1. sayfa
|
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ölüm : 30.000 TL. Sürekli sakatlık : 30.000 TL. Tedavi : 3.000 TL. Deprem : Muafiyetsiz ( Araç sahibi hiç bir şart altında katılım olarak yüklenici olmayacak.Tüm rizikoyu kasko yapan şirket üstleniyor). Sel-su baskını : Muafiyetsiz ( " " " ). ;( Bu konuda biraz tereddütüm oluştu ve poliçeye bu maddenin tam açık olarak yazılmadığını düşündüm.Yarın netleşecek.. Çift hasar koruma 10.000 + 30.000 Tl / pert ve çalınma olaylarındaki hasarlar hariçtir. Kişisel eşya çlna: 1.500 TL. (Cep tel,notebook vb. hariç olmak kayıtı ile) Araç değeri : 61.000 TL . olarak yükselttim. Normalde bu da prim artışına sebep bulunmakta ama diğerleri gibi yüksek rakamlı değil. Hukuksal koruma İ; OLAY BAŞINA AZAMİ AVANS : 750 TL. ( DAHA FAZLA YÜKSELTİLMİYOR BU SENE ) OLAY BAŞINA AZAMİ KEFALET : 750 TL. " " OLAY BAŞINA AZAMİ LİMİT : 3.750 TL. " " SİGORTA SÜRESİ İÇİNDE AZAMİ LİMİT : 11.000 TL. " " + Alarm : 300 Tl. Serviste faturalı olarak monte ettirdiğim Cancan markayı da belirttim. Yani 61.300 TL: gözükmekte. Bizim araç değerleri bugün itibari iler 58.400 Tl. reasürans listesinde gözükmekte... Diğer şartlar büyük çoğunlukla seninki ile aynı pakete dahil maddeleri içermekte.Sabah dinlenip tekrar son kontrolu yapıp okeyleyeceğim. Hatta acente istemeden ben kendilerini uyararak geldiğinizde fotoğraf çekmeyi unutmayın ve iyi makine getirin dedim.Gerçi aslan biraz solgun ve bakımsız olacak ama idare edeceksiniz diye de şaka yollu uyardım.Telefonda büyük bir şaşkınlık sesi !Yok abi daha neler , ya!Bunu da mı hesapladınız , pes vallahi!Şartlar öyle ve yerine getireceksiniz.Bence uygulamalısınız , sorumluluğumu satın alanın isteği böyle dedim ve gülüştük.... Çİft hasar korumalı : Açılımını yazayım ; 10.000 TL. ve 30.000 Tl arasında toplam 40.000 TL. kadar hasarsızlık senede iki defaya kadar kullanılabiliyor ve hasarsızlık etkilenmiyor.o hasarsızlık bu şekilde oluyor.Başka sig. şti .lerinde bir hasarsızlık ve alt kademeye inme kıyağı altında gözükmesine rağmen ; özel çarpım katsayıları ile oynanarak biraz daha prim yüksek çıkartılıyor.Malum burası Türkiye her an her şey olabiliyor.Vatandaş bilmez ise işini yürüten götürüyor.Olan bizlere oluyor.Ama kimselere de dert anlatamyorsun. Hewes sana inanırım.Yazıdaki cümle kurgulamana bakarak sormak istiyorum. Senin rakamları doğru mu tahmin ettim... ![]() |
Hocam 2 gün sonra benim de kasko bitiyor, Sonuç olarak hangi şirketi öneriyoruz? Anadolusigorta hiçbir detay belirtmeden 2500 tl rakam çıkarttı. |
Araştırdım, lastik balon yaptığı için kaskoya ödetelim demiştim fakat kendim almıştım bildirim geri çekilmeyince araç hasarlı gözükmüş, bugün düzelttirdim. |
- Kasko poliçe standart şartları bütün sigorta şirketlerinde aynıdır ve değişmez. - Değişen sadece ilave pirim karşılığındaki ek teminatlardır.Bunlarda sigorta şirketlerinin istekleri doğrultusunda değişkenlik göstermektedir.Mesela birinde muafiyet oranı varken , diğeri aynı ek teminata ücreti mukabil karşılığında muafiyet yapmaması gibi. - Yapılacak kasko poliçelerimiz tamamen bizlerin maddi durumu ve farklı bakış açılarımıza göre değişkenlik göstermektedir. -Size veya bir başka arkadaşa verilen fiyatlar hakkındaki yorum yapmak afaki olacaktır.Çıkacak fiyatları acenteler bile tam olarak bilememektedir.Artık sistem üzerinden ( sig. şti. ' lerin merkezlerinden , girilen bilgiler ve sorgulama neticesinde çıkmaktadır. Aynı zamanda siz yeni yaptıracağınız için Nisan ayında yürürlüğe konulduğunu zannettiğim araç fiyatlarının poliçe üzerinde yazılı olana değilde değerlendirilen kaynak üzerinden , orijinal veya muadili parça kullanıma göre değişkenlik gösteren parça kullanımları vb. gibi işlemlere göre değerlendirilmeye tabi olacaksınız. ( Gerçi bizler için muadil parça sorunu şimdilik olmamakta ve tüm parçalar yetkili servisler tarafından temin edildiği ve yan sanayi kullanılmadığı için kağıt üzerinde kalmaktadır.) - Siz öncelikle araç kaskonuzda nelerin olmasını tam olarak istiyorsunuz , ona göre değerlendirmelisiniz.Malum Nisan'daki sisteme göre kaskoları 3-4 şekilde isimlendiriyorlar.Tam kasko,Full kasko,azaltılmış şartlarda bulunan ama var mı var kaskosu gibi... - Benim fikrimi soracak olursanız ki sormayın derim.Çünkü ben , bunlar ve şunlar olmalı derim ve fiyatını artırırım.Aslında araç kaskolarımızda kesinlikle olması gereken ve artırımda bulunulması olanlar yapılmalı ve rahat edilmelidir.Hiç bir arkadaşımız bu konuyu tam olarak maalesef algılayamakta veya maddi durumlarından dolayı eski sistemlerdeki gibi yaptırdık işte içeriğinde her şey var tarzı düşünmelerinin hata olduğunu bilmelerini çok istedim.İstedim ama göreceli bakış ve mantık herkeste farklı işlemekte.Umarım daha önceleri yazmış olduğum detaylı bazı kloz şartları gereği karşılacakları maddi kayıplardan ve düşük gösterilen rakamlarla ilgili bir hasardan mütevellit sorunlar başlarına gelmez.Ben sadece yazdıklarımla kalayım önemli değil.... Size sadece şunu örnek olarak tekrar vermek istiyorum.15 gün önce tazelenen benim kaskomda ; Türkiye şartlarına göre sadece iyi değil ama çok iyi sayılacak şartlara ve ek teminatlara sahip poliçe tutarım olan 840 TL. rakam yerine mükemmeli olanı tercih ettim ve ödediğim en iyi şartlar ve ek teminatlara ait rakam ( kesin iddialı yazmaktayım ) 1.350 TL. dır.Varın gerisini siz değerlendirin.Paranın hepimiz için önemli olduğunu bildiğimiz halde ben neden bu farkı ödemeyi göze aldım ? -Son olarak ta hatırlatayım.Kasko konusunda size verilen bilgilerin ( gerek acente gerek arkadaş duyumlarından alınan bilgilerin ) , size yeterli olmayacağını KESİNLİKLE BİLİNİZ.En doğru kararı siz vereceksiniz. -Yazıyorsun da , nedir bunlar diye soracak olur ve eğer kaskonuzu bugün yaptırmadıysanız buraya tekrar yazınız.Sizin için üşenmez , bir kaskoda bunlar kesinlikle olmalı diye yazarım.Fiyat konusunu değerlendiremem.Ama siz ve ihtiyacı olan arkadaşlar okudukça ve de acentenizle bu ek teminartlar maddelerini görüştüğünüzde ; bütçenize göre azaltıp fiyatlandırabilirsiniz.Yapılacak en doğru hareketiniz bu olacaktır.Muhakkak ki acenteniz size içerikler hakkında detaylı yardım verecektir. -Bu arada büyük sig. şti. ' lerini seçmeniz halinde şunu da bilmelisiniz ki , hemen tüm yetkili servislerle bizim araçlarımızın tamiri konusunda anlaşmaları vardır.Yoksa para kazanamazlar.Kontrol etmekte ve yapılan kasko şirketinin anlaşmalı olup olmadığının GÜNCEL LİSTESİNİ acentenizden öğrenebilirsiniz.Ama dikkat ediniz bu arada bazı acenteler hala yaptıkları işlerin konumuna maalesef hakim değillerdir.Dediklerine hemen aldanmayınız ve sizde net üzerinden kontrol ediniz..SAĞLICAKLA KALINIZ... çok teşekkür ederim,aleyküm selam sayın ayblrdija...malum sebepler arada bir görünüyor kayboluyoruz..annem Allah a şükürler olsun ki şu an gayet iyi... -şunu belirteyim aklıma takıldı şu imm...az öncede belirttiğim gibi imm nin yüksek olması 100 bin tl geçen seneki 30 bin tl idi bir avantaj mıdır? -parça değişimi de şöyle;"anlaşmalı yetkili servislerde orjinal parçalarla veya tedariğin allianz tarafından yapıldığı durumlarda da yine orjinal parçalarla değiştirilir.." yazıyor... -servis seçimi de şöyle;"hasar onarımının yapılacağı servis seçiminde sigortalı serbesttir.ancak cam,tampon ,teypvb. parçaların onarımı mümkün ise ve bu parçaların onarımı bulunduğu serviste yapılamıyor ise allianz anlaşmalı alternatif onarım servislerine yönlendirilir.."şeklindedir. ek teminatlar;"anahtar kaybı,sel,deprem,grev lolavt halk hareketleri,yetkisiz kişilerce çek.teminatı,terör,kemirgen vahşi hayvanlartorprak kayması,fırtına dolu yıldırım.." ek hizmetler; "assistans tem.,standart kiralık araç tem,mini onarım hiz." not: koltuk davası 6+1.. bizim için değerli fikirleriniz için çok teşekkür ederim...kendinize iyi bakın selamlar..... Ayblrdija ' dan saygıdeğer arkadaşımız Omerka 48 ve nezdindeki tüm forum arkadaşlarımıza kasko poliçelerimizi yaptırırken nelere dikkat etmeliyiz meselesini hortlatarak bilgi tazelememizi hatırlayalım...... 1-İMM yüksek olması çok iyi.Hele ki geçen seneye göre mükemmel ama yeterli mi ? bakış açısı ve mantığa göre değişkendir. Örnekleyelim ; Bulunduğunuz yörede yazın lüks araçlar sıklaşmaktadır mutlaka.Hiç kimsenin başına neler geleceği ve ne şekilde araç kazaları olacağı bilinemeyeceği için şöyle senaryoyu değerlendirelim.Yalnız bu değerlendirme şu an için senaryo gibi gelebilmekte ama benzer örneğini 2-3 tanıdığım yaşamış olabilmekte.Gerisi sizin istek ve ihtiyaç mantığınıza göredir.Sakın ola ki bir acente veya başka bir arkadaşınızın dolduruşu ile değerlendirmeyiniz.Olmaz olmaz demeyin ama neler olabileceğini hayal ediniz. Senaryomuzda ; Öyle ya da böyle sebeplerle kusuru size ait olan bir araç veya araçlara zincirleme kazaya sebep verebileceğiniz an olduğunu düşünelim.(Allah göstermesin ama olabilme olasılığı hesap edilmesi gerekir ve ona göre değerlendirin)(Ben dikkatli sürücüyüm böyle birşeyler olamaz derseniz , kafadan işi kopartırsınız.Başkasının ani hareketi neticesinde istenmeyen şekilde olursa ve gerçekleşirse , kime nasıl izahat yapabilirsiniz gibi !!!! a)Karşı taraftaki araç hasarı yüksek veya pert olabilecek şekilde gerçekleşmişse ( ortalama arabaların 50-100 TL. olduğunu değerlendirirsek mesele yok ; ama 200-300 TL. toyota veya mercedes benzeri daha lüks araçla bu olasılık gerçekleşirse sonuç ne olabilir? Tam emin olmamakla beraber araç başına trafik sigortanız karşı tarafa 25-30.000 TL. hasar karşılamasını yapmakta.Dikkat araç içindeki yolcuların sağlık durumlaru şu andaki açıklamalarımıza dahil değildir.Sadece araç maddi hasar meselesini yazıyoruz... Maddi hasar fazla olduğundan dolayı aşkın kısmını ise varsa kasko şirketinizdeki yazan , ( İMM ) tutar üzerinden karşılanmaktadır.Sizin örneğinizdeki rakam 100.000 TL . olduğuna göre , 100.000 TL. + 25-30.000 TL. = 125.000 - 130.000 TL. kadar çıkabilecek tüm hasarlardan işi yırtmış oluyor ve karşı tarafın hasarını ödemiş bulunuyoruz.Buraya kadar mesele yok ve her şey güzel !!!!! Ya hasar verdiğimiz araç 200.000 Tl. ise ( olasılık hesabına göre , böyle bir araca çarpma matematiğini hesaplayın ama kaderin neler getirebileceğini ve bilimsel izahların da bazen yanlış bilgiler içerebileceğini unutmayalım bu arada !!! Hasar 200.000 TL. - 125.000-130.000 TL: = 75.000 veya 70.000 TL. açıkta hesap kaldı.BU açık nereden temin edilecek.İşte sorun burada ?Üstelik sadece bu kadar rakamla iş bitmiyor ! Bu işin mahkeme süreci ve dava bitimine göre işlenecek faiz ilavesi de cabası. Yine felaket tellalığı yapalım ve yazalım ki ; bahsedilen araç sahipleri muhakkak ki varlıklı kişiler ve dolayısı ile tam kasko şartlarını yaptırmış bulunmaktadırlar.Bu hesapta size dönecek olan şahıs değil , kasko şirketinin avukatları tarafından dava yoluyla talep edilecektir.Kusur size ait olduğu için bu parayı kişisel olarak kaynak temin edip ödemek zorundasınız.(Arac sahibi siz iseniz tek kişiden , yok sürücü olarak o esnada kullanıyorsanız (araç eşinize ama siz kullanıyorsunuz gibi ); hem araç sahibinden hem de sürücüden bu para tahsil yoluna gidilecek olduğunu tekrar hatırlatalım.Mütesellilen her ikisi de sorumluluk derecesinde borçlu olmaktadır.Ödemeyi yapmadığınız anlarda hemen İCRA YOLU AÇILACAKTIR.Üstünüze kayıtlı her türlü menkul ve gayrımenkuller araştırma sonucunda tespit edildiği anda el konulacak ve icra yoluyla BASKILANCAK YA DA SATIŞA ÇIKARTILACAKTIR.Uzun bir dönem gerçekleşmesine rağmen kısa sürede sonuçlanacağından emin olunuz... Eğer İMM limitimiz daha yüksek olabilseydi ve priminden kaçmamış olsaydık ( en az 250-300 TL. karşılaması mantık kuralları içinde değerlendirilebilir) , bu sorunlarla başımızı ağrıtmamış olabilirdik.DEĞERLENDİRMEYİ BUNA GÖRE YAPINIZ !!!!!!!!! b) Felaket senaryomuzda ikinci- üçüncü araçlar içinde aynı sistem söz konusudur.Ama şimdi karşı taraf yolcularına da kaza neticesinde ölümlü ve yaralama olayını da dahil edersek , esas duruşa geçmemiz gerekebilir ?Trafik sigortanızdaki standart şartlar gereği üçüncü şahıslara verilen zararlarda aynı mantık çerçevesinde ortalama rakamları poliçenize bakarak kaza başına yaralama ve kaza başına ölüm tutarlarını öğreniniz. ) Genel klasman hesaplamalrına göre ve bazı acente bilgilerine göre yeterli gözükmesine istinaden , neden bazı sigorta şirketleri biz farklıyız ve tutarlarımızı esnek yapıyoruz diye reklam yapıyorlar dersiniz ? Anlayacağınız genel basit kazalar için yeterli belki ama protez veya hayati ameliyat tutarı yüksek olan rakamlarda durum ne olacak ?Üstelik geriye ucuzlamayan hayatımızda , limitlerimiz yeterli olabilir mi ? Kesinlikle yeterli olmaz ! Ama birileri sallar durur amma kötü şeyler yazılıyor diyebilir ! Etrafınızdaki doktor tanıdıklarınıza sorunuz , sorunuz ve böyle durumlarla karşılaşan kaç hasta yakınlarını devlet hastane sistemindeki ücretler altında yatırmış olabilir ! Hemen büyük çoğunluk özel hastane ve akademik kariyeri yüksek kişiler aramaya koyulur.O zamanda yüksek meblağlı ücretleri trafik sigortası ve bazen de yapılmış diye yazılan kasko teminat limitleri KARŞILAYAMAZ ...İşte yine aradaki fark tutarı kadar size açılan dava neticesinde mahkemenin vereceği limit aşan ; TRAFİK SİGORTASI KİŞİ BAŞI KAZA TUTARLARI + AŞKIN KISIM KASKO KARŞILAMA TUTARLARI = ? FAZLA İSE KİŞİYE VEYA ARAÇ SAHİBİNE RÜCU EDEN KALAN PARA MİKTARLARININ DA aynı şekilde cebren ve icra yoluyla ödemeniz gerekeceğini unutmayınız ve bu mantıkla değerlendiriniz.....Sizin kesenizi düşündüğünü söyleyen ve az prim ödeme yolu budur diyen kimlerse işte onların dediğine bakmayın.Sadece kendiniz bütçeniz doğrultusunda hareket ediniz.Sonuçta siz karar vermiş olacak ve olanlara katlanacaksınız.Normal de olasılığı zor ihtimal ama bu rizikoya girilir mi ? Kişiye ve araç sahibine özel !!!!!! c)Manevi tazminat olayından bahsetmişiniz. Ama tam manasıyla açıklayıcı bilgi vermemişsiniz. Neden mi böyle yazdım ? Çünkü MANEVİ TAZMİNAT teminatları 1-2 senedir gündemde olmasına rağmen çoğu acenta sahibi bu bilgilere vakıf değilken ve birçok sig.şti. bu teminatı poliçe kapsamlarına ilave olarak bile dahil etmemişken , size var olduğu hemen belirtilmiş.Sanırım bu konuyu daha önceden yazdığım için aklınızda kaldı ve acentenize çıtlattınız.O da detaylı bakarak limitiyle birlikte olduğunu söyledi ! TAHMİNİM DOĞRUMUDUR ÇOK MERAK ETTİM.yANILMIŞ OLABİLİRİM AMA CEVAP YAZINIZ !!!! bU KONUDA EN DOĞRU SİSTEM ACENTENİZDEN TEKLİF ALMANIZ VE E-MAİL VEYA A4 ÜZERİNE BASILI TEKLİFİN İMM şartlarını okuyarak kesin emin olmanız daha doğrudur. 100.000 TL. manevi tazminat iyi olmakla beraber biraz daha yükseltmenizde ÇOK AMA ÇOK iyi olacağını ( aracınızın fren emniyeti gibi düşünün ) kesinlikle biliniz. Mümkünse en üst sınır yapın ama sig. şti. bu konuya esnek ise..SAYIN DRSNRKY VE BENİM GİBİ bu konuda sınırsız teminat veren sig. şti. ' in seçmemizdeki önemli etken olduğunu unutmayınız lütfen..Bu konudaki değerlendirmeyi iyi irdeleyiniz....... d)Deprem-sel ayrılmaz yapışık kardeşlerin bana göre olmazsa olmazı MUAFİYETSİZLİĞİDİR.Bazı şirketler %10 - %15 - % 20 civarında araç sahiplerini primler düşük tutsun diye araya sıkıştırılmış açıklamalarda belirtirler.Araç sahiplerinin bir çoğu maalesef bu miktarlardaki oran kadar araçları pert olduğunda veya bunlardan mütevellit meydana gelen hasarlarda karşımalarının kendilerinin yapacağını ..... Nasıl olsa deprem ülkesinde yaşıyoruz ama şu ana kadar olmadı da bundan sonra mı olacak diyenler size gerekli hallerde çıkartıp kaç para vereceklerdir , DÜŞÜNÜNÜZ VE ONA GÖRE HÜR İRADENİZLE KARAR VERİNİZ...... e)Son olarak ta ferdi kaza kloz maddeleri mevzusu vardır ve de çok önemli maddelerden biri daha karşımızda pis pis sırıtmaktadır.Bu konuyu da daha önceki günlerde irdelediğim için detaya girmiyorum.Ama şunu biliniz ki arabanıza aldığınız birinci derece yakınlarınız hariç , kaza neticesindeki araç içi yolcularınıza, ölüm ve yaralama olayları olduğunda, yakınları tarafından mahkeme yoluyla biçilen tutarı tazminat olarak ödemekle yükümlü olduğumuzu hatırlatayım yeter.Standart olarak 5.000 tl. civarında ,özel istek gelmez ise acente tarafından verilen limit tutarlarıdır.Yeter mi yetmez mi siz değerlendiriniz.Ben şahsen 30.000 Tl. kişi başı yaptırdım ve 30*7=210.000 TL. yaptırdığım ve de yüksek prim farkı verdiğim halde hala yetersiz olduğunu düşünmekteyim.Ama yine de çok ama çok iyi rakamlardır.Seneye en az yaptırmak istediğim tutar 70.000-100.000 TL. olacaktır.Çok ta iyi prim tutar...Fark için benim ödediğim tutar bu konuda 190 TL. ek mani getirisi oldu.Varın siz değerlendirin gerisini !!!! f)Diğer şartlar bahsettiğiniz gibi olması gereken şartlar içinde ve de iyidir.Onlarında detayına girersek sabahlarız ve ben yazmakla başa çıkamam işin doğrusu.Ama bu bahsedilenler ivedilikle sorgulanması ve bütçenize göre değerlendirmeniz gereken maddelerdir. g) Hasarsızlık etkilenmemesi meselesi şirketten şirkete değişmektedir.Kimi 1 hasarsızlık kimi de iki hasarsızlık vermekte ve parayı da ona göre almaktadır.Sadece verilen hasarsızlıkla iş bitmemekte ve yapılan hesaplama parmakları da değişkenlik göstermektedir.Örneğin benim sig. şti. limit 40.000 tl. civarına kadar iki hasarsızlıkta KESİNLİKLE ALT KADEME DÜŞÜRÜLMESİ VE HESAPLAMA PARMAKLAMASI YOKTUR.yANİ HASAR GERÇEKLEŞTİĞİ ANDA VE KARŞILANILDIĞI ANLARDA HİÇBİR ŞEKİLDE HASARSIZLIĞIM ALT KADEMEYE FALAN DÜŞÜRÜLMEMEKTEDİR. h)İstekte bulunduğunuz yılın parçasındaki genişletilmiş kasko içeriğindeki araç onarım parçalar istenilen servislerde falan - filan meselesine kafanızı fazla takmayınız.Çok ama çok nadir bir olay olur bizim aslanların tamir meselesi.Yabancı kişilere kolay kolay yaptırım özelliğini parça temini olarak getiripte özel servis anlaşmaları ile yaptırabileceği zordur ama imkansız da değildir.O zaman sizde şöyle değerlendirin ve madde yazılmasını isteyiniz ( ek para isterlerse bence kabul ediniz), orijinal yedek parça kullanılmasını ve en yakınımdaki yetkili servis tarafından aracımın onarılmasını istemekteyim.( Zaten şu ana kadar bizim araçlarımızın tamirleri özel servislerde yaptırım yolu olmadı.Parçayı servisten al özel servise getir ve orada monte ettir.Sadece işçilik ücretinden kaçınılacak bu olayad parça temini yol ücreti ile aradaki fark zaten kapanacağı için sorun olur.Üstelik hemen büyük tüm sig. şti. belkide %90 gibi kısmı bulunulan ildeki yetkili servisleri ile özel anlaşma yolunu seçtiklerini bir kez daha hatırlatayım.Böyle bir olay karşısında aksı durum olduğunda seneye kaç kişi o sigortaya araç kaskolattırır.Fısıltı gazetesinin nasıl çalıştığını Türkiye'de herkes iyi bilir.Bunu kolay kolay göze alamazlar.Sadece amaç yetkili servislerin pazarlık gücünü kırmak ve sigorta şirketlerinin ödemek isteyebilecekleri rakamları sirkülasyon olacağını bildirerek düşürmek.Örneğin size - bize servisin değişim + işçilik bedeli olarak hasar karşısında çıkaracağı = tutar ile aynı servisin sigorta şirketinin experine çıkartacağı = tutar kesinlikle farklıdır.Bizler perakende kabul ediliyoruz ve nasıl olsa yaptıracaklar bize mecburlar mantığı ile tok satıcı ayaklarına yatan bakış açıları ve diğer taraftan da toptan bağlantı olacak ; dolayısı ile de sürümden kazanmayı tercih etmeniz lazım diyen manteliteye göre servis kararlılığı ve sig. şti. hesaplamaları vardır... umarım ne demek istediğim brütten nete doğru hesaplanınca iyi anlaşılmıştır....Buna göre değerlendirmenizi siz kendiniz karar vermelisiniz.... Paylaştığım tüm bilgilerimi ve daha da fazlasını sadece ve sadece sigorta konusunda uzmanlaşmış avukat meslektaşlarımdan alabilirsiniz.Hiç bir acente yetkiliniz size bu konuda bu kadar detaylı bilgi veremez ve veremeyecektir.. Açıklamalarımızın anlaşıldığını umarak , etki-tepkimeleri bir kez daha beklemekteyim.Katılan veya muhalefet eden tüm dostlara selamlar olsun..Malum verilen emeğin karşılığını görmek umarım hakkımızdır. Sağlıcakla kalınız.. |
Yeni kasko poliçem yakın zamanda poliçe yenileyen dostlardan yorum bekliyorum. Poliçe bedeli 1150 TL İyi forumlar... < Resime gitmek için tıklayın > |
1. sayfa
Araçlarımıza ait KASKO POLİÇE detaylarını burada paylaşalım.
Bu şekilde poliçe yenilemesi yapacak arkadaşlar için güzel bir altyapı oluşturmuiş oluruz.
İyi forumlar...
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.