1. sayfa
|
eğer istanbuldaysan tek yetkili servis pm elektroniktir yeri beşiktaş dikilitaştadır telefonu 0212 227 52 47 |
|
İstanbul'dayım ama PM Elektronik de PS'in yetkili servisler listesinde yok?? http://tr.playstation.com/help/yetkili-servisler.html |
|
iyi bak istersen o listeye ISTANBUL P.M. ELEKTRONİK LTD.ŞTİ. YENİDOĞAN S.ŞİŞİK AP.N:51 A.BLOK 0-212-2275247 0-212-2275249 |
|
ha bu ara ben götürdüğüm zaman sadece pm elektronik vardı şimdi liste bayağı genişlemiş ist için bide takılma derken oyun donuyor reset atınca düzeliyormu ve de arada birmi oluyor eğer öyleyse birçok kullanıcıda böyle bendede var |
Hayır mesela NBA Live oynarken maç içinde oyun defalarca kez takılıyor. Oyun böyle 1 saniye kadar duruyor, sonra devam ediyor Teşekkürler bu arada verdiğin bilgiler için... |
bide aldığın yere sony shop heralde boşuna götürme yardımcı olamazlar seni zaten teknik servise yönlendirecekler sen en iyisi direk teknik servise götür |
Aldığım yer media markt. Ama dediğin giib ben direkt yetkili servise götürmeyi düşünüyorum |
|
Arkadaşlar mevcut sorundan dolayı garantiye gönderdim. Sony Türkiye'de cihaz bir haftadır ama bugün aldığım bilgiye göre cihazın içini komple değiştireceklermiş. İçini değiştireceğinize komple değiştirseydiniz diye sorduğumda Blu-Ray sürücüsünün vs. değişmeyeceğini sadece boardun değişeceğini söylediler. Sizce bundan sonra ne yapayım? Değiştirsinler mi boardu komple yoksa değişim falan talep edebilir miyim? Cihazı alalı 35 gün oldu bu arada... |
| Arkadasim ayipli mal sanirim 1 hafta yada 15 gun icinde yenisi ile degistiriliyor, senin makineyi muhtemelen baska kullanilmis bir makine ile degistirecekler cunku simdiye kadar hic ayni makineyi tamir edip verdiklerini gormedim. |
|
Haydaaa... Hocam ayıplı mal değil ki benim cihazım. Mediamarkt'tan 950 liraya aldım geçen ay kazık yiyerek bir de. Sıfır yani kutusu falan herşeyi duruyor. Cihazın garanti belgesi, faturası herşey duruyor. Şimdi bana kullanılmış cihaz mı verecekler? Sıfır cihazı, kullanılmış bir cihazla mı değiştirecekler? Arkadaşlar var mı böyle birşey? Lütfen bilen biri bilgilendirsin gece gece inanılmaz sinir bozucu oldu bu! |
Arkadaşlar gece geç vakitte pek kimse olmaz ortalarda biliyorum ama biri belki görür, yardımcı olur Doğru mudur bu var mı daha önce başına gelen??? |
arkds ayıplı mal derken hukuki bi terim kullanmıs ayıplı mal :, kusurlu-bozuk cihazlara verilen isim senınkıde boyle old. için ayıplı mala gırıyrki bu iyi bişey 4077 sayili tüketicinin korunmasi hakkinda kanun' un 4.maddesine göre ayipli mal söyle tanimlanmistir. buna gore a) ayıplı malı iade etmek, parayı geri almak. b) ayıplı malı yenisi ile değiştirmek. c) ayıplı malın ayıbı kadar indirim talep etmek. d) ayıplı malın ücretsiz tamirini istemek. e) ayıbını görmemek, kusura bakmamak. hakların vardır imzaladgın garantı ant.nın sartlarına bak ona gore yapman gerekenı suresı ıcınde yap umarım hallerdersın |
|
Hayır cihazı aldığımda böyle bir sorun yoktu. Daha sonra arıza ortaya çıktı. Yani bu durumda hala "ayıplı mal" oluyor mu? Yanıt için çok teşekkürler bu arada @BERGX Arkadaşlar varsa bilgili birisi lütfen cevaplasın çünkü sağolsun @spyofthegod arkadaşım bayağı bir kurt düşürdü içime |
cihazı aldığınızda sorunu yoksa ayıplı mal değildir.şu anda olması gerektiği gibi cihazınız garantiden yapılıyor. |
| Bugün Media Markt aracılığıyla görüştüm. Cihazın değişime gitme ihtimali varmış. Umarım değiştirirler çünkü daha 3. haftasında arızalanan bir cihazdan ben soğurum açıkçası... |
1. sayfa
Cihazda NBA Live 10 ve GOW 3 oynarken takılmalar yaşıyorum. Oyun esnasında yaklaşık 1er saniyelik duraklamalar oluyor. Ve bu çok da sık oluyor... Haliyle can sıkmaya başladı.
Bir diğer sorun ise wi-fi kartıyla ilgili. Cihaz 15 dk. da bir bağlı olduğu routerdan kopup tekrar bağlanıyor. Bu yüzden multiplayer oynayamıyorum.
Şu anda cihazı garantiye götürme kararı aldım. Cihazı MediaMarkt'tan almıştım. Şimdi garanti için direkt Media Markt'a mı götüreyim, yoksa Sony'nin yetkili servislerine mi götüreyim?
Teşekkürler...
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kenyack -- 31 Mart 2010; 0:59:27 >