Merhaba. muhasebe bürosunda kullanmak için bi yazıcı almamız lazım, gün içinde çok sık belge scan ediliyo ve fotokopi/print işlemleri için çok fonksiyonlu bi alete ihtiyaç duyuluyo. bu konuda hiçbir bilgim yok, yardımcı olabilir misiniz? nasıl bi alet düşünülmeli? bütçe olarak bi sınır yok, bizi kesinlikle yarı yolda bırakmıycak bi cihaz olması önemli. çok uçuk olmasına da gerek yok tabii.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Samsung SCX-4729FD yada XEROX 3315 3325 olabilir yazilimlari mevcut makinalardir maliyetide uygun olacaktir isterseniz bir araştırma yapabilirsiniz bu makineler hakkinda.
cevabınız için çok teşekkürler, inceliyorum. bu önerdiğiniz yazıcılarda kartuş/toner dolumu-değişimi ne şekilde gerçekleşiyo acaba? uzun kullanım süresi veriyo mu tek seferde?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.