Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
16
Cevap
627
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Sbs saat kaçta acıklanıcak bilen varmı ?
X
14 yıl (188 mesaj)
Er
Konu Sahibi

Sbs saat kacta acıklanıcak haberiniz varmı

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



A
14 yıl (2850 mesaj)
Yüzbaşı

bi an dedim berqecan



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
E
14 yıl (1260 mesaj)
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: X3teslanınKafası

Sbs saat kacta acıklanıcak haberiniz varmı

http://www.youtube.com/watch?v=PkSdMOf2WPU&feature=share



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

E
14 yıl (16763 mesaj)
Binbaşı

Bizim zamanımızda 10'da demişlerdi sonra MEB çökmüştü 1 gibi falan girebilmiştik.



P
14 yıl (9743 mesaj)
Yarbay

İlkokullu detected



F
14 yıl (5371 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: X3teslanınKafası

Sbs saat kacta acıklanıcak haberiniz varmı

SBS
SBS
SBS
SBS
SBS
SBS
SBS
SBS
SBS



A
14 yıl (2413 mesaj)
Binbaşı

Bende merak ediyorum ayrıca bu sene sadece 8 ler girdi yani liseli sayılırız.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
K
14 yıl (737 mesaj)
Onbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: alper5398

Bende merak ediyorum ayrıca bu sene sadece 8 ler girdi yani liseli sayılırız.

liseyi geçince görürüm "ooo liseli oldum"


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
14 yıl (2413 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: UçanAdamSarbi

quote:

Orijinalden alıntı: alper5398

Bende merak ediyorum ayrıca bu sene sadece 8 ler girdi yani liseli sayılırız.

liseyi geçince görürüm "ooo liseli oldum"

O tiplerden değilim hatta asosyal sayılırım.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
14 yıl (12530 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: alper5398

Bende merak ediyorum ayrıca bu sene sadece 8 ler girdi yani liseli sayılırız.

oo liseliysen başka tabi çay getirin abimize


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
14 yıl (17496 mesaj)
Yarbay

Ben de bekliyorum ama sanırım 9da açıklanıcak.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
14 yıl (17496 mesaj)
Yarbay

açıklandı beyler



K
14 yıl (737 mesaj)
Onbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: alper5398


quote:

Orijinalden alıntı: UçanAdamSarbi

quote:

Orijinalden alıntı: alper5398

Bende merak ediyorum ayrıca bu sene sadece 8 ler girdi yani liseli sayılırız.

liseyi geçince görürüm "ooo liseli oldum"

O tiplerden değilim hatta asosyal sayılırım.

hemen düzelt kendini bence


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
14 yıl (17496 mesaj)
Yarbay

W
14 yıl (381 mesaj)
Çavuş

Hadi yine iyisiniz çöm denmeye yavaşca ayarlayın kendinizi.



B
14 yıl (10751 mesaj)
Yarbay

Seneyebugun yerinizde olacagim:(



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

T
14 yıl (1543 mesaj)
Yüzbaşı

açıklandı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.