Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
37
Cevap
9433
Tıklama
1
Öne Çıkarma
SONY XPERIA M2 DUAL ÇİFT SİM KART AYNI ANDA AKTİF DEĞİL
E
11 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Arkadaşlar, Sony web sayfasını inceleyerek Aynı anda her iki hattında aktif olduğunu ve bir hat ile görüşme yaparken diğer hattan gelen çağrıyı da telesekretere düşmeden alabileceğini birini bekletip diğeriyle görüşebileceğini vaad eden Xperia M2 Dual cihazını satın aldım. Kabus başladı. İki sim kartı da taktım. Bir sim kart ile arama yaptığında veya çağrı geldiğinide diğer sim kart işareti kum saatine dönerek hat kapanıyor ve o anda sizi birisi ararsa aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor mesajı çıkıyor. Yani telefon sony web sayfasında vaadeilenin aksine tek işlemcili çift sim kartlı cihazlar gibi çalışıyor. Cihazı satın aldığım Torium AVM de ki Sony Center Tarlacılar elektroniğe getirdim, bana satarken, abi kutusunu atma bir ay içerisinde bir arıza olursa birebir değişim yapıcaz diyen arkadaşlar, servisten arıza kağıdı getir deyip ne paramı iade ettiler ne de cihazı değiştirdiler. KVK servisine götürdüm cihazı ve problemi anlattım. 10 gün serviste kaldı ve hiçbirşey yapmadan, "hiç bir arızaya rastlanmamıştır" diyerek cihazı bana iade ettiler. Sony müşteri hizmetlerini aradım. Bana cihazın bu özelliğinin web sayfalarında yazdığını ancak şuan için kullanılamadığını ilerleyen zamanlarda güncellemelerle düzeleceğini söylediler. Bende kardeşim cihazı ben bu özellikten dolayı aldım ozaman madem olmayan özellikleri yazarak bizi kandırıyorsunuz o zaman paramı iade edin dedim, bana tüketici mahkemesine başvurma hakkınız var deyip iadede yapmadılar.
Sony Xperia M2 Dual alıpta çift işlemcili gibi kullanmayı düşünen arkadaşlar sakın almasınlar zira cihazlar arızalı. İnternetten birkaç kişi bulup onların cihazlarını da sorduğumda hepsi bu şekilde tek işlemcili gibi çalışıyor dediler. Sizleri uyarmak adına bu metni yazdım. Ayırca Sony firmasının bu ayıplı malı satarken bizi dikkate almamasının yanında belki donanım haber kendilerine bu konuyu teknolojik olarak açıklarlarsa dikkate alırlar diye umuyorum.
Hepinize saygılar. Sorusu olanlar için;
M. Erdem Güngör 0532 382 79 82 iletişim.
< Resime gitmek için tıklayın >



O
11 yıl
Er

İstanbul Bilişime bugün almaya gidip son anda erteledim.

Son değerlendirmelerini paylaşır mısın?

* İki hat aynı anda açık değil mi?
* Telefonun diğer özelliklerine dair yorumun nedir?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
11 yıl
Yüzbaşı

İki hattın vaad ettikleri gibi aktif olmayışı ile ilgili mail ve telefon trafiğinden sonra bugün beni arayıp "teknik ekibin inceleme yaptığını" söyleyip tekrar geri döneceklerini söylediler. Sanki durumu kabul eder gibiydiler. Ama artık çok geç bu işin sonunu bırakmam. İade edene kadar uğraşırım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
11 yıl
Yarbay

aslında tazminat davası açılıp kazanılabilecek bir durum. olmayan bi özelliğin reklamını yapıp satış yapıyorlar. dolandırıcılık bir nevi.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
11 yıl
Binbaşı

ben dual sim bir telefon arıyorum epeydir anladığım kadarı ile piyasadaki tüm çift sim li telefonlar boşta iken ikisi de aktif oluyor ama bir hatla konuşurken diğer hat ulaşılmaz oluyor. ancak hatların ikisini de ulaşılmaz da iken yönlendir seçeneği ile birbirine yönlendirebilirsiniz ki bu da ücrete tabidir.

Samsung un bir modeli için teknosa ve İstanbul bilişim bu özelliğin olduğunu bir simle konuşurken diğerinden gelen çağrınında alınabileceğini söylemişlerdi ama araştırdığımda ise bu özelliğin olmadığını öğrendim.

iyi günler


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
11 yıl
Yarbay

sanırım iki sim kartın aktif olduğu bir telefon yok.buraya son anda bakmışım yoksa aynı hataya bende düşecektim.



G
11 yıl
Yarbay

Sıkı tespit.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
11 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Gelişme yok arkadaşlar....



X
11 yıl
Yüzbaşı

Haftada bir arıyorum,cevap veremiyorlar. Kvk servisde üst seviye onarım merkezinde 19 gündür bekliyor. 20 iş günü dolduğunda gerekeni yapacağım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
11 yıl
Yüzbaşı

Bir ay sonra teknik ekip aşağıdaki yazıyı maille paylaştı;

Sony Xperia Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz.

Öncelikle elektronik postanıza geç yanıt verdiğimiz için özür dileriz.

Sorununuzla ilgili olarak, sizi bilgilendirmek isteriz ki Sony Xperia M2 Dual model telefonlarımız (DSDS) Çift SIM Çift Bekleme özelliğine sahiptir. Kullandığınız her iki SIM kartla arama ve mesajları alabilirsiniz. İki SIM kartınızı kullanmaya başlamadan Çift SIM ayarları bölümünden aktifleştirmeyi açmanız gerekmektedir. Veri trafik kullanımı sadece bir SIM kart ile çalışmak amaçlı aktifleşebilir.

İstediğiniz zaman hangi SIM kartınızdan arama ve SMS alacağınızı ayarlayabilirsiniz. Bir SIM kartı seçtiğiniz zaman, ikinci SIM kartınız geçici olarak devre dışı kalır. Bu görüşme esnasında seçmiş olduğunuz (aktifleştirdiğiniz) SIM kartın iletişim için kullanılabileceği anlamına gelir. İki SIM kartınızı aynı anda iletişim için kullanamazsınız. Bir SIM kartını kullandığınız zaman ikinci SIM kartınız otomatik olarak devre dışı kalır. Çift SIM erişilebilirliği aktif durumda ise devre dışı bıraktığınız SIM kartınıza çağrı alabilirsiniz. Çift SIM Erişilebilirliği aktifleştirdiğinizde, SIM1'i iletişim için kullandığınızda SIM2 devre dışı ve erişilemez kalır. SIM2'ye çağrı geldiği taktirde SIM1'e aktarılır. SIM1 deki çağrıyı beklemeye alarak, SIM2'den aktarılan çağrıya cevap verebilirsiniz.

NOT: Çift SIM Erişilebilirliği, Çağrı yönlendirme özelliğini kullanır. SIM kartlarınızın şebeke operatörleri ile Çağrı yönlendirme özelliği hakkında bilgi edinmeniz gerekmektedir. Farklı ülkelerde/bölgelerde Çağrı yönlendirme özelliği mevcut olmayabilir.

İki SIM kartı kullanma ayarları için:
1) Ana ekranınızdan Menü öğesine tıklayın.
2) Ayarlar > Çift SIM ayarları seçeneğine dokunun.
3) SIM1 ve SIM2 onay kutularını işaretleyin.

Çift SIM Erişilebilirliği seçeneğini aktifleştirmek için:
NOT: İki SIM kartınızında seçili olmasına dikkat ediniz.

1) Ana ekranınızdan Menü öğesine tıklayın.
2) Ayarlar > Çift SIM ayarları > Çift SIM Erişilebilirliği seçeneğini bulun.
3) Çift SIM Erişilebilirliği özelliğini aktif konuma getirin. İki SIM kartınızda bulunan kayıtlar otomatik olarak kaydedilir. Eğer kayıtlarınız otomatik olarak kaydedilmediyse, elle kendiniz ekleyebilirsiniz.


Cihazınız hakkında teknik destek için +90 212 473 77 77 numaralı telefondan bizimle iletişime geçebilirsiniz. Ürünlerimiz, servislerimiz ve teknik desteğimiz ile ilgili daha ayrıntılı bilgi içinwww.sonymobile.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

Bilmenizi isteriz ki 7 gün içerisinde yanıtlanmayan e-postalarınız sistemimiz tarafından otomatik olarak kapatılır. Daha sonra ki iletişimleriniz teknik birimimize ulaşmayacaktır bu yüzden yeni bir sorgulama başlatmanız gerekecektir.

Saygılarımızla,



Sitelerinde de güncelleme yapmışlar,

Biz telefonu alduğımızda, "iki sim kart da herzaman etkin olabilir" diye bir ibare vardı. Kaldırmışlar.




< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
11 yıl
Yüzbaşı

Hocam ne yapacağız bu telefonları? Bende de M2 Dual var ve bu çift sim olayı canımı çok sıkmaya başladı. Madem böyleydi bilseydik tek sim kartlı modelini alırdık. Yapabileceğimiz birşey yok mu bunun için?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @XYAĞMUR
X
11 yıl
Yüzbaşı

Dostum, onlarda ne dediğini bilmiyor. Tam bir ay sonra yukarıdaki mail ile cevap verdiler. Sitedeki bilgilerde oynama yapmışlar vs... Yani kabul etmiyorlar. Ben kvk ya göndermiştim. 20 iş gününü de geçti. Hala üst seviye onarım merkezinde gözüküyor. Anlamak mümkün değil.
Madem bu telefon böyleydi;
Niye 1 ay sonra cevap yazdılar,
Niye 1 aydır kvk onaramadı,
Niye sitedeki bazı ibareleri değiştirdiler.

Ben tüketici hakem heyetine 20 iş günü dolunca başvurum. Para iadesi isteyeceğim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Devotion
M
11 yıl
Yüzbaşı

Ben yeni cikacak olan sony z3 dual modelini dusunuyorum ayni durum o telefonda da mi olacak bunu nasil ogrenebiliriz iki telefon tasimak istemiyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

D
11 yıl
Yüzbaşı

Şimdi ben bu telefonu aynı sıkıntı yüzünden nasıl şikayet edebilirim? Sony'e mail yazdım aynen senin gösterdiğin maili yazdılar 5 gün önce.
Ben Tek SIM kartlı model ile değiştirilmesi taraftarıyım. Üstelik bu telefondan 2 tane satın aldım. (İkisi de Dual)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @XYAĞMUR
X
11 yıl
Yüzbaşı

Öncelikle telefonunu servise göndermen gerekir diye biliyorum. Tabi bir de tüketici hakem heyetine başvurmalısın. KVK teknik servisin sitesinde açıklama mevcut
http://www.kvkteknikservis.com/KVK/ucretiadesi.html





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XYAĞMUR -- 30 Eylül 2014; 20:25:54 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Devotion
D
11 yıl
Yüzbaşı

Bir dizi bürokrasi ve akabinde sonuçlanıp sonuçlanmayacağı bile belli değil. Umarım güncelleme ile çözerler bu sıkıntıyı.




Bu mesajda bahsedilenler: @XYAĞMUR
C
11 yıl
Çavuş

Hattın birini kapatıp, 2. hattına yönlendirme yapıyor. Philips Xenium w832'im vardı Aynı anda 2 hatta 3G arama dahil aktif kullanım destekliyordu. Bunda 3G arama zaten yok, Onu geçtim 2. hat hep sorunlu ve kapalı


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @XYAĞMUR
E
11 yıl
Onbaşı

merhaba,

samsung c5212 kullanıyorum ve ben de çift hattı aynı anda aktif olan akıllı telefon arayışındayım.
bu özelliğe sahip tek telefon olarak Gigabyte GSmart Simba sx1 modelini bulabildim.
ama marka vs pek güvenilir gelmedi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
11 yıl
Yüzbaşı

aynı anda iki simin aktif olmaması dışında, telefon güzel mi? ben almayı düşünüyroum şu an. yoksa başka ne önerirsiniz?



H
11 yıl
Çavuş

Az önce beni yaklaşık 1000 tl kurtardın az kalsın kandırıyorlardı benide ya kafayı yememek elde değil devasa şirketler bile sahtekar olmuşlar bizim sorunu çözecek çift işlemcili bi tel yapacak yokmu 2 senedir araştırmaktan bıktım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.