1. sayfa
Baskı balata ömrünü doldurduysa baskı balatadan yapıyodur ama baskı balata sağlamsa şanzıman yağı,senkromeçler ve geri vites dişlilerini kontrol ettirin |
baskı balata bitti bitecek konumda sayılır çok sertleşti ve çok aşşağıda kavramaya başladı en fazla ne kadar masraf çıkabilir dişililerden yapsa |
Fiyat konusunda bi fikrim yok |
ben de baskı balataya yatırıyorum parayı... ayrıca, geri vitese geçerken aracın tamamen duruyor olduğundan emin olun. yani araç ileri ya da geri hareket ediyorken geri vitese geçirmeyin... |
tam prosedürü uyguluyorum hocam zaten geri vitese atarken inşallah baskı balatadandır da şanzumandan yana bir problem yaşamam |
Paspasları kontrol edin. Pedalın altına kaçmış olabilir. Bir kere başıma geldi. Paspas pedalın altına toplanmış. Araç vites geçmiyordu, geçerkende garip sesler çıkartıp zorlanıyordu. |
onuda kontrol ettim hocam paspas yerinde sapma yok :) |
Sıfır arabada bile geri vites gırt gurt diye geçiyor onun ilacı koordineli bir şekilde 2000-2500 rpm civarı gaz verip tam o anda geri vitese takmak böylelikle ses duymassınız. Bi seçenek daha var önce 1 takıp biraz yürütün aracı sonra geri vitese takmayı deneyin genelde bu iki seçenekte işe yarar tabi ilk seçenek daha zahmetsizdir. İkisinide deneyin aracınız ve siz hangisini severse ondan devam edin. |
geri viteste senkromeç olmadığı için dişlilerin tamamen durmasın gerekiyor cartlamaması için. ileri viteslerde de geçiş zorluğu varsa balatadandır.biran önce değiştirin yolda kalırsınız |
pazartesi nasipse değiştireceğim bakalım yüklü bir miktar parayı da hazırlayıp sonuçları paylaşırım inşallah baskı balatadır sadece |
1. sayfa
arabada geri vitese atacak vakit sık sık garç eden dişliden gelen sesler duyyorum çok zorluyor resmen dişliler kırılacak gibi oluyor eskisi gibi sessiz
bir şekilde tık diye atılmıyor birde vitesi bire alırken biraz zorlanıyorum diğer viteslerde sorun yok
NOT: araba palio 2001 1.2 s 8v
baskı balata eskidi ondan mı yapmakta yoksa sanzuman mı
bilgisi deneyimi olanlardan yardım bekliyorum