1. sayfa
Hocam ,ben arabanın sağ tarafını yani kapının altındaki marşpiyele yakın yeri çizdim.Laf olsun diye yetkili servise bir sorayım dedim yemin ederim adam sağ tarafı komple boyayacağım dedi.Dedim çamurlukları neden boyuyorsun renk tutmaz diye boyayacağım dedi. Yuh dedim ya , yanımızda bayan çalışanlarda vardı yoksa iyi bir küfür edecektim.İyi dedim boyatsak ne kadarlık ücreti var diye sorduğumda 1.000 lira dedi. Sanayiye götürdüm aracı , bizim tanıdık kaportacıya kapının etek kısmını kazıyacağım düzeltip boyayacağım dedi bu işlem için ne kadar ücret istediğini sorduğumda hallederiz çok bir şey tutmaz dedi. Ölür müsün , öldürür müsün ? Ben bu adamın dediğini yapsam , kime satacağım sağ tarafı komple boyalı arabayı ? |
Araç kaskolu olunca isler değişiyor kasko ödediği için degisin gitsin denilebiliyor bide ruculu ise kasko islemi onarim yerine siifir parça daha iyi Servislere en çok kızdığım nokta tabiki bakım bir insanı yolmak nasıl olur yaşıyorsunuz aracın ilk senesi mecbur ödedim bi daha isim olmaz yetkili servisle |
Benim eski aracıma da benzer şekilde çarpmışlardı. Sorun şöyle ki stop lambasının etrafını yapmak biraz ustalık gerektiriyor. Şöyle bir durum daha söz konusu, servislerin yaptığı işlemler özel bir hizmet standardında. Bu nedenle ufak tefek onarımlar haricinde çoğunlukla tamir yapmıyor, direk parça değişimi öngörüyorlar. |
Evet hocam biraz ustalık gerektiriyor ama servisteki ustada o stobun etrafını yapamayacaksa vay halimize Kaportacılar bazen taksicilerin nelerini adam ediyorlar ortam olsa foto olsa da hep beraber görsek. |
Servis farkı. Adamı yolmak icin her yol mubah |
komple aracın sacını değiştirecekler heralde.iki çekiç atsam düzeltirim |
connectlerin stop kısmı sıkıntılı servis o yüzden değişim demiştir eğer düzeltilecekse iyi bir usta bulun |
Hasar düzeltilebilir bir hasar, önemli olan ezik yerlerin arkalarında baskı tutacak boşluk olup olmadığı. El giriyorsa tamir edildiğini bile anlayamazsınız. Fakat el girmiyorsa biraz macun tesfiyesi gerekir. |
Bakan ustalar stobun altındakı yer ıcın arkası bıraz dolu ama genede hallederız dedıler... |
aslında mantıklı olan değişim ama malum şartlarımızda düzeltme ve boya daha mantıklı maalesef... İşin bir başka yönü ise trafik sigortasından onarılacaksa eksperler servislere fazla diş geçirmiyor ama sanayideki bir dükkana bu hasar için değişim onayı kolay kolay zaten vermezler |
bu hasarın resmini çekip alıcıya göster bence. düzeltme/değişim + boyadan dolayı arabanın değeri düşer önünü alamazsın |
sanayide boyayı bozmadan bile düzeltirler. |
1. sayfa
Kazadan sonra raporlar falan sabah aracı kullanan arkadaş servise gidince parça değişecek (ve bayramdan sonraya kalır )deyince arkadaş aracı alıp gelmiş,aracı ben aldım tanıdığım kaportacılar var ama objektif olsun diye sanayide tanımadığım 3 farklı kaportacıya gittim 3üde düzeltiriz dedi çıktım geldim patronlara söyledim çıldırdılar
Servisler hiç kendilerini yormadığı için direk değiştirme zihniyetinde olduğu için hep zarar gören bizler oluyoruz (bir parça değişecekse tabiki değişsin)
Servislerde hep para kazanmanın derdinde küçük küçük hasarlardan parça değiştirdikleri için hep araçlarda değer kaybı oluyor bu aracın bu hasardan dolayı bir parça değişeni olunca araç değeri düşüyor ve zarar görüyoruz ondan dolayı bu durumu sizlere paylaşmak istedim.
Siz siz olun aracınızı farklı bir kaç yere götürdükten sonra kafanızda net fikirleri oluşturun ondan sonra parça değiştirirmisiniz sanayide mi yaptırırsınız o sizin kararınız.
< Resime gitmek için tıklayın >