Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
8
Cevap
891
Tıklama
2
Öne Çıkarma
155 - tüm operatörler doludur uyarısı
K
11 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Bugün acil olarak gördüğüm bir konu için 155'i aradım ve tüm operatörlerin dolu olduğu uyarısıyla karşılaştım. 1 dk civarı bekledim ve hala tüm operatörler doluydu.
Herşeyi bir kenara bırakırsak; buradaki çağrı trendini haftalık olarak gözlemlemek ve olası problemlere & çağrı yoğunluğuna karşı kalıcı aksiyonlar, çözümler üretmek bu kadar zor olmamalı. En basit mantıkla işletilen, merdivenaltı diyebileceğimiz STH operatörler bile haftalık/aylık çağrı akışını gözlemliyor, servis aldıkları firmalardan bu konuda detaylı raporları tedarik ediyor, gerektiği takdirde bu konuda kaçıcı çözümler üretiyor.
155 gibi kritik bir servise ait çağrı merkezinin de böyle mantıkla yönetildiğini görmek ayrı bir üzücü durum oldu benim için.

Biraz daha konuyu detaylandırırdım ama konular çatır çatır kapatılıyor maşallah, bu nedenle tadında bırakıyorum...
Özetle siz siz olun, acil durumlarda 155 yerine daha kolay ulaşabileceğiniz bir yakınınızın telefon numarasını da yedekte tutun derim.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



B
11 yıl
Teğmen

Zaten polis olay bittikten sonra mudahale eder. Bizim dukkanin önünde buyuk bi kavga oldu 7 kisi yaralandi kavganin ortasinda 2 ekip 3 yunus geldi bitene kadar izlediler.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
11 yıl
Yarbay

Ülkemizde toplu bir acil durum merkezi kurulmalı. Her türlü vaka tek merkezde toplanmalı böylece onun numarası neydi, bunun numarası neydi karmaşası olmaz ve ulaşım açısından bu tür sıkıntılar daha daha az yaşanır.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

O
11 yıl
Yarbay

Ben de geçen hafta aradım 2 kez meşgul verip hattan düşürdü. Gereksiz aramalar yüzünden ihtiyacı olan kişilerin hakkı elinden alınıyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
11 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Olgi

Ben de geçen hafta aradım 2 kez meşgul verip hattan düşürdü. Gereksiz aramalar yüzünden ihtiyacı olan kişilerin hakkı elinden alınıyor.

Gerekli ya da gereksiz arama kriterini sen ya da ben yorumlayacak durumda değiliz.
Kiminin kapısında silahlı adam vardır, kiminin arabası çalınmıştır, bilemezsin.
Buradaki en büyük hata; buradaki çağrı trafiğinin günlük, aylık, yıllık akışını seyredip buna göre planlama yapamayan zihniyettedir. X bir çağrı merkezinde 10 kişiden sorumlu bir yöneticiye sorsanız bile size bu analiz sürecini anlatıp çevap verebilir. En nihayetinde atla deve bir durum değil.

Velhasıl 155'i arayan hiçbir çağrı cevapsız kalmamalı diye düşünüyorum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kriptografi -- 23 Haziran 2014; 13:19:07 >

O
11 yıl
Yüzbaşı

Polise isin düsmesin kardes çok



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
11 yıl
Yüzbaşı

Burdada meşgul
Videoyu izlemek için tıklayınız





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Orange DH -- 23 Haziran 2014; 13:23:27 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
11 yıl
Binbaşı

Hayret troller gelip 911'i ara dememişler..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
11 yıl
Yüzbaşı

itfaiyelerde aynı şekilde. meşgul olmasalar bile harekete geçene kadar bin bir türlü soru soruyorlar. ulan yanıyo işte gidip söndürsene.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.