Arkadaşlar dün geceden beri arada oluyordu umursamadım ama bu saatden itibaren artık sık sık çalışmamaya başladı, hatta şimdi hiç çalışmıyor HDMİ girişlerin 4 birden, media oynatıcım vede divx playerim baglı onların HDMİ den görmüyor ne yapmam lazım,
uydum açıkken media oynatıcıya basınca sanki mediayı algılamış gibi bir hareket yapıyor ama bu seferde uydu yayınından çıkıp siyah ekranaa dönüyor, akşamım gecem mahfoldu,
yardımcı olacak arkadaş varmı acaba
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Arkadaşlar mesela HDMİ 1 takılı olan şeyi açınca algılıyor, aynen HDMİ 2 takılı olan şeyide algılıyor vede sinyal aranıyor yazıyor diyor 2 - 3 dakika bu pozisyonda sinyal arıyor sonra bağlantıları - gücünü kontrol edin diyor
acaba nedir benim çilem arkadaşlar sorun ne, şimdi servis çagıracagım ya telefonla tarif etmeye çalışacaklar yada kimbilir ne zaman gelecekler, Allah kurtarsın şimdiden servislerin elinden.
uydum açıkken media oynatıcıya basınca sanki mediayı algılamış gibi bir hareket yapıyor ama bu seferde uydu yayınından çıkıp siyah ekranaa dönüyor, akşamım gecem mahfoldu,
yardımcı olacak arkadaş varmı acaba
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.