Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
757
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Silinebilir
B
12 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

........





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barakus -- 14 Mart 2021; 13:56:3 >

M
12 yıl
Yarbay

alışveriş yaptığın adama dekontu mail olarak gönder de...
adam ne anlasın ziraatten , ah kardeşim,neden en başta money kullanmadın,
aceleye de getirmişsin biraz 3 kere denediğine göre,

dediğim gibi, karşı tarafla görüş, dekonto gönder


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
12 yıl
Yüzbaşı

Çok yazıldı, çok tavsiye edildi, Paypal kullanmadan sakın online harcama yapmayın diye. Gerçekten üzüldüm, ama sonuçta ortada bir kötü niyet yok, dolandırma yok, o yüzden arkadaşın dediği gibi dekont ibraz ederseniz mutlaka sorun çözülecektir. Zaten kartla ödeme yaptığınızda para anında karşı tarafa iletilmiyor, 1 gün sonra falan görebilir. Sizi anlıyorum, insanız hepimiz hata yapıyoruz, bu hata da bir şekilde düzelecektir. Ama kusura bakmayın, Ziraat Bankası gibi bir bankanın kartını böyle bir işte kullanmak asıl hata, ne doğru dürüst bir müşteri hizmetleri var ne de iş bitiricilikleri. Sizinki gibi bir durumda, müşteri sıkıntı yaşadığını söyleyip o harcamayı hemen iptal ettirebilmeli, veya en azından banka müşterinin savını doğrulayana kadar para transferini dondurmalı. Dilekçe yaz gönder falan bunlar 90 larda kalan işlemler.

Ha bir de, Aliexpress'te sitenin sorun (dispute diye geçer İngilizcede) çözme birimi var, orada bir kayıt açıp durumu belgeyle anlatırsanız, mutlaka yardımcı olurlar. Sağlam İngilizceniz varsa, güzel detaylıca yazıp başvurun en kısa sürede.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dexia -- 20 Temmuz 2012; 13:28:20 >

B
12 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Cok tesekkur ederim dediklerinizi yapicam arkadaslar insallah bi cozum yolu bulurum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.