arkadaşlar bugün fark ettim ve bayada merak ettim bilgisi olan varsa sevinirim.vw grubundaki gerçi audi vw grubunun bir üyesi ama audideki 1.2 tfsi motor 160 nm tork 86 bg fakat 1.2 tsi motor 175 nm tork 105 bg üretiyor.merak ettiğim şey şu madem bu motor 105 bg üretiyor neden 86 bg ile kısıtlanmış?yoksa bu iki motor yapı olarak birbirinden farklımı?
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
arkadaşlar bugün fark ettim ve bayada merak ettim bilgisi olan varsa sevinirim.vw grubundaki gerçi audi vw grubunun bir üyesi ama audideki 1.2 tfsi motor 160 nm tork 86 bg fakat 1.2 tsi motor 175 nm tork 105 bg üretiyor.merak ettiğim şey şu madem bu motor 105 bg üretiyor neden 86 bg ile kısıtlanmış?yoksa bu iki motor yapı olarak birbirinden farklımı?
ıkısıde aynı motor.yazılımsal farklılıklar mevcut ve sanırım 105 hp lık tekı turbo daha büyük sanırım.86 hp lık versıyon daha ucuz halıyle.1.2 tsı 86 hp 1.4 85 hp lık motorun yerıne geldı,1.2 105 hpde klasık 1.6 102 hp nın yerıne geçtı.audı,seat,skoda ve vw her ıkısı seçeneğıde modellerınde kullanıyorlar.
avrupali aracin emisyon tabanli vergisine bakip arac secmeyi cok sevdiginden adamlarda ayni motorun daha gucsuz ve daha dusuk emisyonlu dolayisiyla daha dusuk vergili versiyonlarini piyasaya suruyorlar.
avrupanin yokussuz duz yollarinda hiz limitleri icinde yada yolun elverdigi yavas hizlarda giderken o ekstra beygirlere cok ihtiyac olmadigindan dusuk guclu motor biraz daha az yakit tuketiyor
Her iki sebepte bizim ulkede gecersiz kaliyor. siz kuvvetli olani almaya bakin
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.