16.11.2011 tarihinde Hepsiburada.com'dan aldığım Telefonuma Bilgi teknojileri ve iletişim kurumundan mesaj geldi. Telefonumun imei'si klonlanmış ve 30 gün içinde kapanacakmış. Hepsiburada'ya mesaj atıp yardım istedim. Teleservice'ye başvurmamı istedi. Teleservice bu telefona biz bakmıyoruz deyip beni Bilgi teknojileri ve iletişim kurumuna yönlendirdi. Oraya gidince onlarda beni kvk'ya yönlendirdi. Kvk ise yapabilecekleri bir şey olmadığını Bilgi teknojileri ve iletişim kurumuna başvurmamı söyledi. Ben bu olanlara inanamıyoum. Hepsiburadadan aldığım faturalı telefonum 30 gün içinde kapanacak ve ben hiç bir muhattap bulamıyorum. Ne yapmam gerekir fikri olan varmı?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >