1. sayfa
Çok para istemiş. Ustayı değiştir. |
Kilometresi yüksek değilse (300-400k) gerçekten anormal bir durum. Bu arada fiyat pahalı gibi sanki hocam. |
Silindir kapak contası parça değeri olarak çok pahalı değildir ama işçiliği zahmetli ve pahalıdır. Araba tamircide bir gün yatar, komple motor indirmek gibidir. Seneler önce 90.000 Km'deki Escort aracımda değişmişti. |
Araca hararet yaptirdiniz mi? Motor indirmek ne demek hocam bi yanlislik olmasin conta icin motormu indirilir yanlismiyim arkadaslar ust kapak sokulur sorun giderilir ![]() Mesaji tekrar tekrar okuyorum zincirli tamam ust kapak taslama ya kadar gidiyorsa bu sadece conta degil rektefiye olur hocam.Ayrica araca hararet yaptirmissaniz bu durum bence normal Edit;O ustayi hemen degistir |
Vites S de iken rampa yukarı yaklaşık 5 km çıktım. bu arada hararet yükseltmiş ve 90 ını geçmiş High a yaklaşmıştı. En fazla 5 km gitdim hararet High a yaklaştı ama Kırmızı çizgiye gelmemişti. Araçı N ye alıp rolantide motorun soğumasını beklemiştim. O zaman ilk defa radyatör suyuna bakmıştım.Radyatörde su kalmamıştı :( Radyatöre yaklaşık 3 - 4 Litre civarı su koyup. Tam çeşmenin yanında durmuştum. Sonra vites D konumunda rampa aşağı inmiştim. Bundan sonra sanayiye gitdim radyatördelinmiş radyatör çatlak tıkayıcı sıvı ve toz katmışlardı. Bu olaydan sonra bir daha düzelmedi. Hararetle ilgili sorunlar başladı. :( |
Bizde Vectra A varken LPG yüzünden değiştirmiştik. Araba tekleyerek çalışıyordu, motor su eksiltiyordu, çekmiyordu araç. |
Hocam gecmis olsun . Bence araca baslamadan once farkli bir ustaya danis.rakamlar biraz yuksek geldi bana.Hararet olayina gelirsek su olmamasina ragmen fan o kadqr iyi idare etmis yoksa high i deler gecerdi. Boyle bir durumda conta yakman normal diye dusunuyorum tekrar gecmis olsun diyerek tekrar bir fiyat arastirmasi yapmanisi tavsiye ediyorum. |
Merhaba arkadaşlar. Tavsiyelere uyup ustam ıdeğiştirdim. İzmirde ADN Teknik Özel Mazda Servisine götürdüm aracı. Motorun inmesibe v.b. gerek yokmuş. Mototu şanzımanı indirmeden hallettiler :) Bugun aracımı İzmirde özel MAzda servisinden teslim aldım.. Toplam olarak 2.000 TL Masrafıoldu :) Aracın bayağı bi bakıma ihtiyacı varmış :)) Usta sibopların LPG den dolayı zarar gördüğünü söyledi.. Mazda ların ve Yeni araçlarının çoğunluğunun LPG ile sorunlu olduğunu ve 40-50K kullanım civarında siboplarla ilgili sorunlar çıktığını söyledi . :) TOPLAM MALİYET 2.000 TL Değişen parçalar bunlar.. Parcalar Orjinal takıldı. Yan sanayi kullanılmadı.. Takım Conta 335 TL Takım Sibop 377 TL Antifiriz 3 LT 36 TL Motor Yağı 5 LT 85 TL Yağ Filtresi 1 15TL Hava Filtresi 1 35 TL Temizlik Spreyi 16 Silikon 25 TL Radyatör Üst Hortumu 78 TL Devir Daim Pompası 165 TL Saf Su 7 TL Yağ Müşürü 60 TL Sağ İç Aks Körüğü 30 TL Radyatör Kapağı 25 TL Cam Silecekleri 11 TL Kapak İŞçilik 250 TL Elektrik İşçilik 50 TL (Yol bilgisayarı ekranı kırıktı komple değiştirildi. Parça alınmıştı önceden) Servis İşcilik 400 TL |
Fiyat gayet ideal. Ne eksik ne fazla. Hayırlı olsun |
Gecen gun isparta da agzinda cakkidi cakkidi sakiz cigneyerek oturan suan listeyi gorunce anasina sowmekte oldugum parcaci benden 93 model bmw yag musuru icin 30 tl para aldi. Sizinki 6 tlmis. |
:(( Fiyatı yanlış yazmışım :)) 60 TL imiş yağ müşürü :)) Sen ucuza almışsın :)) |
Sozum geri o zaman bosuna kaynakladim adami :) |
Servis kayıtlı ve kilometre orjinal :)) Önceki sahibi aracla ilgilenmemiş ve sonra da uzun süre yatmış :(( |
1. sayfa
Benden önceki sahibi uzun süre antifirizsiz yatırmış arabayı sonra da antifiriz koymadan kullanmışlar. Ben aldıktan bir süre sonra Arabayı sıkıştırınca Hararet yükselmeye ve su eksiltmeye başladı. Radyatör fanı arızalanmış , Radyatör delinmişti. Radyatör ve Fan grubu değiştirildi. Şimdide yeni takılan radyatör ve su hortumları patlıyor. 2 nci defa radyatör takıldıbu defada 10-15 dk kullandıktan sonra Su hortumlarından en zayıf olan patlıyor. Usta Silindir kapağı contası çürümüş / yanmış değiştirilmesi lazım dedi. Mazda 6 lar zincirli olduğundan dolayı ; Motorun ve şanzımanın komple ineceğini. ve Gergi setininde değiştirilmesi gerektiğini. Bunun yanısıra Motor kapağının taşlanması gerektiğini ve contanın değiştirileceğini söyledi. Fiyat olarak 2.500 - 3.500 arası olabilir dedi. Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar bir fikir verirlerse memnun olurum. İyi günler
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dragon387 -- 26 Ekim 2013; 22:12:47 >