Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
15
Cevap
1157
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Garanti durumu ***(ARKADAŞLAR ACİL YARDIM LÜTFEN!)***
K
16 yıl (2626 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar PS3'ümde oyunlarda takılmalar yaşıyordum. Hatta başlık da açmıştım.

Cihazda NBA Live 10 ve GOW 3 oynarken takılmalar yaşıyorum. Oyun esnasında yaklaşık 1er saniyelik duraklamalar oluyor. Ve bu çok da sık oluyor... Haliyle can sıkmaya başladı.

Bir diğer sorun ise wi-fi kartıyla ilgili. Cihaz 15 dk. da bir bağlı olduğu routerdan kopup tekrar bağlanıyor. Bu yüzden multiplayer oynayamıyorum.

Şu anda cihazı garantiye götürme kararı aldım. Cihazı MediaMarkt'tan almıştım. Şimdi garanti için direkt Media Markt'a mı götüreyim, yoksa Sony'nin yetkili servislerine mi götüreyim?

Teşekkürler...

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kenyack -- 31 Mart 2010; 0:59:27 >

D
16 yıl (14501 mesaj)
Yarbay

eğer istanbuldaysan tek yetkili servis pm elektroniktir yeri beşiktaş dikilitaştadır
telefonu 0212 227 52 47


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
16 yıl (2626 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

İstanbul'dayım ama PM Elektronik de PS'in yetkili servisler listesinde yok??

http://tr.playstation.com/help/yetkili-servisler.html


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
16 yıl (14501 mesaj)
Yarbay

iyi bak istersen o listeye
ISTANBUL P.M. ELEKTRONİK LTD.ŞTİ. YENİDOĞAN S.ŞİŞİK AP.N:51 A.BLOK 0-212-2275247 0-212-2275249


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
16 yıl (14501 mesaj)
Yarbay

ha bu ara ben götürdüğüm zaman sadece pm elektronik vardı şimdi liste bayağı genişlemiş ist için
bide takılma derken oyun donuyor reset atınca düzeliyormu ve de arada birmi oluyor eğer öyleyse birçok kullanıcıda böyle bendede var


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
16 yıl (2626 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: drejtc

ha bu ara ben götürdüğüm zaman sadece pm elektronik vardı şimdi liste bayağı genişlemiş ist için
bide takılma derken oyun donuyor reset atınca düzeliyormu ve de arada birmi oluyor eğer öyleyse birçok kullanıcıda böyle bendede var


Hayır mesela NBA Live oynarken maç içinde oyun defalarca kez takılıyor. Oyun böyle 1 saniye kadar duruyor, sonra devam ediyor


Teşekkürler bu arada verdiğin bilgiler için...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kenyack -- 22 Mart 2010; 13:16:46 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
16 yıl (14501 mesaj)
Yarbay

bide aldığın yere sony shop heralde boşuna götürme yardımcı olamazlar seni zaten teknik servise yönlendirecekler sen en iyisi direk teknik servise götür


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
16 yıl (2626 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Aldığım yer media markt. Ama dediğin giib ben direkt yetkili servise götürmeyi düşünüyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
16 yıl (2626 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar mevcut sorundan dolayı garantiye gönderdim. Sony Türkiye'de cihaz bir haftadır ama bugün aldığım bilgiye göre cihazın içini komple değiştireceklermiş. İçini değiştireceğinize komple değiştirseydiniz diye sorduğumda Blu-Ray sürücüsünün vs. değişmeyeceğini sadece boardun değişeceğini söylediler.

Sizce bundan sonra ne yapayım? Değiştirsinler mi boardu komple yoksa değişim falan talep edebilir miyim? Cihazı alalı 35 gün oldu bu arada...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
16 yıl (2340 mesaj)
Binbaşı

Arkadasim ayipli mal sanirim 1 hafta yada 15 gun icinde yenisi ile degistiriliyor, senin makineyi muhtemelen baska kullanilmis bir makine ile degistirecekler cunku simdiye kadar hic ayni makineyi tamir edip verdiklerini gormedim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
16 yıl (2626 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Haydaaa... Hocam ayıplı mal değil ki benim cihazım. Mediamarkt'tan 950 liraya aldım geçen ay kazık yiyerek bir de. Sıfır yani kutusu falan herşeyi duruyor. Cihazın garanti belgesi, faturası herşey duruyor. Şimdi bana kullanılmış cihaz mı verecekler? Sıfır cihazı, kullanılmış bir cihazla mı değiştirecekler?


Arkadaşlar var mı böyle birşey? Lütfen bilen biri bilgilendirsin gece gece inanılmaz sinir bozucu oldu bu!





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kenyack -- 31 Mart 2010; 0:34:57 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
K
16 yıl (2626 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: kenyack

Haydaaa... Hocam ayıplı mal değil ki benim cihazım. Mediamarkt'tan 950 liraya aldım geçen ay kazık yiyerek bir de. Sıfır yani kutusu falan herşeyi duruyor. Cihazın garanti belgesi, faturası herşey duruyor. Şimdi bana kullanılmış cihaz mı verecekler? Sıfır cihazı, kullanılmış bir cihazla mı değiştirecekler?


Arkadaşlar var mı böyle birşey? Lütfen bilen biri bilgilendirsin gece gece inanılmaz sinir bozucu oldu bu!



Arkadaşlar gece geç vakitte pek kimse olmaz ortalarda biliyorum ama biri belki görür, yardımcı olur

Doğru mudur bu var mı daha önce başına gelen???



B
16 yıl (3560 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: kenyack

Haydaaa... Hocam ayıplı mal değil ki benim cihazım. Mediamarkt'tan 950 liraya aldım geçen ay kazık yiyerek bir de. Sıfır yani kutusu falan herşeyi duruyor. Cihazın garanti belgesi, faturası herşey duruyor. Şimdi bana kullanılmış cihaz mı verecekler? Sıfır cihazı, kullanılmış bir cihazla mı değiştirecekler?


Arkadaşlar var mı böyle birşey? Lütfen bilen biri bilgilendirsin gece gece inanılmaz sinir bozucu oldu bu!




arkds ayıplı mal derken hukuki bi terim kullanmıs ayıplı mal :, kusurlu-bozuk cihazlara verilen isim senınkıde boyle old. için ayıplı mala gırıyrki bu iyi bişey 4077 sayili tüketicinin korunmasi hakkinda kanun' un 4.maddesine göre ayipli mal söyle tanimlanmistir.

buna gore

a) ayıplı malı iade etmek, parayı geri almak.
b) ayıplı malı yenisi ile değiştirmek.
c) ayıplı malın ayıbı kadar indirim talep etmek.
d) ayıplı malın ücretsiz tamirini istemek.
e) ayıbını görmemek, kusura bakmamak.

hakların vardır imzaladgın garantı ant.nın sartlarına bak ona gore yapman gerekenı suresı ıcınde yap umarım hallerdersın


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
16 yıl (2626 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Hayır cihazı aldığımda böyle bir sorun yoktu. Daha sonra arıza ortaya çıktı. Yani bu durumda hala "ayıplı mal" oluyor mu?

Yanıt için çok teşekkürler bu arada @BERGX


Arkadaşlar varsa bilgili birisi lütfen cevaplasın çünkü sağolsun @spyofthegod arkadaşım bayağı bir kurt düşürdü içime


Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
16 yıl (12954 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: kenyack

Hayır cihazı aldığımda böyle bir sorun yoktu. Daha sonra arıza ortaya çıktı. Yani bu durumda hala "ayıplı mal" oluyor mu?

Yanıt için çok teşekkürler bu arada @BERGX


Arkadaşlar varsa bilgili birisi lütfen cevaplasın çünkü sağolsun @spyofthegod arkadaşım bayağı bir kurt düşürdü içime


cihazı aldığınızda sorunu yoksa ayıplı mal değildir.şu anda olması gerektiği gibi cihazınız garantiden yapılıyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
16 yıl (2626 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Bugün Media Markt aracılığıyla görüştüm. Cihazın değişime gitme ihtimali varmış. Umarım değiştirirler çünkü daha 3. haftasında arızalanan bir cihazdan ben soğurum açıkçası...



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.