc açılırken şu mavi ekran çıkıyor error filan diyor ve kasanın açma tuşuna basınca ışıklar yanıyor çalışıyor gibi oluyor 1 saniye sonra kapanıyor şu büyük uzun geniş kabloyu anakarttan çıkarınca takınca çalışıyor yani bunun nedeni sorunu nedir ve bios error hatasıda veriyor bilen varsa şu sorunu bana yardımcı olabilir mi ALLÂH rızası için rica etsem < Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >




M musttro2l
5 yıl (22 mesaj)
Lenovo g5030 wifi driver modelini bilen var mı windows 8.1 32 bit kurdum driver bulamiyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


O OzSpider
5 yıl (165 mesaj)
Merhaba
Iki ayri noktada Ayni Youtube icerigini ayni anda nasil baslatabiliriz ?
Uc noktalardan birisi AppleTv digeri Smart Tv. ikisininde uzerinde YouTube uygulamasi mevcut. iki ayri Iphone da birlikte youtube izlemek gibi de dusunebilirsiniz. Ihtiyacimiz Istemcilerden birisi youtube videosunu secip digeri ile senkronize olarak baslatmasi yani iki ayri noktada ayni videonun es zamanli olarak izlenmesi


Edit : bu konuda bilgisi olan kimse yok mu ?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OzSpider -- 12 Temmuz 2016; 11:45:04 >


S Saban bey
5 yıl (1 mesaj)
Özellikler cpu AMD A8 6600K X4 3.9/4.2GHZ
MB MSI A68HM-E33 2xDDR3 2133 v
RAM pc 4 GB KINGSTOM HUPERX SA
VGA MSI N630GT-MD4GD3 GT630 4GB
FAN ZALMAN CNPS5x performans 92m
HD 500 GB es blue 3.5 sataş 16
Oyunlar just cause 2-crysis2- far cry 2 vb donuyor hatta hepsinde donuyor oyunlarda kasıyor sistem ı bozuk yoksa yetmiyormu anlamış değilim baya bi üçret verdim bu sisteme... Yardımcı olursanız sevinirim yanlış yere attıysam k.b



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B bitsin yemek yicem
5 yıl (1022 mesaj)
Bu ikisi arasında ne fark var ?

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bitsin yemek yicem -- 4 Aralık 2016; 20:19:50 >

< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


F ferit34
5 yıl (587 mesaj)
1000W'lık sistem için 2000Va'lik bir ups alsam orta yollu ve line-interaktif ilerde sıkıntı yaşar mıyım? (bilindik markalar)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Y yanar.merve
5 yıl (69 mesaj)
mause la ekranın sağ alt köşesinden ekran parlaklığını indireyim derken temelli indirdim ekran karardı şimdide alamıyorum parlakligini acilll yardım edin




G gulsmmm
5 yıl (140 mesaj)
klavyeden yükseltemiyormusun




Z zwanzig
5 yıl (7389 mesaj)
ender'i görünce dedim ne oluyor, tabi konu hortmuş




H heavyvehicle
4 yıl (247 mesaj)
Rüyamda Su içiyordum Orucum Bozulurmu ?




Bu mesajda bahsedilenler: @enderc

M medexbilgisayar
4 yıl (6 mesaj)
Hp Serverimizi Yeni Aldık. İlk Açılışta Ramleri Ve Harddiskleri Ayarlamak İçin Birkaç Kere Düğmeden Direk Kapattık, Sonra Server Hiçbir Şekilde Cevap Vermedi Açılmıyor Ve Işıklar Yanmıyor Power'in Yerini Değiştirdik Olmadı Eski Yerine Taktığımızda İse Power Fanı Çok Kısa Bir Süre Çalışıyor Ve Duruyor. Bunun Dışında Başka Hiçbir Hareket Yok. Yardımcı Olacak Bi Arkadaş Varsa Sevinirim..




D dnzclk44
4 yıl (32 mesaj)
Ben bilgisayarı her açtığımda bu hatayı alıyorum nasıl çözerim

< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P Promise67
4 yıl (29 mesaj)
Merhaba arkadaşlar. Yeni topladığım pcde 2 aydır yapmadığım kalmadı. En sonra buraya yazmak geldi.

Oyunların 5. Ve 10.dk larında bazen 1 saat geçtikten sonra ekran birden gidiyor. Hdm giriş olduğun için ekranda hdm yazıyor. O kadar bilgisayarcılara götürdüm yapamadılar.

Sistem

Ryzen 5 1600x

MSı b350 tomahawk amd tyzen

Asus strix rx460 4 gb ekran kartı

Gskill 8 gb ripjaws 2400 mhz ram

Thermaltake frio 775 14cm işlemci fanı

Samsung 250gb ssd

Corsair Rmx serisi 80plus gold 750w



Video linkde



https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=mbIys9IdYNA



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >