Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
88
Cevap
7030
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Sorunlu Cıkan PS4 'ü Amazona Geri Gönderme Kılavuzu
B
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

< Resime gitmek için tıklayın >
..............................................................................................................
..............................................................................................................
..............................................................................................................
< Resime gitmek için tıklayın >
..............................................................................................................
..............................................................................................................
..............................................................................................................
< Resime gitmek için tıklayın >
..............................................................................................................
..............................................................................................................
..............................................................................................................
< Resime gitmek için tıklayın >

ilk olarak size güvenlik amacıyla isim, email ve fatura adresi soruluyor. sonra para iadesimi yoksa ürün deyişimimi isteyip istemediğimiz soruyo. ürün deyişimi istersen anında adına sipariş tanımlayıp yeni ps4 ü kargoluyorlar. ürün elinize geçince sizde sorunlu olan ps4 ü kargoluyorsunuz. hangi adrese kargolıyacağınızı ve birde barkot gerekiyo onun linkini veriyor. sadece onu yazdırıp kutuya yapıştırıp kargoluyoruz ürünü 1ay iade süresi var. hepsi bukadar...

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byvolcan -- 4 Ocak 2014; 0:23:54 >

A
11 yıl
Yarbay

Sizin başınıza mı geldi hocam ?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @byvolcan
E
11 yıl
Yarbay

amazon un müşteri memnuniyeti müthiş. bikaç sorunum olmuştu siparişlerde. hayran kaldım valla. türkideyse söğüşlemekten başka amaçları yok firmaların





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evren377 -- 4 Ocak 2014; 1:22:41 >

B
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Afr0oo

Sizin başınıza mı geldi hocam ?

arkadaşin aldığında sorun çıktı. onun için bakmiştik. bende böyle bir yazı hazırladım. ihtiyacı olan kişiler için faydalı olabileceğini düşündüm.. fakat kargo ücreti konusunda net bir bilgi bulamadım gönderen ödüyorda amazon kargo ücretini geri ödüyorlarmı. ödüyor deniyor ama kaynak bulamadım. madem ödüyorsa karşi ödemeli göndermek daha ii deyilmi. bu konuda bilgisi olan paylaşirsa sevinirim..


Bu mesaja 2 cevap geldi.
B
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

amazona iade yapan kişler bu başlik altında deneyimlerini paylaşabilirse ilerisi için güzel bir kaynak olabilir


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
11 yıl
Yarbay

Hocam ürün onların eline geçince refund yapıyorlar :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @byvolcan
K
11 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: byvolcan

amazona iade yapan kişler bu başlik altında deneyimlerini paylaşabilirse ilerisi için güzel bir kaynak olabilir

http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=85685930



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

F
11 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Afr0oo

Hocam ürün onların eline geçince refund yapıyorlar :)

Bu tezinizi 5 saniyede çürütürüm

Bilip bilmeden iddialı kelamlar etmeyin...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: sicakyuz


quote:

Orijinalden alıntı: Afr0oo

Hocam ürün onların eline geçince refund yapıyorlar :)

Bu tezinizi 5 saniyede çürütürüm

Bilip bilmeden iddialı kelamlar etmeyin...

heralde para iade alan biri yok henuz. önemli bir şey ortalama 300 lira tutuyor. tam olarak öğrenmek lazım sistem nasıl işliyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
11 yıl
Yarbay

ürün ellerine geçince kargo parasının iadesini yapacaklar.
yaşadığım arıza süreci boyunca en az 6 farklı amazon müşteri temsilcisinden konfirme aldım.
hatta geri yolladıgım arızalı ps 4 , 3.Ocak itibariyle Amazon'un eline geçmiş. bende refund için hemen yapıştım adamlara.

müşteri temsilcisi aşağıdaki gibi cevap verdi.

08:52 PM(GMT) Herzleeya(CSA): Thanks for waiting. As I check the item is already received by us and your refund is still on process. No worries, once we have issued the return and refund. You'll receive an email for the refund of the return shipping fee.

herkes okudugundan bambaşka şeyler anlayabilir ama ben, kısa süre içinde ödediğim kargo parasını geri alacağımı hissediyorum yukarıdaki yazıyı okuyunca.




Bu mesajda bahsedilenler: @sicakyuz , @byvolcan , @Afr0oo
C
11 yıl
Yarbay

Amazon, musteri hizmetleri / memnuniyeti konusunda herkese, ozellikle Turkiye'deki perakendecilere ornek teskil etmesi gereken bir firma. Olaganustu calisiyorlar, bu yuzden de 1 numaralar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
11 yıl
Binbaşı

Peki yanlızca 1 ay boyunca mı iade alıyorlar yoksa ürünün garantisi boyunca yani 1 yıl boyunca mı iade alıyorlar.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: alperozlu

Peki yanlızca 1 ay boyunca mı iade alıyorlar yoksa ürünün garantisi boyunca yani 1 yıl boyunca mı iade alıyorlar.

1 ay daha sonra us sony ile konuşman lazım


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
11 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: byvolcan

quote:

Orijinalden alıntı: alperozlu

Peki yanlızca 1 ay boyunca mı iade alıyorlar yoksa ürünün garantisi boyunca yani 1 yıl boyunca mı iade alıyorlar.

1 ay daha sonra us sony ile konuşman lazım

Benimde en merak ettiğim konu bu. Allah korusun 4 ay sonra bozuldu ee peki ya sonra ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Afr0oo

quote:

Orijinalden alıntı: byvolcan

quote:

Orijinalden alıntı: alperozlu

Peki yanlızca 1 ay boyunca mı iade alıyorlar yoksa ürünün garantisi boyunca yani 1 yıl boyunca mı iade alıyorlar.

1 ay daha sonra us sony ile konuşman lazım

Benimde en merak ettiğim konu bu. Allah korusun 4 ay sonra bozuldu ee peki ya sonra ?

< Resime gitmek için tıklayın >



A
11 yıl
Yarbay

Güzel konu olmus eline saglık


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @byvolcan
B
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

T
11 yıl
Yüzbaşı

Benim aldığım PS4'de mavi ışık sorunu cıktı. Yani hic açılmama durumu.
Arkadasın yazdıgı gibi Amazon'da chat ile sorunu bildirdim.
Bir kac işlem yapıp cihazı açtırmaya çalıştılar.
Olmadığını bildirdim . Para iadesi mi , yeni ürün mü istedigimi sordular.
Yeni ürün istediğimi bildirdim.
İade için fiş oluşturdular.
İade kargosunu ödeyip, faturasını kutuyla birlikte yollamamı, cihazı aldıklarında ödediğim nakliye ücretini ödeyeceklerini bildirdiler.
Ben kargoya bozuk ürünü vermeden, canlı chat'in ertesi günü yeni cihazı oradan kargoya verdiler.
Aynı anda bana bir email geldi, kredi kartı bilgileri kayıtlı oldugu için, kartıma 2. makina kadar bloke koyduklarını, bozuk ürünü alınca blokeyi, kaldıracaklarını bildirdiler.

Kısaca tarihleri vermem gerekirse:
12 Arlıkta gecesi almıştım - 18 aralıkta elime ulasmıstı. 22 Aralıkta sorunlu oldugunu farkettik.
25 Aralıkta Amazon ile yazıştım. 26 Aralıkta yeni cihazı yolladılar. 2 Ocak'ta yeni cihaz elime ulaştı.
Ben 31 Aralık'ta ups ile bozuk ürünü yolladım. Dün onlar teslim almış gözüküyor.
Nakliye için 240tl odedim. Onu da geri alacagımı dusunuyorum.


Ben bu kadar hızlı , olumlu bir servisi Türkiye'de hiç bir yerin verdiğini düşünmüyorum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tergunt -- 5 Ocak 2014; 12:54:53 >
Bu mesaja 3 cevap geldi.
B
11 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: tergunt

Benim aldığım PS4'de mavi ışık sorunu cıktı. Yani hic açılmama durumu.
Arkadasın yazdıgı gibi Amazon'da chat ile sorunu bildirdim.
Bir kac işlem yapıp cihazı açtırmaya çalıştılar.
Olmadığını bildirdim . Para iadesi mi , yeni ürün mü istedigimi sordular.
Yeni ürün istediğimi bildirdim.
İade için fiş oluşturdular.
İade kargosunu ödeyip, faturasını kutuyla birlikte yollamamı, cihazı aldıklarında ödediğim nakliye ücretini ödeyeceklerini bildirdiler.
Ben kargoya bozuk ürünü vermeden, canlı chat'in ertesi günü yeni cihazı oradan kargoya verdiler.
Aynı anda bana bir email geldi, kredi kartı bilgileri kayıtlı oldugu için, kartıma 2. makina kadar bloke koyduklarını, bozuk ürünü alınca blokeyi, kaldıracaklarını bildirdiler.

Kısaca tarihleri vermem gerekirse:
12 Arlıkta gecesi almıştım - 18 aralıkta elime ulasmıstı. 22 Aralıkta sorunlu oldugunu farkettik.
25 Aralıkta Amazon ile yazıştım. 26 Aralıkta yeni cihazı yolladılar. 2 Ocak'ta yeni cihaz elime ulaştı.
Ben 31 Ocak'ta ups ile bozuk ürünü yolladım. Dün onlar teslim almış gözüküyor.
Nakliye için 240tl odedim. Onu da geri alacagımı dusunuyorum.


Ben bu kadar hızlı , olumlu bir servisi Türkiye'de hiç bir yerin verdiğini düşünmüyorum.







türkiyede ürün aldığın firmaya hatalı ürünü göndermeden yenisini gönder desen adama gülerler..



G
11 yıl
Yüzbaşı

Şu yaziyi okuyunca keske Turkiyede de boyle bi firma olsa diyor insan