Arkadaşlar bir sorum var. Bir kurumsal firmanın internet sitesinden bir ürün sipariş ettim. Ertesi gün siteden ürünün satışını kaldırdılar ve benim siparişimde tedarik sürecinde gözüküyordu. 3 gün sonra müşteri hizmetleri beni aradı ve ürünü tedarik edemediklerini, başka bir ürün veya para iadesi teklifinde bulundular. Ben ise reddettim ve tedarik edemedikleri bir ürünü satışta tutmamaları gerektiğini, ürünü tedarik etmeleri gerektiğini söyledim ve telefondaki kişi bunu yetkililere ileteceğini söyledi kapattı. Sorum şu; bu durumda benim yasal olarak haklarım nedir? (Ürün çok ucuzu geleceği için para iadesi yerine ürünü istiyorum ben)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhdgn -- 29 Temmuz 2013; 11:02:11 >
yasal bilisi olan varmı bu konu ile ilgili? mesela 1 haftadır param onların hesabında. Buna istinaden bir yaptırımım olabilir mi? Tüketici heyetine gitsem bir faydası olur mu?
Sorum şu; bu durumda benim yasal olarak haklarım nedir? (Ürün çok ucuzu geleceği için para iadesi yerine ürünü istiyorum ben)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhdgn -- 29 Temmuz 2013; 11:02:11 >