Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
2227
Tıklama
0
Öne Çıkarma
TERMOSİFON MARKALARINA İLİŞKİN ARIZA TECRÜBE PAYLAŞIMI
A
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

baymak termosifon aldım, abartmadan söylüyorum 3 aydır hayatı zindana çevirdi. firma da ürününe sahip çıkmıyor. basınç ventilinden su akıtıyor. regülatör taktırdım. gene para etmedi... 350 tl lik termosifona yaptığım masraf 140 tl +zaman + uğraşmam da cabası... kesinlikle ve kesinlikle 7 yıl garantisi var diye güvenmeyin. teknik servis bile basınç ventilinden su akıtması olayını sizin şebekeden kaynaklıdır, dolayısıyla garanti kapsamına girmez deyip bana maddi fatura çıkardı. şimdi kullanım kılavuzunda yazan herşeyi yapmama rağmen, hala sorun devam ediyor ve kimse bunun sorumluluğunu almıyor. 7 yıllık garanti bu olmamalı... hakkımı sonuna kadar arayacağım.
tüketici hakem heyetine gittim dün. 4 defa arıza bildirim fişi alın, biz onlara iade etmesini biliriz dediler.

size tavsiyem baymak almayın kesinlikle. diğer markaları alanların hiçbiri aynı sorunu yaşamıyor bnm sitede.... bi de daha ucuza almışlar termosifonlarını...



K
13 yıl
Yarbay

baymak firmasının bu konuda suçu yok aşırı basınç var bazı bölgelerde sana tavsiyem bir adet pakkens marka al bu ürün yüksek basınca ayarlı < Resime gitmek için tıklayın > sorunsuz kullan


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

hocam, az önce ana merkezle konuştum akıtması güvenliği için diyor. yani ben akıtmayan ventil alsam o zaman güvenliğimi tehlikeye atıyorum, öyle mi? uzman, evet dedi, her kiminki akıtmıyorsa onlar tehlikede. ya dedim benim yan komşunun termosifonu da şimdi tehlikeli mi? evet dedi... böyle birşey olabilir mi ya!!!!!
akıtıyorsa güvenli ama akıtmıyorsa tehlikeli........



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.