1. sayfa
Geçmiş olsun. ![]() |
Sağ olun, teşekkürler. Çok kötü bir durum. İnternette gezinirken direk gözüme vuruyor. Sonra başlıyorsun saydırmaya ![]() |
Oo emre dönmüş. Destegi bi ara söyle bakalım olmadı atarlan biraz |
Sonunda dönebildik. Fotoğraf çekme fırsatım olursa çeker paylaşırım, en azından sizin de onayınızı almış olurum. Kesin bir karara vardıktan sonra da arar durumu bildiririm. |
Nokia care servisine direk git sen ver. Durumunu da anlat. Onlar daha iyi servis yapıyor diye biliyorum. Geçmiş olsun. |
Öncelikle Tim'e vermekle yanlış yapmışsın direk elden servise teslim etmen daha iyi olur. Ayrıca ekran ile ilgili daha iyi şeyler söyleseydin muhakkak değiştirirlerdi(ekran titriyor,tam algılamıyor). Ölü piksel servis için önemli bir durum değil. |
Bu Nokia Care'a telefonu kargo ile yollayacağım? Yaşadığım yerde TİM den başka hiç bir şey yok. Yardımcı olursanız sevinirim. @MR. H Abi anlamadığım bir durum daha var. Telefonda olu pixel var. Bunun ayıplı urun sayılıp cihaz değişimi yapılması gerekmiyor mu? Hatta değişim bile talep ettim ama bir şey dememişler onun hakkında. |
Bi baksanıza hocam. http://www.nokia.com/tr-tr/magaza-bul/?tags=Nokia_Care_Location |
Nokialara sadece teleservice bakıyormuş. Ben de de vardı. Fatura fotokopisini, telefonu ve tel.in sorunlarını yazdığım kağıdı yurtiçi kargo ile karşı taraf ödemeli gönderdim. 1 haftada geri geldi. Yeni ekran takmışlardı. Telefonun sorunlarını mutlaka bir a4 kağıdına yazın. |
Hocam evet Teleservice den geldi cihaz. Bu arada cihazın kargoda kaybolma durumu yok mu? |
Telefon numarası var mı acaba? Aradım ama bulamadım. İstanbul Teleservice numarasını buldum. Cihazı da oraya yollamışlar |
Kargo sana imzalı fiş verecek. Ben de çok çekindim ama pixeller iyice canımı sıkmaya başladı ve gönderdim. Telefonu kutuya koymayı unutma. Ama sorunlarını yaz ki tam kontrol etsinler. |
Sizde mi teleservice e yolladınız? Bu arada sizde kaç pixel vardı. 2 gündür içim içimi yiyor uygulama bile indirmiyorum ![]() |
Ben direkt teleservice.ye yolladım. 1 mm uzunluğunda sol üst köşede ölü pikseller oluştu. Artık kaç adede denk geliyor bilmiyorum. Ben de kullanmayı bıraktım teli 9-10 gün. Çok sinir bozucu bir durum. Zaman kaybetmeden gönder derim. |
1. sayfa
Direk konuya gireyim. 18.03.2014 tarihinde telefonu aldığım TİM e telefonda ölü pixel var ve flaş yanmıyor diyerek faturasıyla birlikte geri verdim. Telefon bugün elime ulaştı. Flaş problemini çözmüşler fakat ekranı değiştirmeden aynen o şekilde yollamışlar. Ekrana dokunulmamış bile. Bende de 5 ölü pixel vardı. 1 pixel bile ayıplı ürünmüş. Şimdi ne yapmam gerekiyor? Tüketici hakem heyetine başvurayım mı yoksa Nokia destekten mi yardım alayım? Tüketici hakem heyetine başvuracaksam ne yapmam gerekiyor bilgilendirirseniz sevinirim.
@MR. H @insunwetrust @ulasates @Great.Wave Beyler konuya bekleniyorsunuz
Bu mesajda bahsedilenler: @ulasates , @MR. H , @Great.Wave , @insunwetrust