Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
841
Tıklama
0
Öne Çıkarma
LG Müşteri memnuyeti BERBAT!
T
12 yıl (176 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Aldığım Lg g2 telefonumu kullanırken tuşlarına bastığımda çıkan garip seslerden dolayı kaç gündür değişim için uğraşıyorum . Biraz evvel ssonunda beni sözde müşteri temsilcisine yönlendirdiler . Sıla hanım!!! Sıla hanımı oraya kim oturtmuş bilmiyorum ama bukadar basiretsiz açıklamalar yapan birini oraya oturtan kişide onun kadar vasıfsız biridir diye düşünüyorum . Telefonun tuşlarından gelen sesi telefonda bile duyurabilmeme rağmen ona ve bunu kabul etmesine rağmen bunun kullanımı engellemediğini düşünmüş onun bu düşüncesine görede ben bunu kabul edicekmişim ve bukadar ciddiyetsiz konuşmaları aşşağılamaya çalışan konuşmalarıda ben hiçbiryerde duymadım bu nasıl müşteri temsilcisi bu ne biçim müşteri memnuniyeti ne biçim kurumsallıktır anlamadım . Konuşmanın sonunda laubali şekilde bana mahkeme önerisi yapıyor bu şahıs .Şimdi hep görüyodumda bir de ben yazayım da tam olsun . Bir daha LG mi? İMKANSIZ !!

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tolga77777 -- 19 Kasım 2013; 17:19:54 >

T
12 yıl (176 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Arkadaşlar lütfen kimse yanlış anlamasın para verip aldığınız cihazlar kötü demek istemiyorum bence g2 çok çok iyi bir telefon onda sorun yok ama bu tabiri caizse iğrenç bir müşteri memnuniyeti politakısıdır, hatta öyle bir politikalarıda yoktur veya birbirlerinden haberleri yoktur bu insanlar müşteriyle nasıl iletişim halindedirler üst birimdekilerin haberi yok, denetim yok. Şimdi bana yardım eder misiniz bu sorunu bu kişiyi kimse şikayet edebilirim lg içinde hatta bir arkadaş lg Koreye mail attığını söylemişti oraya kadar mail atmak istiyorum. Bana yardımcı olabilir misiniz?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (1541 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Tolga77777

Arkadaşlar lütfen kimse yanlış anlamasın para verip aldığınız cihazlar kötü demek istemiyorum bence g2 çok çok iyi bir telefon onda sorun yok ama bu tabiri caizse iğrenç bir müşteri memnuniyeti politakısıdır, hatta öyle bir politikalarıda yoktur veya birbirlerinden haberleri yoktur bu insanlar müşteriyle nasıl iletişim halindedirler üst birimdekilerin haberi yok, denetim yok. Şimdi bana yardım eder misiniz bu sorunu bu kişiyi kimse şikayet edebilirim lg içinde hatta bir arkadaş lg Koreye mail attığını söylemişti oraya kadar mail atmak istiyorum. Bana yardımcı olabilir misiniz?

Valla bana denk gelse senden daha çok sinirlenirdim bence lg'yi ara ve müşteri temsilcisi şikayeti yapılacak ilgili birime yönlendirmesini söyle ve buradaki şekilde gerekli açıklamayı yap zaten kayıt altına alındı sonuçta tabii ki benden daha çok bilgi verecek arkadaşlar vardır ama iilk etapta bence üst birimden bir yetkili ile görüşülebilir..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
12 yıl (1635 mesaj)
Binbaşı

bu sebeplerden ,bende nexusu elden cıkarıp sp ye terfı ettım cok şükür,gecmıs olsun ınsallah lehıne gelısır olay.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.