1. sayfa
yoq öle bişi |
| onunda bır ıtemı oldugunu duydum :( ama ne kadar dogru bılmıyorum.. |
| var arkadaşalr fakat üye olurken verilen bir kod var güvenlik kodu onu bulabilrsen silebilirsin araştır siteden üyelik bilgilerine gir orda bulabilirsin |
aynenn ölee
|
yalan öle şeeler premium usersan silersin hem kardeşim account beleş diilmi hay allam silme dursun |
|
oha yani bu karşılaştığım belki de 100.char silme sorusu fln(başa forumlar da dahil...) arkadaşların da dedii gibi silinmiyo...KE gelince silinebilincek... |
|
Knight online da char silme diye bişi yok.Knight empire daysa istediğin kadar silebiliyosun. Sen ne biliyon öle yok 4 haneli şifre yok bi kez kullanma falan.Sana kim söylediyse iyi sallamış. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| koworld'de de bu konu tartışılıyordu ama şu an ki koda yok bu deniliyor.ke'de olacakmış bu ayrıca manner sistemi de eklenmiş olacakmış.biz kendimizi yedik iyi itemler düşüyo diye herkes yok öyle bişey diyo.bakalım ke'de ne olcak bu konu. |
| yaf ne yapim ke acoutta beleş değil yapılmıyo ve benim kesin silmem gerek ve premiumum bi söleyin nereden bulucam o kodu ?? hani kayıt olurken verilen |
ya çok iyi itemler düşme olayı test serverının ilk zamanlarında vardı süper ex falan geliodu.ama gerçek oyunda yok öle bişi.millet testten zevk alsın diyeydi o. Ha tabi item işi biraz kolaylaşcak.yani mesela +7 wood staflar, +7 maullar, +4 knife lar düşecek endandik yaratıklardan bile.ama bi iki kere öle habire diil. |
PREmıum uyesi olursan ancak sılınırrrrrrr baska turlu sılemessın ![]() |
char ın üstündeki delete e basınca bişi istio ya madem silme yok nie delete die bişi koymuşlar![]() bi de ben yeni ID alcam e-mail adresime aktifleme msj ı glcek yazıo ama glmedi K.E. gelince gelirmi ki |
1. sayfa
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.