sorunu nasıl çözdünü acaba benim d ebaşıma geldide.
Merhaba, Sorun güç kaynağımdaymış.Garantiye gönderdim bios güncellemişlerdi.Fakat yine taktığımda aynı hatayı alıyordum.Bu sebeple pek çok donanım değiştirdim anakart elektrik gördüğü için hiç psu dan olabileceğini düşünmedim.En son internette satılan psu tester adında ufak bir cihaz vardı onu aldım.Güç kablolarını bağlar bağlamaz cihaz ötmeye başlamıştı.+12v kablosu elektrik vermiyordu.Yeni bir psu aldım ve şu an sorunsuz çalışıyor sistem.
sorunu nasıl çözdünü acaba benim d ebaşıma geldide.
Merhaba, Sorun güç kaynağımdaymış.Garantiye gönderdim bios güncellemişlerdi.Fakat yine taktığımda aynı hatayı alıyordum.Bu sebeple pek çok donanım değiştirdim anakart elektrik gördüğü için hiç psu dan olabileceğini düşünmedim.En son internette satılan psu tester adında ufak bir cihaz vardı onu aldım.Güç kablolarını bağlar bağlamaz cihaz ötmeye başlamıştı.+12v kablosu elektrik vermiyordu.Yeni bir psu aldım ve şu an sorunsuz çalışıyor sistem.
sağol bende garantiye gönderdim ilk önce işlemci arızalı dediler sonra dedim işlemci çalışıyor ısınıyor v.s,kapatıp 30 dk sonra tekrar aradılar sorun anarkattaymış dediler servise gitti şimdi bekliyorum daha cevap yok,güç kaynağımda eski 500 watt coolmaster anakart gelsinde onuda değiştiririm artık,sağolasın cevap için.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lord107 -- 21 Temmuz 2012; 15:11:40 >