Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
4
Cevap
1100
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Monster servis deneyimim
K
12 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Geçen yıl bu zamanlar zorlu, gecikmeli bir süreçten sonra laptoplarımız elimize geçmişti. O zamana kadar da Fokus bilgisayarın bende bıraktığı intiba hiçte iyi değildi.
Aradan 1 yıl geçti herkesin başına gelebilecek bir arıza sonucu bilgisayarımın SSD'sinin bozulduğunu anladım. Durumu Fokus teknik servisle görüştüm ve yalnızca SSD'yi kargoyla göndermemin yeterli olduğunu söylediler. Yanında arızayı özetleyen bir notla beraber söyledikleri kargo şirketiyle ücretsiz gönderdim. Servis kargo eline geçtiği gün yenisiyle değiştirip geri göndermiş.
72 gün gecikmeli ürün alan biri olarak bu hıza şaştım kaldım, çünkü bildiğimiz o ünlü markalarda HDD veya SSD'ye kullanıcının müdahale etme yetkisi olmadığından bilgisayarınız temelli rehin kalıyor, üstelik günlerce... Monster/Fokus bilgisayar bu hızından dolayı takdiri hak ediyor...

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



A
12 yıl
Yüzbaşı

Eskiden o tarz gecikmeler oluyormuş ama artık 1- 2 gun icinde ele ulasiyor dizustuler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

H
12 yıl
Binbaşı

Ekranda sorun vardı. Pazartesi yolladim cumaya ürün elime gecti. Cok memnunum gercekten.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
11 yıl
Yüzbaşı

Bende çok memnun kalmıştım gerçekten özellikle ömür bey çok alakadar



M
11 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: kcellat

Geçen yıl bu zamanlar zorlu, gecikmeli bir süreçten sonra laptoplarımız elimize geçmişti. O zamana kadar da Fokus bilgisayarın bende bıraktığı intiba hiçte iyi değildi.
Aradan 1 yıl geçti herkesin başına gelebilecek bir arıza sonucu bilgisayarımın SSD'sinin bozulduğunu anladım. Durumu Fokus teknik servisle görüştüm ve yalnızca SSD'yi kargoyla göndermemin yeterli olduğunu söylediler. Yanında arızayı özetleyen bir notla beraber söyledikleri kargo şirketiyle ücretsiz gönderdim. Servis kargo eline geçtiği gün yenisiyle değiştirip geri göndermiş.
72 gün gecikmeli ürün alan biri olarak bu hıza şaştım kaldım, çünkü bildiğimiz o ünlü markalarda HDD veya SSD'ye kullanıcının müdahale etme yetkisi olmadığından bilgisayarınız temelli rehin kalıyor, üstelik günlerce... Monster/Fokus bilgisayar bu hızından dolayı takdiri hak ediyor...

Sn. kcellat ve Değerli Arkadaşlar;

Öncelikle pozitif yorum ve değerlendirmeleriniz için çok teşekkür ediyoruz. Önsipariş sistemi ile satış süreci içinde yaşanan sıkıntılar 2013 yılı itibariyle tamamen ortadan kaldırıldı. 2013 yılı yaz dönemi itibariyle sadece HEMEN TESLİM & AYNI GÜN KARGO ile satış sistemi ile çalışma kararı alınmış ve geçici bir dönem yaşanan teslimat problemleri tamamen ortadan kaldırılmıştır.

Süreç içinde gecikme ve sıkıntı yaşamış tüm arkadaşlarımızdan tekrar özür diliyor, anlayışları için teşekkür ediyoruz.

Saygılarımızla,

MONSTER Müşteri Hizmetleri



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.