Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
27
Cevap
1187
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Yine 5800XpressMusic [Arkadaşlar acil fikirlerinizi bekliyorum]
B
15 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Arkadaşlar daha 17 günlükken teknik servise verdğim telefonumunu 70 gün sonra bugün aldım biraz acelem olduğu için telefonu çantama atıp işlerimi hallettim. Gerçi telefonu ilk elime aldığımda şüphelendim ama tam olarak kestiremedim ve kvk'dan dışarı çıkıp işlerimi hallettim.

Buraya kadar her şey normal ama eve geldiğimde birde ne göreyim telefonun arka kapağı benimki ile aynı değil. Benim telefonumun rengi siyah, bana verilen arka kasa kapağı ise kırmızı renk ile verilenlerden. Şimde ben yarın sabahtan kvk'ya gidecem ve ortalığı talan edecem ama sonuçta adamlar bana dese burdan çıktıktan sonra sorumluluk kabul etmiyoruz diye.

Sizce neler yapmalıyım??? Zorluk çıkartırlar mı yoksa yeni kapak verirler mi? Birde telefonu sırf bu yüzden de bırakmak istemiyorum kvk'ya.

Acil fikirlerinizi bekliyorum.


Bu arada 4. taksiti gelmek üzere olan 5800'ı aldığım güne nalet okuyorum. Alacak olan arkadaşlara yada almayı düşünenler bir kez daha düşünsün derim.



D
15 yıl
Yarbay

Olabilir değiştirdin diyebilirler yani ülkemizde bunu suistimal edebilecek insanlar olabilir zaten tam kasa gg de 20 tl ye satılıyor zamanında 5800 ını haşat eden birinden 10 tl ye falan arka kapak alabilirsin...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
15 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Sonuçta kendi hataları birde taktıkları kapak sıfır değil muhtemelen başka bir telefon iler karışmıştır. gerçekten can sıkıcı bir durum.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
D
15 yıl
Binbaşı

Yarın gidip aynı şekilde onlarada anlatırsan karışıklığı düzeltebilirler sanırım. Ancak aklıma takılan 70 gün tamir süresimi olur 30 iş günü içerisinde tamirini gerçekleştirmek zorundalar aksi taktirde para iadesi isteyebilirsin. Onlar sorumsuz davranmış sende bu sorumsuzluğa sessiz kalmışsın telefonunu aldığına dua et..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
15 yıl
Er

kardesim keske 30 gunu gecince yenisini talep etseydin. Tuketici haklarina gore garantide iken tamir suresi 30 gunu gecerse yenisini talep edebiliyosun ve sana 0 telefon veriyorlar..

AMA SAKIN PİŞMANLIK DUYMA!. bence git gotur bi sansini dene, eger ariza cikartirlarsa. Git mahkemeye.

BU ARADA WİKİPEDİDEN OKUYUN TÜKETİCİ HAKLARINI!.. HAKKINIZI KORUYUNN!!!!!!!!!!!!



M
15 yıl
Yarbay

ya arkadaş bi kerede bu teknik servislerden böyle acayip şeyler duymasak olmaz mı ne acayip ne garip insanlar bunlar.

kimse bu adamların işlerini ciddi yaptığını söylemesin, biz de çalışıyoruz herkes bi işde çalışıyor sonuçta.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
C
15 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: murat5555

ya arkadaş bi kerede bu teknik servislerden böyle acayip şeyler duymasak olmaz mı ne acayip ne garip insanlar bunlar.

kimse bu adamların işlerini ciddi yaptığını söylemesin, biz de çalışıyoruz herkes bi işde çalışıyor sonuçta.


adamlar parca bulamadımı ondan al ötekine uydur yapıyor sanırım yoksa böyle hata yapmak için şuursuz calısmak lazım


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
15 yıl
Yarbay

dostum ne diyosun sen ya 70 gün mü

Nasıl bir servisdir 30 gün iş gününde yapılmadıgı taktirde sıfır telefon vermek zorundalar sana

Ayrıca git ortalıgı yık ben olsam oooww ortalık a.. anladın sen onu daha taksit ödüyosun ya sokakda bulunmuyor para geçmiş olsun yarın bildir burdan ne oldugunu


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
15 yıl
Yarbay

Ne??? 70Gün o telefonumu bekledin neden gidip 1e1 değişim yada para iadesi talep etmedin


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
15 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Arkadaşlar dediklerinizin hepsini yaptım ama nafile sadece bekletiyorlar. Telefon arama ücreti ve sinirlenmem yanıma cabası oldu. En son dedim siz gönderin benim telefonumu bugün gidip aldım şimdide bu kapak olayı çıktı. Yarın gidip ortalığı talan edecem zaten. Şaka gibi benim merak ettiğim kapağı değiştireceklerini varsayalım bunun için telefonu bırakmam gerekir mi?

http://www.ceptopc.com/?urun-detay_1697_ORJiNAL_NOKIA_5800_PiL_KAPAGI_VE_KALEM.html bu adreste kapağı buldum daha öncede bu siteden alış veriş yapmıştım en olmadı burdan alacam. Artık telefonu garantiye vermem bi kapak için. Ama onların suçu yüzünden cebimden ekstra 21 lira çıkarsada çok sövecem



K
15 yıl
Yarbay

Burada telefonu değil teknik servisi kötülemeniz gerek bence. 5800 o kadar çok satıldıki atıyorum yüzde 0.01'i arızalı çıksa yüzlerce telefon yapar (tam satış rakamını bilmiyorum). Yani hiçbir elektronik eşya sıfır hata ile çıkmaz. Önceki telefonum N82'de 1 hafta sonra ölü piksel oluşmuştu. Ekran değişti. Sonra 6 ay geçince yine oldu. 4-5 ay öyle kullandım. Sonra satacak zaman bi daha değişti ekran (club nokia servise sabah verdim öğlen aldım). Telefon bozulabilir. Ama burada garanti ve servis koşulları Türkiye için ne yazıkki çok kötü.

Kapak konusu ise çok abartılacak bişey değil. Ben yan sanayi kapak aldım kalemiyle 9 liraya. Hafif mavi ama böyle daha çok hoşuma gidiyor. Bağırıp çağırmak yerine uygun bir dille kapağın farklı olduğunu ve bunu sonradan farkettiğinizi söyleyip ne yapılabileceğini sorun bence.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
15 yıl
Binbaşı

70 günde ben telefonu unuturum yahu bu ne vurdumduymazlıktır (lafım servise). kardeşim yerinde olsam kesinlikle para iadesi isterdim onu da alana kadar zaten andoridli yeni bişeyler çıkar onlara yönelirdim. bende 5800 var memnunum yanlış anlaşılmasın.



T
15 yıl
Binbaşı

İyi beklemşsin ben bekliyemezdim şahsen allah kimsenin başına vermesin


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
15 yıl
Yarbay

arkadaşım 70günde ben iki kere yeni telefon degistirtirdim.

servise verdigin gün sana verilen fişe bakıp 30 iş günü sayacaktin ve süre dolunca servise gidip telefonun yapılsa bile yeni isteyecektin onlarda paşa paşa degisecekledi.

buna benzeri başıma geldi key smart 5. 1 sistemim garantisi varken bozuldu cızırtılı ses vermeye başladı servise verip beklemeye başladım 1 hafta geçti aradim servis tatile çıkmış dedim başkası yokmu yerine bakacak yok ama iki güne izinleri bitecek dedi iyi tamam dedim 1 hafta daha geçti ses yok bende aramadın bekledim 32 iş günü geçti beni aradilar tamir oldu diye bende almıyorum tamir suresini geçtiniz ve bu sizin ihmalinizden oldu yenisiyle değişim istiyorum dedim ve sıfır kutlu sistemi aldım bu ülkede biraz peşine dusup hakkını bilip isteyeceksin sen beni beklet beklet sonra oldu al yok ya!


Bu mesaja 2 cevap geldi.
C
15 yıl
Yarbay

noldu bugün yaz



G
15 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: TheMidnight

arkadaşım 70günde ben iki kere yeni telefon degistirtirdim.

servise verdigin gün sana verilen fişe bakıp 30 iş günü sayacaktin ve süre dolunca servise gidip telefonun yapılsa bile yeni isteyecektin onlarda paşa paşa degisecekledi.

buna benzeri başıma geldi key smart 5. 1 sistemim garantisi varken bozuldu cızırtılı ses vermeye başladı servise verip beklemeye başladım 1 hafta geçti aradim servis tatile çıkmış dedim başkası yokmu yerine bakacak yok ama iki güne izinleri bitecek dedi iyi tamam dedim 1 hafta daha geçti ses yok bende aramadın bekledim 32 iş günü geçti beni aradilar tamir oldu diye bende almıyorum tamir suresini geçtiniz ve bu sizin ihmalinizden oldu yenisiyle değişim istiyorum dedim ve sıfır kutlu sistemi aldım bu ülkede biraz peşine dusup hakkını bilip isteyeceksin sen beni beklet beklet sonra oldu al yok ya!

o kadar doğru birşey yapmışsın ki alnından öpmek istedim. keşke herkes senin gibi olsa.


Bu mesaja @bur@ku cevap verdi.
B
15 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Bugün kvk servisine gittim ve durumu izah ettim. Onlarda telefonun burda (yani adana kvk'da) yapılmadığını eğer arka kapak karışmış ise bunun tele service'de olabilieceğini söylediler ve telefonu verin istanbula yollayalım kapakları değişsin gelsin dediler.

Bende tekrardan teknik servise verip telefonun istanbula gitmesini istemiyorum dedim. Adana'da yaşayanlar mısır çarşısını bilir tam ordaki gibi bir muamele oldu. Teknik servisten bir adam geldi abi beklersen sana bi kapak bulurum dedi. 20 dakika sonra elinde siyah arka kapak ile geldi. Çıkma parça gibi kullanılmış bir kapak. Dedim bu benimki değil bana sıfır kapak vermelisiniz. Onlarda telefonu verin istanbula yollayalım orda zaten tüm kasa değişir gelir, biz burdan notu ileteceğiz onlara dediler.

Pehh sizin yaptınız işe diyerek çıktım oradan, internetten siyah kapak siparişi verdim eve gelince. bir dahada böyle teknik servislerle uğraşmak istemiyorum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bur@ku -- 5 Kasım 2010; 20:05:06 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
15 yıl
Yarbay

B
15 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

ilgi ve alakanız için teşekkürler arkadaşlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
15 yıl
Binbaşı

üzücü olay da üzücü bunu sorun edip tüketiciyi mağdur eden kafadan bacaklı insanlarlar olduğunu öğrenmek çok ama çok üzücü parayı keserken sn beklemezler proplemin olunca yüzüne bakmazlar neyse geçmiş olsun


Bu mesaja 1 cevap geldi.