01.09.2014 tarihinde D-Smart sağlayıcısından TTNET sağlayıcısına geçmiş olduğumuz internet hattımızın 23.09.2014 Tarihinden bu yana DSL Bağlantı sorunu yaşıyorum.
Sorun şöyle ki;
TTNET sağlayıcısına geçtiğimiz tarihten itibaren nadir de olsa kopmalar mevcuttu. 23.09.2014 tarihinden itibaren DSL sinyali hatta hiç bir şekilde gelmemekte. Telefon hattı çalışmakta fakat DSL sinyali hatta gelmiyor. DSL ölçüm aleti ile yaptığım ölçümler sonucu hatta hiç bir sinyal yok.
TTNET müşteri hizmetleri ile 23.09.2014 tarihinden itibaren gün aşırı görüşmekte olup bana sadece modem arayüzünde internet şifresi değiştirin şeklinde basit ve anlamsız bildirimler de bulunmaktadırlar.
İşin garip tarafı DSL sinyali 20:00-22:00 saatleri arasında nadiren gelip 01:00 saatlerinde kopmakta ve tekrar hiç bir sinyal modeme gelmemektedir.
Müşteri hizmetleri sürekli aynı bildirimlerde bulunup 23.09.2014 tarihinden beri beni oyalamakta ve ekip göndereceklerini bildirmektedirler.
Gereğinin yapılmasını kontrol edilmesini ve geri dönüş yapılmasını arz ederim.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
01.09.2014 tarihinde D-Smart sağlayıcısından TTNET sağlayıcısına geçmiş olduğumuz internet hattımızın 23.09.2014 Tarihinden bu yana DSL Bağlantı sorunu yaşıyorum.
Sorun şöyle ki;
TTNET sağlayıcısına geçtiğimiz tarihten itibaren nadir de olsa kopmalar mevcuttu. 23.09.2014 tarihinden itibaren DSL sinyali hatta hiç bir şekilde gelmemekte. Telefon hattı çalışmakta fakat DSL sinyali hatta gelmiyor. DSL ölçüm aleti ile yaptığım ölçümler sonucu hatta hiç bir sinyal yok.
TTNET müşteri hizmetleri ile 23.09.2014 tarihinden itibaren gün aşırı görüşmekte olup bana sadece modem arayüzünde internet şifresi değiştirin şeklinde basit ve anlamsız bildirimler de bulunmaktadırlar.
İşin garip tarafı DSL sinyali 20:00-22:00 saatleri arasında nadiren gelip 01:00 saatlerinde kopmakta ve tekrar hiç bir sinyal modeme gelmemektedir.
Müşteri hizmetleri sürekli aynı bildirimlerde bulunup 23.09.2014 tarihinden beri beni oyalamakta ve ekip göndereceklerini bildirmektedirler.
Gereğinin yapılmasını kontrol edilmesini ve geri dönüş yapılmasını arz ederim.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Micuvan -- 7 Ekim 2014; 14:10:02 >