Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
7
Cevap
751
Tıklama
0
Öne Çıkarma
TEKNİK SERVİS İLE İLGİLİ
H
12 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Arkadaşlar merhaba. Geçen cuma günü samsung laptop umda mavi ekran, açılışta "beklenmeyen g\ç hatası" ve ekran parlaklığı kısınca ekranda titreme, donma gibi problemlerden dolayı garantisi devam ettiğinden servise verdim. Bilgisayar bu hatalardan dolayı açılmıyordu bazen şansa denk gelip açılıyordu. Biliyorum daha erken ancak samsungun sitesinden ürün takibine baktığımda beklemede görünüyor. Bilgisayarı alan bayan en erken 2 en geç 15 gün içinde problemler giderilmiş olur dedi ne kadar doğru bilemem? Sorum şu ben pc yi sorunu halledilmeden alabilirmiyim? Neden böyle yapasın diyebilirsiniz Ben çalışıyorum ve hazırlamam gereken tablolar var iş yerindeki pc ile yapamıyorum burdaki baya problemli bir pc? Öyle yada böyle bir şekilde açıp tabloları hazırlamam gerek işim birikti dağ gibi tam bozulacak zamanı buldu? Böyle bir şey mümkünmü erken alabilmek, veya bu bayanın dediği gibi iki haftaya hallolabilmesi mümkünmü? Aranızda bu konuda tecrübeliler vardır ondan dolayı buraya açtım umarım yanlış olmamıştır.





edit: Arkadaşlar bilgi olması açısından yazıyorum, dün gece samsungtan ürününüzün tamiri tamamlanmıştır diye bir mesaj geldi az önce aradım servisi ne gibi bir işlem yapıldı diye sordum hdd değiştirilmiş dedi telefondaki şahıs. Gerçi benim ekran problemim de vardı titreme oluyordu ama onları soramadım zaten hadi kapat der gibisinden konuşuyorlar insanla. Yarın teslim alacağım bilgisayarı orada sorarım artık. Sanırım şanslı bir zamana denk geldim ellerinde de parça vardı ve hemen değiştirdiler. Bu arada merak eden olursa ümraniye samsunga servise vermiştim bilgisayarı. Umarım problemler çözülmüştür.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hermaeus Mora -- 16 Temmuz 2013; 11:35:18 >

P
12 yıl
Yarbay

2 haftada olabilmesi mümkün fakat işlem uzayabilirde. Bence işinizi şansa bırakmayın başka bir bilgisayar bulun kullanmak için.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
12 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Pulmicort

2 haftada olabilmesi mümkün fakat işlem uzayabilirde. Bence işinizi şansa bırakmayın başka bir bilgisayar bulun kullanmak için.

Hmm öyle görünüyor. Yanlış bilmiyorsam 10 gün içerisinde arızanın giderilmemesi durumunda benzer bir ürünü tahsis etmek durumundalar diye biliyorum bu konuda bilginiz var mı acaba?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Hermaeus Mora

quote:

Orijinalden alıntı: Pulmicort

2 haftada olabilmesi mümkün fakat işlem uzayabilirde. Bence işinizi şansa bırakmayın başka bir bilgisayar bulun kullanmak için.

Hmm öyle görünüyor. Yanlış bilmiyorsam 10 gün içerisinde arızanın giderilmemesi durumunda benzer bir ürünü tahsis etmek durumundalar diye biliyorum bu konuda bilginiz var mı acaba?

15 veya 20 gün o . sanmıyorum 2 3 günde çözüleceğini.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
12 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: bjk__murat

quote:

Orijinalden alıntı: Hermaeus Mora

quote:

Orijinalden alıntı: Pulmicort

2 haftada olabilmesi mümkün fakat işlem uzayabilirde. Bence işinizi şansa bırakmayın başka bir bilgisayar bulun kullanmak için.

Hmm öyle görünüyor. Yanlış bilmiyorsam 10 gün içerisinde arızanın giderilmemesi durumunda benzer bir ürünü tahsis etmek durumundalar diye biliyorum bu konuda bilginiz var mı acaba?

15 veya 20 gün o . sanmıyorum 2 3 günde çözüleceğini.

Her türlü 2 hafta bekleyeceğiz yani? Umarım daha erken olur ve kullanıcı hatası diyerek geri göndermezler Beklediğim yanıma kar kalırsa çok kötü olacak benim için.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Hermaeus Mora


Her türlü 2 hafta bekleyeceğiz yani? Umarım daha erken olur ve kullanıcı hatası diyerek geri göndermezler Beklediğim yanıma kar kalırsa çok kötü olacak benim için.

türkiyede işler hep bu şekilde yürüyor işin gerçek yüzünü görseniz ağlarsınız. hatta birçok şeyde garantiye gönderilen üründen hayır gelmez deniyor bende yaşadıklarıma göre doğru diyorum elinizden geldiğinde göndermemeye çalışın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
12 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: bjk__murat

quote:

Orijinalden alıntı: Hermaeus Mora


Her türlü 2 hafta bekleyeceğiz yani? Umarım daha erken olur ve kullanıcı hatası diyerek geri göndermezler Beklediğim yanıma kar kalırsa çok kötü olacak benim için.

türkiyede işler hep bu şekilde yürüyor işin gerçek yüzünü görseniz ağlarsınız. hatta birçok şeyde garantiye gönderilen üründen hayır gelmez deniyor bende yaşadıklarıma göre doğru diyorum elinizden geldiğinde göndermemeye çalışın.

Doğru söylüyorsunuz benim hiç içimden gelmiyordu ama yapacak bir şey de yok? Şimdiden pişman oldum sayılır ondan sordum acaba geri almam mümkünmü diye? Normal tamir yapan yerlerde hurdaya çeviriyor makineyi 2 sene önce acer marka laptop a chipset problemi var diye verdim hurdaya çevirdiler. Garantiye güvenip verdim ama zamanı hiç umursamıyorlar? Gerçi teslim ettiğim yerdeki bayan oldukça ilgilenmişti olmazsa yarın veya bir gün arayıp sorayım bellimi olur bir mucize olur işlem hızlanır



H
12 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Adamlar konumu gormusler heralde ki az once samsungdan telefonuma laptop unuzun servisteki islemi bitmistir diye bir mesaj geldi. Umarim kullanici hatasi deyip veya sadece bi format atip birakmamislardir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.