Akraba düğünü için Çanakkale'den Denizli'ye yola çıktım 97 Kurşunsuz benzinle depoyu doldurdum yolda mola yerlerinde durup eksoza baktığımda eksoz soba bacası gibi kap kara olmuş mecburen yakıt bitene kadar kullandım aracı. Ben Eksozu siliyorum mola yerlerinde bakıyorum eksoz kapkara.
Benzin bitince yine aynı marka benzinin 95 oktanından aldım dönene kadar 4/3 depo kullandım arada baktım yine bir kararma vardı fakat yoğun değildi. En son eksozu sildiğimde ve eve döndüğümde yine baktım çok az bir karartı vardı belli belirsiz.
Herkes gibi benimde ilk aklıma gelen benzinin kalitesiz olması bu olayın nedeni fakat araç hiç bir arıza kod'u vermedi ayrıca 95 oktanda da az birşey kararma yaptı.
Bugüne kadar hep 97 oktan bezin kullandım artık kullanmayacağım.
Sonuç olarak sizce nedir benzinmi ateşleme sistemimi.
Resimler altta.
2.nci sıkıntım ise yag eksilme. Yağ takip çizelgesi yaptım.
117.000 - 118.000 ----- 200 ml (1.000 Km) 118.000 - 118.600 ----- 200 ml (600 Km) 118.600 - 118.800 ----- 200 ml (200 Km) 118.800 - 119.400 ----- 200 ml (600 Km) 119.400 - 119.750 ----- 200 ml (350 Km) 119.750 - 120.180 ----- 200 ml (430 Km) 120.180 - 120.380 ----- 300 ml (200 Km) 120.380 - 120.720 ----- 200 ml (340 Km) 120.720 - 121.620 ----- 200 ml (900 Km) 121.620 – 121.805 ----- 200 ml (185 Km) 121.805 – 122.852 ----- 600 ml (1.050 Km) 122.852 – 123.220 ----- Eksilme yok şuan (360 Km)
5.852 Km’de 2.7 Lt yağ eksiltti. Eksiltme oranları düzensiz.
Motor suyunda yağ yok kapak contası sağlam, zaten motor suyunuda nolur ne olmaz diye özel bir aparatla ölçtüler.
Sizce seğman mı, Subap lastiklerimi yoksa yağ buhar olup gidiyormu.
Benzin bitince yine aynı marka benzinin 95 oktanından aldım dönene kadar 4/3 depo kullandım arada baktım yine bir kararma vardı fakat yoğun değildi. En son eksozu sildiğimde ve eve döndüğümde yine baktım çok az bir karartı vardı belli belirsiz.
Herkes gibi benimde ilk aklıma gelen benzinin kalitesiz olması bu olayın nedeni fakat araç hiç bir arıza kod'u vermedi ayrıca 95 oktanda da az birşey kararma yaptı.
Bugüne kadar hep 97 oktan bezin kullandım artık kullanmayacağım.
Sonuç olarak sizce nedir benzinmi ateşleme sistemimi.
Resimler altta.
2.nci sıkıntım ise yag eksilme. Yağ takip çizelgesi yaptım.
117.000 - 118.000 ----- 200 ml (1.000 Km)
118.000 - 118.600 ----- 200 ml (600 Km)
118.600 - 118.800 ----- 200 ml (200 Km)
118.800 - 119.400 ----- 200 ml (600 Km)
119.400 - 119.750 ----- 200 ml (350 Km)
119.750 - 120.180 ----- 200 ml (430 Km)
120.180 - 120.380 ----- 300 ml (200 Km)
120.380 - 120.720 ----- 200 ml (340 Km)
120.720 - 121.620 ----- 200 ml (900 Km)
121.620 – 121.805 ----- 200 ml (185 Km)
121.805 – 122.852 ----- 600 ml (1.050 Km)
122.852 – 123.220 ----- Eksilme yok şuan (360 Km)
5.852 Km’de 2.7 Lt yağ eksiltti. Eksiltme oranları düzensiz.
Motor suyunda yağ yok kapak contası sağlam, zaten motor suyunuda nolur ne olmaz diye özel bir aparatla ölçtüler.
Sizce seğman mı, Subap lastiklerimi yoksa yağ buhar olup gidiyormu.
2003 Corsa C - 1.2 Z12XE - Benzinli - 16 valve
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lapsetur -- 12 Eylül 2011; 17:11:37 >