Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
9
Cevap
1465
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Yıl 2013. TTNET acaba hangi yılda?
K
11 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

http://www.speedtest.net/result/2733202611.png





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KFK -- 26 Mayıs 2013; 22:03:49 >

A
11 yıl
Binbaşı

Hızınız düşükse müşteri temsilcisini ısrarla arayıp ikaz edin. Eğer hızınızı yükseltirsek kesilmeler olur gibi saçma sapan bir bahane ürettiler bana. Siz artırın kesilirse sonra hallederiz onu dedim şimdi 7mbps çıkıyor hiç kesilme de yok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
11 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: KFK

http://www.speedtest.net/result/2733202611.png

M.Ö. 2013.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
11 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: CcCriSsS

Hızınız düşükse müşteri temsilcisini ısrarla arayıp ikaz edin. Eğer hızınızı yükseltirsek kesilmeler olur gibi saçma sapan bir bahane ürettiler bana. Siz artırın kesilirse sonra hallederiz onu dedim şimdi 7mbps çıkıyor hiç kesilme de yok.

Üç kez aradım bir sonuca ulaşamadım. Kızgınlıktan biraz sesimi yükselttim üçüncü konuşmanın sonuna doğru, kız da sesini yükseltti. Peki hanımefendi dedim iyi akşamlar.

Ben hatla beraber 80-85 TL arası para bayılıyorum her ay. Online faturam geldiği gün giriyorum sitesine ödüyorum. Almadığım hizmete karşılık sesimi yükseltmem normal. Sana ne oluyor ki!

Uzman kadro söylemi de tamamen ambalaj. Geçen aradığımda e-mail adresimi sordu kızın teki. Ben de Outlook.com'dan aldığım adresimi verdim. Autlook yazmış ben öyle okudum diye. Outlook.com yeni de kardeşim orada senelerdir Windows işletim sistemiyle birlikte gelen Outlook programı var, onu da mı görmedin!

Üç kez arıyorum üç farklı cevap alıyorum. En sonuncusu diyor bölgenizde çalışma var. İkinci aradığıma sordum halbuki; beyefendi çalışma mı var, ona göre sağı solu kurcalamayalım dedim.

Neresinden tutsan elinde kalan bir şirket maalesef. Ne altyapısı altyapı, ne kadrosu kadro! Superonline ne durumda bilmiyorum ama sırf TTNET'ten kurtulmak adına, şehre gelir gelmez geçeceğim kesin...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
11 yıl
Yüzbaşı

Aylık 70lira verip 3mb hız alıyorum.. 16mbit internetmiş, 3 gün dayanıyor..
3mbit de dedim ama genelde 0.5-2mb arası oluyor.. 3ü görmedim hiç..

Bu ay sonu veya diğer ay en kötü ihtimalle uydunete geçeceğim.. TTNET'i her 3günde bir arayıp internetime ne oldu demekten her ay 40lira para geldi 17liralık tarifeden..

Yazık değilmi sana da bana da...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
11 yıl
Yarbay

müşteri hizmetleri sorunu çözmüyorsa üye olup şikayet bildir en ğeç 3 gün içinde geri dönüş olur

https://tuketici.btk.gov.tr/giris/


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
11 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Dün akşamüzeri düzeldi.

Başıma sıklıkla gelmese bir şeyi kurcalamam, tez canlı olsam da sabırlı adamım. Olur öyle arada bir derim, anlayışsız biri değilimdir. Ama sık sık yaşadığım TTNET saçmalıklarına anlayış gösterecek sabrım ve tahammülüm ADİL KULLANIM KOTASINI aştı.

Çalışma yapacaksan bile haber ver. Müşteri memnuniyeti böyle kazanılır. Belli başlı çalışmalarda müşterilerin bilgilendirilmesi firmanın artısınadır. Belki vatandaşın, sizin çalışma anınıza denk gelen, ertelediği bir işi vardır. Haber verdiğinizde onu halleder. Fena mı olur? Bakıyorsun internet günlerce kopup duruyor, hızı yerlerde sürünüyor; saç baş yoluyorsunuz. Gidiyorsunuz bir kenarda paldır küldür çalışıyorlar. Bir haber verin be adam, İLETİŞİM ŞİRKETİSİNİZ siz! Bir iletişin yahu!



İ
11 yıl
Binbaşı

2000lerde falan olmalilar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
11 yıl
Yarbay

G
11 yıl
Yüzbaşı

arayıp düzgün hizmet alamadığım günler için ücret iadesi istiyorum diyeceksiniz. bana 4 gün için 17 TL iade yaptılar.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.