Arkadaslar 27 temmuzda almis oldugum 47pfl6877k model led tvnin bazi sorunlari nedeniyle servisi ve turkiye philipsi aramistim. servis nihayet 2 hafta sonra tv yi bugun almaya gelecek. Servis elemanının soyledigine gore tv yi aldıktan sonra philips turkiye teknisyenlerinin soyledigi uygulamaları yapacaklarını, eger sorun devam ederse degisim olacagını, bunun da iki gun icinde belli olacagını soyledi. Ben bu adamlara zaten iki haftada zor ulastım, oda benim aramalarımla, adamlar ne arayıp ne sordular. Simdide iki gun icinde her seyi halledeceklerini soyluyorlar. Bu hafta ucuncu hafta ve onumuzdeki hafta bayram haftası yani tatil. Bu surecte benim kanuni olarak 1 aylık geri iade, birebir degişim haklarımı elimden alabilirler. Bugun almaya geldiklerinde ellerinden nasıl bir yazılı belge ve ya taahut almam gerekir. Ya da geri iade etmek istiyorum, ne yapabilirim. formdan bazı arkadasların tv yi aldıktan sonra ufak problemler nedeniyle kolayca iade ettiklerini okuyorum. Bu konuda banada yol gosterirseniz sevinirim.....
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >