Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
5109
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Notebook'da KLAVYE tuşlarının basılı kalma sorunu
E
14 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhaba,

Acer Aspire 5622 WLMi modeli eski bir notebook'um vardı. zaman zaman ihtiyaç olduğunda kullanıyordum. Klavyesinde ilginç bir sorun oluştu. Bilgisayarı başlattıktan sonra kafasına göre klavyenin sağ tarafında kalan tuşlara kendiliğinden basıyor. (örneğin şu an ü tuşuna basılı kaldı, bi txt dosyası açtım 20 sayfadır "ü" yardırıyor) Notebook'a harici klavye takabilirim ama bu tuşlara basmama sorununu nasıl hallederim bilmiyorum. Klavyeyi iptal etme olayını bilmiyorum. Aklıma birkaç seçenek geliyor;

1. Setuptan klavyeyi iptal etmek
2. Program ekle kaldırdan ya da denetim masasından klavyeyi kaldırmak
3. Klavyenin notebook ile bağlantısını kesmek

Bunlardan herhangi birini nasıl yaparım? Yardımcı olacaklara teşekkürler, özellikle acer'in bu modelini kullanıp, direk şunu şunu yap klavye devre dışı kalır diyen olursa çok iyi olur..

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



P
14 yıl
Yarbay

ek klavye kullan en iyisi yada önce bir format dene yada garantiye ver


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
14 yıl
Onbaşı

Bilgisayarını Önceki bir tarihe alabilirsin . Veya sadece bir harfde problem var ise bilgisayarından o harfi sök. (Notebooklarda harfler çıkabilir durumdadır çekin ve çıkarın) Hiç olmazsa Aygıt Yöneticisine girin oradan Klavyeler > (klavyenizin adı yazar.) İki kere tıklatın. Ardından Sürücü ye basın sonra alttan KALDIR a basın. Klavyeyi bu şekilde kaldırabilirsiniz. Fakat ondan sonra nasıl yükleyeceğiniz hakkında hiçbir fikrim yok. Şimdiden kolay gelsin :).



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.