1. sayfa
| bi an dedim berqecan |
http://www.youtube.com/watch?v=PkSdMOf2WPU&feature=share |
Bizim zamanımızda 10'da demişlerdi sonra MEB çökmüştü 1 gibi falan girebilmiştik. |
| İlkokullu detected |
SBS SBS SBS SBS SBS SBS SBS SBS SBS |
Bende merak ediyorum ayrıca bu sene sadece 8 ler girdi yani liseli sayılırız. |
liseyi geçince görürüm "ooo liseli oldum" |
O tiplerden değilim hatta asosyal sayılırım. |
oo liseliysen başka tabi çay getirin abimize |
| açıklandı beyler |
hemen düzelt kendini bence |
Hadi yine iyisiniz çöm denmeye yavaşca ayarlayın kendinizi. |
| Seneyebugun yerinizde olacagim:( |
| açıklandı |
1. sayfa
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.