Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
17
Cevap
665
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Char Silme Komutunu Unuttum Yardım !!
A
21 yıl (172 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Arkadaşlar 4 haneli bir şifre olduğunu biliyorum ve sadece 1 char silindiğine biliyorum ama nasıl sileceğimi unuttum o şifre neydi bi yardımmm..

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



J
21 yıl (241 mesaj)
Teğmen

yoq öle bişi



P
21 yıl (3415 mesaj)
Binbaşı

char silme yok malesef şu anda


Bu mesaja 2 cevap geldi.
J
21 yıl (103 mesaj)
Çavuş

onunda bır ıtemı oldugunu duydum :( ama ne kadar dogru bılmıyorum..



K
21 yıl (508 mesaj)
Yüzbaşı

var arkadaşalr fakat üye olurken verilen bir kod var güvenlik kodu onu bulabilrsen silebilirsin araştır siteden üyelik bilgilerine gir orda bulabilirsin


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
21 yıl (1151 mesaj)
Yüzbaşı

aynenn ölee
quote:

Orjinalden alıntı: kadkad

var arkadaşalr fakat üye olurken verilen bir kod var güvenlik kodu onu bulabilrsen silebilirsin araştır siteden üyelik bilgilerine gir orda bulabilirsin


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
21 yıl (241 mesaj)
Teğmen

yalan öle şeeler premium usersan silersin hem kardeşim account beleş diilmi hay allam silme dursun


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
21 yıl (32 mesaj)
Onbaşı

oha yani bu karşılaştığım belki de 100.char silme sorusu fln(başa forumlar da dahil...)
arkadaşların da dedii gibi silinmiyo...KE gelince silinebilincek...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
21 yıl (241 mesaj)
Teğmen

(
21 yıl (2456 mesaj)
Binbaşı

E
21 yıl (1445 mesaj)
Yüzbaşı

Knight online da char silme diye bişi yok.Knight empire daysa istediğin kadar silebiliyosun.
Sen ne biliyon öle yok 4 haneli şifre yok bi kez kullanma falan.Sana kim söylediyse iyi sallamış.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
21 yıl (251 mesaj)
Teğmen

koworld'de de bu konu tartışılıyordu ama şu an ki koda yok bu deniliyor.ke'de olacakmış bu ayrıca manner sistemi de eklenmiş olacakmış.biz kendimizi yedik iyi itemler düşüyo diye herkes yok öyle bişey diyo.bakalım ke'de ne olcak bu konu.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
V
21 yıl (4647 mesaj)
Yarbay

MANYAQ OLCAK KE VARYA BİDE ESLANT 50+ OLSA


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
21 yıl (4883 mesaj)
Yüzbaşı

A
21 yıl (172 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

yaf ne yapim ke acoutta beleş değil yapılmıyo ve benim kesin silmem gerek ve premiumum bi söleyin nereden bulucam o kodu ?? hani kayıt olurken verilen



E
21 yıl (1445 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orjinalden alıntı: MasterWindu

koworld'de de bu konu tartışılıyordu ama şu an ki koda yok bu deniliyor.ke'de olacakmış bu ayrıca manner sistemi de eklenmiş olacakmış.biz kendimizi yedik iyi itemler düşüyo diye herkes yok öyle bişey diyo.bakalım ke'de ne olcak bu konu.


ya çok iyi itemler düşme olayı test serverının ilk zamanlarında vardı süper ex falan geliodu.ama gerçek oyunda yok öle bişi.millet testten zevk alsın diyeydi o.
Ha tabi item işi biraz kolaylaşcak.yani mesela +7 wood staflar, +7 maullar, +4 knife lar düşecek endandik yaratıklardan bile.ama bi iki kere öle habire diil.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
21 yıl (86 mesaj)
Çavuş

PREmıum uyesi olursan ancak sılınırrrrrrr baska turlu sılemessın


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
21 yıl (3208 mesaj)
Binbaşı

char ın üstündeki delete e basınca bişi istio ya madem silme yok nie delete die bişi koymuşlar
bi de ben yeni ID alcam e-mail adresime aktifleme msj ı glcek yazıo ama glmedi K.E. gelince gelirmi ki



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.