1. sayfa
| Donanım olarak göze batan RAM'leriniz. Onlardan dolayı donuyor olmalı diye düşünüyorum.. |
| PSu'dan yana bir korkum da var aslında ama . Bana çok rahat yeter gibi görünüyor . Yeni kasaya geçtikten sonra şöyle ucuz yollu bir FP işlemci fanı da alıp bir şeyler yapacağız artık . Ama sıkıntı sinirimi bozmaya başladı bu aralar . |
| Arkadaş bilgisayarda değişikliğini yap ondan sonra bakalım gene aynı sorunu yapıyor mu. |
hdtune indirip uzun testten bad sector taraması yapınız ama hızlı taramadan yapmayın. |
| Bad sector yok dostum . Tarattım . |
| Aynı sorun benim laptop dada var arkadaşlar hm65 çipsetten kaynaklı olduğunu düşünüyorum. (kendi bilgisayarım için) |
| Dostum sıkıntıyı giderirsen beni de bilgilendirirsen memnun olurum . |
tamam kardeş hava kompresörü denemek istiyorum ama zarar verir diye korkuyorum. |
| format atmayı denediniz mi. belki donanım değil de yazılım kaynaklıdır. 3-4 ay önce benim sistemde elektrik kesip restart atma sorunu vardı, kesin psu gitti dedim yazılım sorununa ihtimal vermiyordum ama garantiye yollamadan önce bir format attıyım dedim ve sorun ortadan kalktı. |
| 3 senedir güncellemelere önem vermiyordum bir güncelleme yapalım bakalım . Ayrıca işlemci fanı olarak aklımda AKASA VENOM AD-CCX -4002Hp ve Cooler Master Hyper t4 var . Acaba hangisini alsam ? |
1. sayfa
Bilgisayarımda garip bir donma sorunu var . Bilgisayarı ilk açışımdan yarım saat 1 saat içinde bilgisayar 1 kez donuyor mause klavye kilitleniyor işlem ışığı sönüyor ve çalan ses falan varsa yerini böyle kulağı tırmalayan bir sese bırakıyor . Bende reset atıp geçiyorum . Ama işin garip yanı bir daha donma yaşanmıyor . Yani 50 saat bilgisayar açık kalsın sürekli overload olsun yine tık demiyor . Ben bu durumu anlamadım bir de size danışayım dedim . Acaba sorun neyden kaynaklanıyordur ?
Bilgisayar parçaları
Ram : Hilevel 2 gb ddr3 1600 mhz
İşlemci : Amd Phenom 2 x4 955 Black Edition
Anakart : MSI 790FX Gd70
Ekran kartı : Gigabyte GTX 460 OC (Double fanlı olanı)
Psu : OCZ fatality 550w
HDD : WD 500 Gb CB
Edit : Yapacağım değişiklikler
Kasa : Zalman z11 plus
Ram : Corsair XMS3 CMX4GX3M1A1600C9 4GB DDR3 1600Mhz CL9 Tek Modül (Eskisini atacağım büyük ihtimal )
İşlemci fanı alacağım yeni bir tane .
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eleutherioss -- 23 Temmuz 2013; 3:22:36 >