alışveriş yaptığın adama dekontu mail olarak gönder de... adam ne anlasın ziraatten , ah kardeşim,neden en başta money kullanmadın, aceleye de getirmişsin biraz 3 kere denediğine göre,
Çok yazıldı, çok tavsiye edildi, Paypal kullanmadan sakın online harcama yapmayın diye. Gerçekten üzüldüm, ama sonuçta ortada bir kötü niyet yok, dolandırma yok, o yüzden arkadaşın dediği gibi dekont ibraz ederseniz mutlaka sorun çözülecektir. Zaten kartla ödeme yaptığınızda para anında karşı tarafa iletilmiyor, 1 gün sonra falan görebilir. Sizi anlıyorum, insanız hepimiz hata yapıyoruz, bu hata da bir şekilde düzelecektir. Ama kusura bakmayın, Ziraat Bankası gibi bir bankanın kartını böyle bir işte kullanmak asıl hata, ne doğru dürüst bir müşteri hizmetleri var ne de iş bitiricilikleri. Sizinki gibi bir durumda, müşteri sıkıntı yaşadığını söyleyip o harcamayı hemen iptal ettirebilmeli, veya en azından banka müşterinin savını doğrulayana kadar para transferini dondurmalı. Dilekçe yaz gönder falan bunlar 90 larda kalan işlemler.
Ha bir de, Aliexpress'te sitenin sorun (dispute diye geçer İngilizcede) çözme birimi var, orada bir kayıt açıp durumu belgeyle anlatırsanız, mutlaka yardımcı olurlar. Sağlam İngilizceniz varsa, güzel detaylıca yazıp başvurun en kısa sürede.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dexia -- 20 Temmuz 2012; 13:28:20 >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barakus -- 14 Mart 2021; 13:56:3 >