1. sayfa
| Ikisi de olmasın. |
Bence hiçbiri herkes KPSS sınavındaki gibi neyi yaptıysa neyi hakederse o puanı almalı. |
| Aobp daha adil bence OBP özel okullar öğrencilerinin notunu yükseltiyor ted den arkadaşım var diploma notu 99.16 nasıl adaletse |
| İlle olacaksa AOBP daha adil, ama olmaması en iyisi. (iyi bir lise mezunu olarak söylüyorum bunu) |
Dostum ben de özel okullar konusunda dediğine katılıyorum ama bu ted için kesinlikle geçerli değil. En azından ankara ted için. Bizim Dershaneden arkadaşlarımız vardı hepsi de geçen sene ilk 10k daydilar ama ted sınavlarına yazililarina çalışmaktan başlarını kaldiramadilar ve hep düşük alıyorlardı. Sen nereyi kastediyorsun bilmiyorum ama ankara için böyle bir şey söz konusu bile değil. |
| Iyi bir okuldaki bir kere daha iyi egitim aliyor.Zaten bos diploma alan sinavda kotu yapinca fark belli oluyor |
Adama o iyi eğitimi hayrına vermiyorlar.oturup eşek gibi sbs çalışıp iyi okul kazandığı için veriyorlar. Bi zahmet fark olsun. Ama obp ile o hak resmen çalınıyor |
hocam ben küçük bir şehirden bahsediyorum. ted gene daha insaflı bazılarına göre diğer taraf için yapıldı zaten bu obp işi onların hepsi 99 dur kesin |
O zaman duz liseleri 10 puan eksik okusunlar.Sen zaten kaliteli egitim aliyorsun.Uygulamali tartismali duz lisedekiler 40 kisilik sinifta egitim goruyorlar.Zaten kimin iyi olduguda sinavdabelli oluyor. |
Diyorum ki o eğitimi kimse beleşe vermiyo.sınavla alnımın teriyle alıyorum. Aobpde zaten her lisenin 1.si 60 tam puan alıyodu. Yani düz lisede okusa bile çalışınca okul puanı yüksek oluyodu.ama obp ile tüm fen ve anadolu liselileri geride başlatmak adalet değil. |
| O zaman lise son sinif ogrencileri neden son sinifta duz liseye geciyorlar.Bu da duz liselere haksizlik degil mi.Sen zaten duz liselerden kat kat ustunsun. |
Obp ile çalınan puanlarını telafi etmek için geçiyolar.çünkü düz lisede yazılılardan daha az çalışarak daha yüksek not alabilirler.çünkü özel okullar notları şişirirken geri kalmak istemiyolar. |
Bak zaten aciklama geldi tv8fe uzmandan 1.fen liseleri, 2. Ozel okullar gelmis zaten obp yi aobp yede yukseltsen onlar yine iyi alacak.Ayrica duz lisede de kolay not alinmiyor.Zaten iyi alsalardi sbs den iyi alip anadolu lisesine giderlerdi |
bi şey zamanlı ve planlı yapsalar sorun değil biz ara kuşak olarak her şey bize vuruyor.Oks de o kadar çalışıp iyi bi okula giriyorsun.Genel olarak senin okulundaki sınavlar normal liseden zor oluyor.sonra hadi ben kaldırıyorum haksızlık oluyor.tamam haklısın çok doğru değil senden bi sene önce mezun alan adamların puanına göre ek puan alman ama şu zamanında açıklasalar oks ye niye girdik o zaman ne amacı kaldı.bi şeyler güzel adil olacak da planlı da olsa keşke. kardeş sözüm sana değil |
|
rica ederim, içini dök rahatla :) keşke okul başarısına bağlı olmayan sadece ÇAN EĞRİSİ notlandırma sistemine dayalı bir OBP olsa daha iyi olurdu diye düşünmekteyim.. bu arada ben 2012 girişliyim, bu yüzden bana faydası olan bir durum yok ortada.. |
Googleda bi burak kılanç istanbul erkek obp diye arat. Obpnin iyi liselerdekileri ne kadar geriye düşürdüğünü görürsün. |
1. sayfa
Edit : Benim fikrim, hiçbirinin uygulanmaması daha adil olurdu...
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trigonex -- 23 Haziran 2013; 23:09:26 >