Selamlar.. 2 seneye yakın bir süre önce Xperia Arc alarak android dünyasına merhaba dedim.. İlk başlarda her şey güzeldi.. Şekli şemali filan görenler hayran hayran bakıyorlardı.. Bir süre kullandıktan sonra üst kısmında meşhur çatlak oluştu.. Çok kafaya takmadım.. Daha sonra bu çatlaklar o çerçevenin kenarlarında da oluşmaya başladı. Totalde 5-6 tane vardı. Ama bu çatlaklar telefonun sağlamlığından bir şey götürmedi.. Telefon hala iyi görnüyordu. Zaten çatlaklar dikkatli bakılmadığı taktirde hissedilmiyordu.. Aldırmadım.. ICS güncellemesi çıktığında telefonu 4.0'a yükselttim. İlk başlarda her şey iyi gibi görünürken, telefonun iyice ağırlaşmaya başladığını farkettim.. Geçen ay eski sürüme dönmeyi düşünürken, o arada ne olduysa ekran gitti.. Telefon elimde, hiçbir şekilde düşme filan yok, ekran da yok! Bir bu eksikti! Oturduğum yerde tanıdık bir abiye gösterdim.. dedi; garantisi devam ediyorsa hiç uğraşma, direkt kargola filan, ben de el mahkum Asya Telekom Ankara'ya kargoladım..
Gönderirken biraz önyargılıydım.. İnsanların aktardıkları tecrübeler, okuduğum şeyler pek iç açıcı değildi çünkü.. Gönderirken adres bilgileri, telefon ve problemlerini yazdığım kağıdı da kutunun içine koydum.. Düzeltilmesini istediğim problemler:
-Ekran -Kasadaki çatlak çerçevenin değişimi -Güncellemeyi eski sürüme geçirme (2.3)
İki gün sonra aradığımda telefonun ellerinde olduğunu, tamir süresinin 10-15 günü bulabileceğini söylediler, eyvallah dedim.. Telefonu kardeşime devretme zamanı gelmişti.. Aldığım günden beri gözü vardı ve bana da XZ alma yolunda sağlam bir kapı açılmıştı.. Evet dedim, yapılsın gelsin, telefon senin.. Bu arada ben de gittim, Z'i aldım. Telefonu gönderdiğimden beri iki hafta geçmişti ki, evvelsi gün Asya Telekom'la bir görüşme yaptım. Problemlerin hallolduğunu ve kargoladıklarını söylediler. Ve dün, uzun bir bekleyişin sonunda telefon bana ulaştı.. Problemlerin hepsi hallolmuştu, telefonun ekran üzerindeki koruyucu filmi çıkarıp yenisini bile takmışlardı.. Sevindim..
Tamir sürecinin biraz uzun sürmesine rağmen işlerini titizlikle yapmaları beni umutlandırdı. Sonuçta aynı markayla yola devam dedik..
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Gönderirken biraz önyargılıydım.. İnsanların aktardıkları tecrübeler, okuduğum şeyler pek iç açıcı değildi çünkü.. Gönderirken adres bilgileri, telefon ve problemlerini yazdığım kağıdı da kutunun içine koydum.. Düzeltilmesini istediğim problemler:
-Ekran
-Kasadaki çatlak çerçevenin değişimi
-Güncellemeyi eski sürüme geçirme (2.3)
İki gün sonra aradığımda telefonun ellerinde olduğunu, tamir süresinin 10-15 günü bulabileceğini söylediler, eyvallah dedim.. Telefonu kardeşime devretme zamanı gelmişti.. Aldığım günden beri gözü vardı ve bana da XZ alma yolunda sağlam bir kapı açılmıştı.. Evet dedim, yapılsın gelsin, telefon senin.. Bu arada ben de gittim, Z'i aldım. Telefonu gönderdiğimden beri iki hafta geçmişti ki, evvelsi gün Asya Telekom'la bir görüşme yaptım. Problemlerin hallolduğunu ve kargoladıklarını söylediler. Ve dün, uzun bir bekleyişin sonunda telefon bana ulaştı.. Problemlerin hepsi hallolmuştu, telefonun ekran üzerindeki koruyucu filmi çıkarıp yenisini bile takmışlardı.. Sevindim..
Tamir sürecinin biraz uzun sürmesine rağmen işlerini titizlikle yapmaları beni umutlandırdı. Sonuçta aynı markayla yola devam dedik..
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.