bence arabanda bir problem var. ben imzamdaki arabamla 170-180 rahat yaptım. çok da güven verdi bana. tabii diğer kullandıklarıma göre (tipo 1.4, hyundai 1.3, şahin 1.6, palio 1.4). balans ayarlarına baktırabilirsin. ayrıca arabanın şasesi eğriyse de böyle sorun çıkarabilir. |
balans![]() |
yok yaw şase düzgün,arabada kaza yok ki yamulsun. bu aralar gitmem lazım bir balansçıya ama işini bilen adama denk gelmek zor işte![]()
|
balans için bir test varmış duydunuz mu bilmiyorum.yüksek hızla ilerlerken frene basıyorsun sert şekilde çok sallama yapıyorsa balans kaynaklı oluyormuş,ben bunu sık sık yapmak zorunda kalıyorum fakat ekstra bir salınım,titreme vs olmuyor arabada.bu yöntem balans problemini anlamak için ne kadar doğrudur sizce?
|
o testi bilmiyorumda direksiyonda titreme oluşuyor mu? Benim eski aracım 99 Megane da da aynı problem oluyordu, direksiyonda titriyordu.. Herangi bir bilgisayarlı balas yapan yerde halledilir sorun oysa ![]() birde amortisörlerde eskimiş olabilir.. Yeni mi yapmaya başladı |
yav ne bileyim önceden bu kadar gözüme görünmüyordu,şu aralar farkettim bi de başka bir arkadaşa vermiştim aracı o da söyleyince(baya tırsmış hemen inmiş 120'ye![]() ![]()
|
evet en iyisi servisten bie elemanla test sürüşüne çıkın, teşhisi koysun![]() |
BALANSTAKİ AYARSIZLIK, 80-100 KM SÜRATLERDE TİTREŞİMLE ANLAŞILIR. 160 DAN SONRAKİ TİTREŞİM BALANS OLAMAZ. BU ORANDA YÜKSEK HIZLARDAKİ SALINIMLAR, SÜSPANSİYONLA İLGİLİ OLABİLİR. YANİ AMORTİSÖRLER... EĞER AMORTİSÖRLERDE PATLAK VARSA, BU DURUM, GÜÇLÜ FRENLEMEDE SAĞA YA DA SOLA ÇEKMEYLE VE UZUN FREN MESAFESİYLE DE HİSSEDİLEBİLİR. BAKTIRMAKTA FAYDA VAR... |
benim anlamadığım nokta clio zaten yüksek hızlarda salınım yapar.buna şaşmamak lazım. yani ben böyle düşünüyorum. fakat sport modeli ni bilemicem. |
Sporttan kasıt 3 kapı sanırım.. Clio II Renault Sport lar 2.0 182hp![]() |
araç iki kapı lakin clio sport 1.6 diye geçiyor yani benim söylediğim bişey değil,reno böyle demiş. 185'lik lastik aracın boyutuna göre gayet geniş,bunun dışında süspansiyonlar da diğer clio'lardan daha düzgünmüş öğrendiğim kadarıyla(daha sert olduğu hemen belli oluyor zaten). bence sallanmaması lazım aracın,civic bu arabaya göre çok büyük lastik ebadı aynı süspansiyon çok daha yumuşaktı,sallansa o sallanırdı.kesin amartisörlerde pislik var
|
şaşesımı alla alla şaşesının yamulması ıcın 100 ıle takla atması lazım.. kardeş atk arkaya dtm kanatları hıc sallamaz o zaman emın ol..saygılar
|
???????????????????????????????? ![]()
|
sen söle bana dtm kanadın ne olduğunu ben söyliym sana takıp takmayacağımı![]()
|
EWET spoıler ama metal olanı yanı bılınc olarak takılanı kafana gore takılırsa daha fazla sallma olur.dtm krsınlık tek cözüm.ben bı bmw de kullandım otobanda 180 le gıdıyom dıreksıyonu bırakıyordum.saygılar
|
Kesinlikle Balans ayarında bir sorun vardır.. Hemen balans ayarlarını yaptır. Aynısı bende olmuştu.. Senınkısı yıne 160'da sallanmaya başlamış.. Benımkii 110 oldumu sallana sallana gıdıyorduk, sankı gemide seyahat yapıyoruz. ![]() |
KARDES SENIN SORUNUN BALANS BUYUK BİR İHTİMALLE FRENE BASINCA DA ANLASILIR AMA YÜKSEK HIZDA FRENE BASINCA TİTREME SAGA SOLA CEKME YAPIYORSA BUNUN NEDENİ SAG VEYA SOL FRENIN AZ TUTMASINDAN OLUR BUDA BALATALARDAN BIRININ ESKIMIS OLMASINDANDIR
|
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.