Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
870
Tıklama
0
Öne Çıkarma
GTX 295 Biosta artifact W7 açılmıyor
W
14 yıl (530 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Selamlar,

Kartımı 3 yıla yakındır OC siz kullanıyordum. League of Legends oynarken daha 15dk olmamıştı ekran kitlendi ve reset atmak zorunda kaldım. Boot ekranında dikey beyaz çizgiler gördüm. Bazı ekranlarda ise düzenli noktalar oluşuyor. Sanırım bellekte problem var. Windows açılmıyor siyah ekranda kalıyor. Güvenli kipte açılıyor sadece. Kartın tozunu aldım açmadan düzgün açıldı ama 10dk sonra tekrar kitlendi ve ondan sonra hiç düzelme olmadı. Kartın içini açıp temizledim. Ama sorun hala devam ediyor. Tek kartta problem olabileceği düşüncesiyle nette bir araştırma yaptım birini disable etme gibisinden bişeyler var mı diye. Bulamadım. Downclock yapsam düzelme şansı var mı? Yada tamir edilmesi mümkün mü?

Teşekkürler :)



H
14 yıl (532 mesaj)
Teğmen

hocam geçmiş olsun. kartın belleklerinde sorun olabilir fakat tamiri çok sıkıntı şu an elimde var bitane yarın yedek parça geliyr deneyecem olmaz ise kartınıza talip olabilirim ya da size yedek parça olarak verebilirim çift pcb ise iki karttan birinde sorun olabilir benim ilk kart sorunsuz ikincide devre elemanı eksik sıcak hava uygulayın fırınlama yapın diyecem ama o kart ne kadar etkili olur bilemem


Bu mesaja 1 cevap geldi.
W
14 yıl (530 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: hacıveli

hocam geçmiş olsun. kartın belleklerinde sorun olabilir fakat tamiri çok sıkıntı şu an elimde var bitane yarın yedek parça geliyr deneyecem olmaz ise kartınıza talip olabilirim ya da size yedek parça olarak verebilirim çift pcb ise iki karttan birinde sorun olabilir benim ilk kart sorunsuz ikincide devre elemanı eksik sıcak hava uygulayın fırınlama yapın diyecem ama o kart ne kadar etkili olur bilemem

teşekkürler kardeş :)

Muhtemelen bellek(ler) de problem var. Ama artifactli de olsa w7 nin açılması gerekmiyo muydu diye düşünüyorum. Valla hocam sende eksik devre elemanı var işin kolay da ben neresinde problem olduğunu anlayamam. Varsa bi kolay yolu anlatıver sana zahmet. Her iki durumda da haber bekliyorum senden.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
14 yıl (532 mesaj)
Teğmen

hocam aynı sorunu ben hd4870 x2 yaşadım win7 nin açılmama sebebi sürücü yüklemeye çalışması yüklemeyincede görüntü atamamasından kaynaklanıyor güvenli modda açılmasının sebebi de bu.imkanın varsa gönder kartı ben elimdeki kartlarla birlikte deneyim hangisi sağlam hangisi bozuk onu bari bilirsin olursa elimdekilerden birinide sana verebilirim imkanın varsa hava tut karta özellikle belleklere yanar diye korkma ben 300 derece uyguladım bi şey olmuyor 8800gts e yaptım kart çalışamya başlamıştı belki sizinde şansınız yaver gider kartınız çalışır kolay gelsin ama satmak istersenizde ben burdayım



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.