bugün far değişimi için kaputu açtığımda farkettim. Turbo fotoğrafdaki durumdaydı. Aracın çekişi, yakıt sarfiyatı vs. sıkıntısı yok şuanda. İnternette biraz baktım ama kayda değer bir bilgi edinemedim. Acaba durum ciddi mi? Yoksa önemsenecek bir durum yok mu? Periyodik bakıma yaklaşık 4000 km daha var.
boşuna sıkıntı yapmayın terleme olayına benziyo resimde gördüğüm kadarıyla turbonuzun markasıda iyi kafaya takmadan kullanın bendede basınçtan dolayı bir terleme var 30000 kmdir bir sıkıntı olmadı eğer illede yapiyim derseniz o sağdaki vidayı sıkmayı deneyin oda olmassa oring değişecek o da en fazla 10 tl olsun başka bi sorun yok bence aracınızda
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pertry -- 30 Kasım 2014; 13:07:48 >
110 luk hdilarda turbodan bir miktar yağ gelir ama sizde baya kaçak var büyük ihtimal arkadaşında bahsettiği gibi ring yapa hortumda yırtık vardır yağınızı sürekli kontrol ederek bir an evvel bi ustaya gösterin...
Dün serviste sorunu hallettik. Yağlanamaya sebep olan aşağıdaki fotoğrafta belirtilen "Turbo Rekor Borusu" -Turbo Borusu vs.-... Borunun uçlarına yakın iç kısmı deforme olduğundan sağ tarafından yağ kaçırıyormuş. Orijinali ile değişti. İşçilik dahil 96 TL tuttu.
bugün far değişimi için kaputu açtığımda farkettim. Turbo fotoğrafdaki durumdaydı. Aracın çekişi, yakıt sarfiyatı vs. sıkıntısı yok şuanda. İnternette biraz baktım ama kayda değer bir bilgi edinemedim. Acaba durum ciddi mi? Yoksa önemsenecek bir durum yok mu? Periyodik bakıma yaklaşık 4000 km daha var.
İyi günler.
Araç: 2010 Citroen C5 1.6 HDi 109
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onrkrtc -- 7 Aralık 2014; 18:34:49 >