Bundan tam 5 ay önce Ankara Çankaya 365 AVM Bimeks mağazasına arızasından dolayı servise verilmek üzere teslim ettiğim EA8911032 Fatura numaralı ROGADIS MP-60-4 ürünüm tam 4 kez servise gitmiştir.Servis Form Numaraları: INC13204189 , INC13222532 ,INC14016425 ,INC14043980 dir.Tam 4 kez ürünü almaya çağrıldım ancak her seferinde ürünün tamir edilmek yerine daha da fazla hasara maruz kaldığına şahit oldum.Yaklaşık 1 aydır yasal hakkımı talep ettiğim için Bimeks tarafından bekletilmekteyim.Başka bir mağazadan ürünü talep ettiklerini söyleyen yetkili 1 aydır dönmemiştir.Bugün aradığım Bimeks Ça.Mrkz. yetkilisi telefonu yüzüme kapatmıştır.Tüm bu durumdan dolayı mağduriyetimi kamuoyuna bildiririm.
Hacı, ne yap biliyor musun? Bilmiyorsun, nereden bilecen. Her neyse konuya geleyim. Onlara bir dava aç, 5 milyon lira manevi tazminat davası olsun. Parayı aşır, zengin olursun.
Ürünü başka bir yerde bulamadım. Yasal olarak ürünü temin etmek veya bir ust modelini vermek satıcının sorumluluğunda olduğu için para iadesi kabul etmiyorum.
http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2434184/5-aydir-urunum-bimeks-taraifndan-rehin-tutulmakta/va2j5
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.