Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
5
Cevap
538
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İnternetten alışveriş
M
12 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Arkadaşlar bir sorum var. Bir kurumsal firmanın internet sitesinden bir ürün sipariş ettim. Ertesi gün siteden ürünün satışını kaldırdılar ve benim siparişimde tedarik sürecinde gözüküyordu. 3 gün sonra müşteri hizmetleri beni aradı ve ürünü tedarik edemediklerini, başka bir ürün veya para iadesi teklifinde bulundular. Ben ise reddettim ve tedarik edemedikleri bir ürünü satışta tutmamaları gerektiğini, ürünü tedarik etmeleri gerektiğini söyledim ve telefondaki kişi bunu yetkililere ileteceğini söyledi kapattı.
Sorum şu; bu durumda benim yasal olarak haklarım nedir? (Ürün çok ucuzu geleceği için para iadesi yerine ürünü istiyorum ben)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhdgn -- 29 Temmuz 2013; 11:02:11 >

S
12 yıl
Er

İmzan güzelmiş



M
12 yıl
Yüzbaşı

Etti , reddetti nedir
Fiyatını yanlış girmişlerdir , yollamamaları normal



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: dafuq

Etti , reddetti nedir
Fiyatını yanlış girmişlerdir , yollamamaları normal

M harflerini yazamamışım mobilden



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

yasal bilisi olan varmı bu konu ile ilgili?
mesela 1 haftadır param onların hesabında. Buna istinaden bir yaptırımım olabilir mi?
Tüketici heyetine gitsem bir faydası olur mu?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

bu internetten satış işi hala ülkeme göre değil desenize. Çoğu konuda bilgimiz yok. (şahsen kendi adıma söylüyorum)

Artık firmanın eline düştük desenize. Nasıl isterlerse öyle yapacaklar.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.