3 gündür internetim yok müşteri hizmetlerini her aradığımda çalışma olduğu bir saat içerisinde biticeği bilgisi veriliyor aradan 3 gün geçti arıyorum yine aynı hadi bunuda geçtim müşteri temsilcilerine bağlanmak zorda olsa başarıyorum biri diyorki bölgenizde öyle bi çalışma yok arıza yok diyor daha sonra yine arıyorum defalaraca aradım sayısını bilmiyorum artık genel bi çalışma varmış devam ediyormuş birde arıza kaydım kapatılmış arızam giderilmeden müşteri temsilcisi bana bilgi veremiyor teknik ekipten bilgi gelmiyormuş reziliğe bakın kimse diyemiyor şu gün giderilcek diye birde ikide bir arıyor sistem otomatiğe bağlamışlar bilgisayar konuşuyor arızanız giderilmiştir diye yani nereye başvurucam kime inanıcam şaşırdım milleti keriz yerine koymaktan başka bişey diğil bu..
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Söylediklerinin hepsi doğru. Bu yüzden 1 tane bile adam gibi olumlu yorum yok, bu yüzden hergün milyonlarca abone beddua ve küfre bel bağladı, bu yüzden bu kurum bu kadar rezil.
yarın müdürlüğe gidicem çağrı merkezi nin bana söylediği ancak müdürlükten bilgi alabilirmişim arızanın ne zamana biticeğini ne kadar ilkel bi firmaki telefonla bile bilgilendirilemiyorum bir tek yaptıkları fatura göndermek modem ayarlarından bilgi vermek başka bişey yok böyle bi soygun içindeyiz devlete korumuyor kontrol etmiyorki sağılmaya devam.
Arkadaşlar çalışmaların ne zaman biteceği bilgisi genelde müşteri hizmetlerinde olmaz. Müdürlüklerde erişim uzmanlığı , planlama departmanları bu konuda bilgi sahibidir. Onlara danışabilirsiniz.
Arkadaşlar çalışmaların ne zaman biteceği bilgisi genelde müşteri hizmetlerinde olmaz. Müdürlüklerde erişim uzmanlığı , planlama departmanları bu konuda bilgi sahibidir. Onlara danışabilirsiniz.
böyle saçmalık varmı birde gidip onlarımı bulucam bilgi almak için müşteri hizmetleri ne için?
Arkadaşlar çalışmaların ne zaman biteceği bilgisi genelde müşteri hizmetlerinde olmaz. Müdürlüklerde erişim uzmanlığı , planlama departmanları bu konuda bilgi sahibidir. Onlara danışabilirsiniz.
böyle saçmalık varmı birde gidip onlarımı bulucam bilgi almak için müşteri hizmetleri ne için?
Müşteri hizmetlerine bilgi verilmiyor sanırım bu konuda. Yani en fazla bölgesel sorun var mı yok mu onu görebiliyorlar. Telefon açıp bölgemde fiber çalısması yapılıcak mı desen müdürlüğe sor der.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.