Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
7
Cevap
818
Tıklama
0
Öne Çıkarma
TTNET İN BASİTLİĞİ
K
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

3 gündür internetim yok müşteri hizmetlerini her aradığımda çalışma olduğu bir saat içerisinde biticeği bilgisi veriliyor aradan 3 gün geçti arıyorum yine aynı hadi bunuda geçtim müşteri temsilcilerine bağlanmak zorda olsa başarıyorum biri diyorki bölgenizde öyle bi çalışma yok arıza yok diyor daha sonra yine arıyorum defalaraca aradım sayısını bilmiyorum artık genel bi çalışma varmış devam ediyormuş birde arıza kaydım kapatılmış arızam giderilmeden müşteri temsilcisi bana bilgi veremiyor teknik ekipten bilgi gelmiyormuş reziliğe bakın kimse diyemiyor şu gün giderilcek diye birde ikide bir arıyor sistem otomatiğe bağlamışlar bilgisayar konuşuyor arızanız giderilmiştir diye yani nereye başvurucam kime inanıcam şaşırdım milleti keriz yerine koymaktan başka bişey diğil bu..

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



P
13 yıl
Yarbay

Söylediklerinin hepsi doğru. Bu yüzden 1 tane bile adam gibi olumlu yorum yok, bu yüzden hergün milyonlarca abone beddua ve küfre bel bağladı, bu yüzden bu kurum bu kadar rezil.

İnşallah Allah herkesin layığını nasip eder.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

yarın müdürlüğe gidicem çağrı merkezi nin bana söylediği ancak müdürlükten bilgi alabilirmişim arızanın ne zamana biticeğini ne kadar ilkel bi firmaki telefonla bile bilgilendirilemiyorum bir tek yaptıkları fatura göndermek modem ayarlarından bilgi vermek başka bişey yok böyle bi soygun içindeyiz devlete korumuyor kontrol etmiyorki sağılmaya devam.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
13 yıl
Yarbay

Arkadaşlar alternatif bir adsl hizmeti önerirmisiniz bana? Yeter artık istemiyorum ttnet falan iptal ettireceğim bende..

Not : Şu an avea ile bağlanıyorum, internetim kesik. Düşünün halimizi..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chosen -- 18 Ekim 2012; 6:10:55 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

bende vodafondan telefonu bilgisayara bağladım birde onun için para ödüyorum günlerdir internetim yok


Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
13 yıl
Moderatör

Arkadaşlar çalışmaların ne zaman biteceği bilgisi genelde müşteri hizmetlerinde olmaz. Müdürlüklerde erişim uzmanlığı , planlama departmanları bu konuda bilgi sahibidir. Onlara danışabilirsiniz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: XpressMusic34

Arkadaşlar çalışmaların ne zaman biteceği bilgisi genelde müşteri hizmetlerinde olmaz. Müdürlüklerde erişim uzmanlığı , planlama departmanları bu konuda bilgi sahibidir. Onlara danışabilirsiniz.

böyle saçmalık varmı birde gidip onlarımı bulucam bilgi almak için müşteri hizmetleri ne için?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
X
13 yıl
Moderatör

quote:

Orijinalden alıntı: KUM23

quote:

Orijinalden alıntı: XpressMusic34

Arkadaşlar çalışmaların ne zaman biteceği bilgisi genelde müşteri hizmetlerinde olmaz. Müdürlüklerde erişim uzmanlığı , planlama departmanları bu konuda bilgi sahibidir. Onlara danışabilirsiniz.

böyle saçmalık varmı birde gidip onlarımı bulucam bilgi almak için müşteri hizmetleri ne için?

Müşteri hizmetlerine bilgi verilmiyor sanırım bu konuda. Yani en fazla bölgesel sorun var mı yok mu onu görebiliyorlar. Telefon açıp bölgemde fiber çalısması yapılıcak mı desen müdürlüğe sor der.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.