Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
3020
Tıklama
0
Öne Çıkarma
avea ve mobil ödeme tuzağı
F
12 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

hattımı turcell den avea taşıdım. mobil ödeme işleme yapmak istedim, bana gelen mesajda sistem arızalı daha sonra deneyin, daha sonra derken üç kere denedim tabi her denemede 50kr uçtu sonunda müşteri hizmetlerini aradım bana söylenen ön ödemeli hatlarda mobil ödemede 3 ay bekleme süresi var dendi tabi sitesinde faturalı hatların düzenli fatura ödemesi sonucu olduğu yazıyor ön ödemeli hatlar hemen faydalanır diyor. benim hattım ön ödemeli ama müşteri hizmetleri sizinde aynı dedi. resmen tuzak kurmuş avea ben düştüm siz düşmeyin arkadaşlar üç ay bekleyin. not: turcell de böyle bir bekleme süresi söz konsu değil.



C
12 yıl
Yüzbaşı

aynısı oldu bana da, gelen mesajda hattınızın 1 aydır aktif olması gerek diyor, hattım 1,5 aydan fazladır aktif, 50 kuruşuda aldılar mobil ödemeyi yapmadılar, bende turkcelle geçiyorum yarın.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
12 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Araştırmalırım sonucu böyle birşey buldum. bu bilgi avea'nın web sayfasında yok malesef.

18 Temmuz 2011 itibariyle Avea tarafından, faturasız hat kullanımı ile ilgili sahte işlem oranlarını düşürmek amacıyla faturasız hatlardan yapılan mobil ödeme işlemleri hususunda kısıtlama getirilmiştir. Avea faturasız hat sahibi bir kullanıcının mobil ödeme işlemi gerçekleştirebilmesi için en az 3 aydır hattını Avea aracılığı ile aktif olarak kullanıyor olması gerekmektedir. Bu durum yeni hat alan veya numara taşıma sonucu hattını Avea’ya taşımış bütün kullanıcılar için geçerlidir. Bu şartı sağlayamayan hatlardan yapılan işlemler “0119: İşlem Servis Kategorisi Aktivasyon Tanımına Uygun Değil” hata mesajını alacaklardır.



A
12 yıl
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: ferdidemir

hattımı turcell den avea taşıdım. mobil ödeme işleme yapmak istedim, bana gelen mesajda sistem arızalı daha sonra deneyin, daha sonra derken üç kere denedim tabi her denemede 50kr uçtu sonunda müşteri hizmetlerini aradım bana söylenen ön ödemeli hatlarda mobil ödemede 3 ay bekleme süresi var dendi tabi sitesinde faturalı hatların düzenli fatura ödemesi sonucu olduğu yazıyor ön ödemeli hatlar hemen faydalanır diyor. benim hattım ön ödemeli ama müşteri hizmetleri sizinde aynı dedi. resmen tuzak kurmuş avea ben düştüm siz düşmeyin arkadaşlar üç ay bekleyin. not: turcell de böyle bir bekleme süresi söz konsu değil.

Merhaba;

detaylı inceleme yapabilmemiz için irtibat bilgilerinizi direkt mesaj olarak iletmenizi rica ederiz

Teşekkürler.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.