Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
47
Cevap
23454
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Yeni Seat Leon Full Led buğu/leke Sorunu Yaşayanlar Kulübü
K
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Son zamanlarda 2013 model Seat Leon kullanıcıları led farlarındaki buğu sorunu ile cebelleşiyor. Seat servisleri bu sorunu garanti dışında bırakıp, farları değiştirmiyorlar.
Bu sorun herkeste yok gibi duruyor ancak muhtemelen aynı led farları kullanan bütün leonlarda bu sorun var ya da olacak. Onun için, 2013 model Seat Leon sahibi olup da Led Farlarında buğu ya da leke sorunu yaşayan arkadaşlar olarak bu konuda buluşalım. Kimler bu sorunu yaşıyor, nasıl çözümler üretiyor, bununla ilgili servisler ne düşünüyor bilelim ve ona göre çözüm oluşturalım.

Led Farlarlarda buğu ve leke sorunu fotoları:

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >

Bu da yurtdışından buğu ve leke sorunu yaşayan bir kullanıcının videosu:
Videoyu izlemek için tıklayınız

sikayetvar.com'daki şikayetler:
http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2176092/seat-aracimin-farlarinda-bugulanma-sorunu-var/0eec9
http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2196654/seat-aracimin-farlari-garanti-kapsaminda-degilmis/0eec9
http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2053437/seat-aracimin-farlarinda-buharlanma-sorunu-var/itixt

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kıdemli Yarbay -- 19 Ocak 2014; 0:35:28 >

T
11 yıl
Yarbay

Ayni sorun bende de var



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: tahirozgun

Ayni sorun bende de var

Fotoğraf varsa ve eklersen çok iyi olur


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
11 yıl
Yüzbaşı

T
11 yıl
Yüzbaşı

Arkadaşlar var mı bi gelişme? birde koşulsuz herkeste mi oluyor bu problem..

daha 2 gün önce kapora verdim teslim almadan soğuttunuz arabadan


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

A
11 yıl
Er

Arkadaşlar Kıdemli Yarbayın paylaştığı araç benim araçımdır. Serviste bir sonuca varamadım. Ayrıca servisteki arkadaşlar far yıkama aparatını tam takamamışlar her seferinde kapak dışarda kalıyor.. Hafta sonu ekspertizle gidicem. Bakalım sonuç ne olucak. Ama bu olay çok saçma kesinlikle hakkımızı aramalıyız. 0 araç alıyoruz böyle bir kronik sorun... Mutlaka tüketiçi haklarına başvuralım...
< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 4 cevap geldi.
S
11 yıl
Yarbay

sikayetvar.com a yaptıgım bıldırım dolayısıyla dogustan aranmıstım 2 hafta evvel..tekrar servise bırakmamı ıstedıler bende 15 bın bakımının geldiğini o zaman bırakacagımı soledım ve bugun bıraktım aracı tekrar kayıt acıldı..foto cekılcekti akşam cekilmesini istedim..aracı bıraktım yanı bugun..ancak bana servis tekı arkadaşın dediği su almıs farı bıle kabul etmedıler umıdım yok dedi...hayırlısı beklıyoruz



K
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Zamanında ben Tüketici Derneği Aydın AĞAOĞLU ile iletişime geçmiştim. Benim farlardaki buğu çok ileri boyutta olmadığı ve en yakın servis Konya'da olduğu için ben servis bazında bir girişimde bulunmamıştım. Ancak Ağaoğlu şu cevaı vermişti:

quote:

Sayın tüketici,

Öncelikle belirtmeliyiz ki, ortaya çıkan “Ayıp” sizin kullanım hatanızdan (Çarpma, vb.)kaynaklanmıyorsa 4077 sayılı Tüketici Kanunu’na göre; “Gizli Ayıp” kapsamındadır.

Şimdi derhal;

1. Satıcı firmaya yazılı (faks, e-posta, İTM, noter ihtarı,) olarak ispatlanabilir şekilde karşılaştığınız sorunu bildirin.

2. Satıcı firma 30 iş günü zarfında ayıbı gidermediği takdirde, aracın bedel iadesi, yenisiyle değişim hakkınızı kullanacağınızı da ihtarınızda belirtin.

3. Alacağınız sonucu bizimle de paylaşın.

4. İletişim bilgilerinizi de bize iletin.

Saygılarımızla,

Aydın Ağaoğlu

Tüketiciler Derneği

Genel Başkanı

0546 250 06 12

0552 211 06 12

0532 211 06 12


O, ısrarla bir belge alınmasını ya da resmi yollardan (noter ihtarı..vs) başvuru yapılmasını istiyor. Bunu yapabilirsek çözüme yaklaşmış oluruz. Bizden sonraki arkadaşlar da bu yolu takip ederek çözüme kavuşurlar.

Bu arada Aydın bey gerçekten çok ilgili. İsterseniz direk e-posta ile iletişme geçip (belirli bir yol katetmeiş arkadaşlar) süreci kendisine aktarabilirsiniz.
Aydın Ağaoğlu TB (aydin@tuketiciler.org)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kıdemli Yarbay -- 12 Mart 2014; 21:55:24 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Sert-aç , @aysakt
K
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Merhaba, foruma hoşgeldin.

Buğu sorunu ile ilgili servis sürecini yazar mısın? Ne diyorlar? Garanti dışı olması nedeniyle size "bu garanti dışıdır" gibi bir belge ya da döküman veriyorlar mı? Yani elinizde yazılı(resmi) bir belge var mı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @aysakt
D
11 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: aysakt

Arkadaşlar Kıdemli Yarbayın paylaştığı araç benim araçımdır. Serviste bir sonuca varamadım. Ayrıca servisteki arkadaşlar far yıkama aparatını tam takamamışlar her seferinde kapak dışarda kalıyor.. Hafta sonu ekspertizle gidicem. Bakalım sonuç ne olucak. Ama bu olay çok saçma kesinlikle hakkımızı aramalıyız. 0 araç alıyoruz böyle bir kronik sorun... Mutlaka tüketiçi haklarına başvuralım...
< Resime gitmek için tıklayın >

Geçmiş olsun,
Haliyle başa geleni anlamak için yaşamak gerek,
Leon sahibi olunca, servis saglayanimizda DOĞUŞ olunca Bizlerde kıyısından köşesinde. Durumlara vakıfız...

Yeni Leon konubasliginda bu konuları Fark ettirmek adina fazlasıyla konuştuk,

http://forum.donanimhaber.com/m_63160758/mpage_218//tm.htm#89145988


Incik boncuk, görsellik, sunrof, jant muhabbetinden ziyade Gerçekleri de konuşmanın faydasını gördük.

Gerçi forumlarda konuşulan hususları bazı servis çalışanı arkadaşlar yalan dolan konusuyorlar dediklerini gene forumdan okuduk,
Müşteriye bakış acılarının nedeni gene bilinçsiz alıcılar dır, fakat tersi olan bilinci yakaladık sayılır.

Mücadele nizi devam ediniz, sattım gitti ve gel bana para kazandır zihniyetiyle başarmanın yolu, en son hukuki muracaattir.

Sonuçları buradan ve yeni seat leon konu başladığından paylaşirsanız, hepimizin faydalaniriz,

Bizi hafiye gibi sessizce takip edenler de faydalanir, belki...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DogrucuMustafa -- 13 Mart 2014; 17:57:28 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
11 yıl
Yarbay

ah ah ne diyeyim... seat leon ana konu da çok tartıştık. buraya tekrar yazacağım ama sabrım yok.. geniş bir zamanımda fotoğraflarla birlikte tüm süreci yazacağım



A
11 yıl
Er

Garanti dışı denme sebebi aracın o bölgeden kazali olmasıydı kaza gerekçesiyle garanti dışıdır dendi neyseki zor zahmet birseyler yapıp değiştirme kararı aldılar kesin sonucu cuma günü alicam.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kıdemli Yarbay
T
11 yıl
Binbaşı

Kulübü çabuk kapamışsınız, sanırım herkesin sorunu çözüldü ?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheApproachingCurve -- 22 Temmuz 2014; 19:53:38 >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kıdemli Yarbay , @DogrucuMustafa , @junkerss , @ACG3
D
11 yıl
Yarbay

sorun çözülmedi. malesef çözüm bulunamadı. servis buğuya normal diyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TheApproachingCurve
T
11 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: junkerss

sorun çözülmedi. malesef çözüm bulunamadı. servis buğuya normal diyor.

Burada tüketici mahkemesine başvurmayı düşünen arkadaşlar vardı hiçbir sonuç alınamadı mı yav


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
11 yıl
Yüzbaşı

T
11 yıl
Binbaşı

görüş mesafesi düşmüyor mu hocam :S bu güvenlik sorunu değil mi doğuş'un bu tavırları garip, vw'nin servisleri böyle değil seat'ta aynı grubun markası çözemedim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ACG3
D
11 yıl
Yarbay

hocam muayende far içi nem ağır kusur ve ben bunu müşteri hizmetleri müdürüne kadar ilettim. defalarca mailleştik. ancak bana nem sayılamayacağı ve görüşü etkilemediği bandını tekrar tekrar çaldılar dinlettiler. daha sonra mahkemeye vereceğim vs dedim. aracınızı alırız isterseniz dediler. fiyat teklifi verin dedim. bana aracımın ikinci elinin 2/3 ünü teklif ettiler... araç daha 500 km deydi..

ne uğraşacak vaktim var ne sabrım.. boşverdim.. 1.500 tl iki far çıkmacılarda. aracın başka sorunu yok. temizinden iki far alır koyarım kenara kafam rahat... mahkemeydi bilmem neydi git gel yorul.. değmez.. araba sonuçta benle yaşayacak değil.

ayrıca muayene de doğuş holdingte.. gitsem muayene istasyonundan kusurlu raporu istesem vermezler. 3 yıl sonra ilk muayenesinde garanti bitmişken olan olmuşken kusurlu olsa ne olur.. far satmaya çalışırlar.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr.Leon -- 22 Temmuz 2014; 20:21:50 >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TheApproachingCurve
D
11 yıl
Yarbay

hatta hocam şöyle de bir bağlantı paylaşayım...

http://www.taraf.com.tr/haber-sahenkin-lisansi-tehlikede-149085/

doğuş üretici değil tam bir esnaf. farı geliştirip iyileştirecek hali yok ancak kendi adını da kötüye çıkarmak istemez.




Bu mesajda bahsedilenler: @TheApproachingCurve