siteyi uzun uzadıya araştırdım ama net birşey bulamadım yardımcı olursanız sevinirim Sıkıntı şu : aracın gün içerisindeki ilk çalıştırmamda marş yemiyordu (nazar değdi herhalde) 2.sinde 3.sünde anca çalıştırabiliyordum kafama takıldı arabam 2009 polo 1.4 benzinli aracımın 4 yıllık fabrika çıkışı 12volt 44 amper aküsünü geçenlerde ölçtürdüm 7 volt çıktı akü simsiyah ayrıca akücü şarj dinamosunu çalıştığını ancak akünün bitik olduğunu değiştirmem gerektiğini söyledi tabi değiştirdik 12v 60 amper inci aldım ancak takılırken yeşil olan göstergesi 2 güne karardı yine gün içinde ilk çalıştırmada 1.marşta çalışmıyor 2.cide 3.de anca çalışıyor ben bu aküyü boşuna mı değiştirdim umarım derdimi düzgünce anlatabilmişimdir daha önce böyle birşey başına gelen ÇÖZÜMÜNÜ BİLEN arkadaşların fikirlerini merak ediyorum baş şüpheli marş otomatiği tabi
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Araçta elektrik tüketen birşey takılı kalmış(bagaj lambası,torpideo aydınlatma lambası vs) sürekli çalışıyor aküyü bitiriyor ya da kısa devre var biryerlde.İyi bir elektirikçi sorunu çözer.Eğer sorun çözülürse hemen aküyü ölmeden kurtarırsınız yoksa bu aküde biter.Bir an önce sorunu hallettirin.
vag comla aracın check up ını yapmayı düşünüyorum çok enteresan 10 15 gün önceye kadar saat gibi tıkır tıkırdı nazar değdi herhalde umarım şarj dinamosunda sıkıntı yoktur
Araçta elektrik tüketen birşey takılı kalmış(bagaj lambası,torpideo aydınlatma lambası vs) sürekli çalışıyor aküyü bitiriyor ya da kısa devre var biryerlde.İyi bir elektirikçi sorunu çözer.Eğer sorun çözülürse hemen aküyü ölmeden kurtarırsınız yoksa bu aküde biter.Bir an önce sorunu hallettirin.
valla kontrolde ettim herhangi bir açık kalan lamba yok ayrıca araçta sonradan ilave tesisat ve donanımda yok elektrikli ısıtmalı aynalardanda değil çünkü aktif değil ayrıca orjinal akü 4 yıl kullanılmış şasede bir kaça olabileceğinide düşünmüyorum çok enteresan yinede yorumlarınız için sagolun
dostum bir akü 7 volta kadar düşmüşse kesinlikle ve kesinlikle araçta kaçak vardır. yani sürekli elektrik tüketen bir yer var. tenekekutu arkadaşla aynı fikirdeyim. önce onu bulman yada buldurman gerekir.. yeni aldığın aküyü de harab etmeden bir an önce iyi bir oto elektrikçi yada wv servis bulmalısın..
ayrıca yeni aldığın akünün 2 günde şarjının zayıflaması da bu yüzden, araç hareket ettikçe şarj dinamosu aküyü şarj eder ama araç hareket etmediği her an akü boşalmakta yani zayıflamakta.. 100 amperlik akü de taksan sonuçta o da 2 günde zayıflar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pelstina -- 5 Nisan 2012; 11:05:04 >
Sıkıntı şu : aracın gün içerisindeki ilk çalıştırmamda marş yemiyordu (nazar değdi herhalde) 2.sinde 3.sünde anca çalıştırabiliyordum kafama takıldı
arabam 2009 polo 1.4 benzinli aracımın 4 yıllık fabrika çıkışı 12volt 44 amper aküsünü geçenlerde ölçtürdüm 7 volt çıktı akü simsiyah ayrıca akücü şarj dinamosunu çalıştığını ancak akünün bitik olduğunu değiştirmem gerektiğini söyledi tabi değiştirdik 12v 60 amper inci aldım ancak takılırken yeşil olan göstergesi 2 güne karardı
yine gün içinde ilk çalıştırmada 1.marşta çalışmıyor 2.cide 3.de anca çalışıyor ben bu aküyü boşuna mı değiştirdim umarım derdimi düzgünce anlatabilmişimdir daha önce böyle birşey başına gelen ÇÖZÜMÜNÜ BİLEN arkadaşların fikirlerini merak ediyorum
baş şüpheli marş otomatiği tabi
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayhan1923 -- 5 Nisan 2012; 9:28:30 >