Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
5
Cevap
1512
Tıklama
0
Öne Çıkarma
ATV hakkında bir kaç sorum var
O
16 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Merhaba arkadaşlar,
Bilgisi olan arkadaşlar şu sorularımla ilgili bana bilgi verebilirlerse sevinirim;

1. atv kullanmak için gereken a2 ehliyeti sınavına atv ile girmek mümkün müdür?
2. 2x4 ve 4x4 modeller arasında sıklıkla bahsedilen savrulma yada takla atma ihtimalleri arsında bir fark varmı?
3. yine denge açısından zincirli ve şaftlı modeller arasında herhangi bir fark var mı?
4. şehir içi (yada asfalt) kullanımında hangi modeller daha güvenilirdir?

yardımcı olabilen arkadaşlara minnettar olacağım.



O
16 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Her zaman bilmediğim bir konuda ilk olarak araştırma yaptığım ve genellikle doğru bilgilere ve insanlara beni yönlendiren bu forumda ilk defa bir topice her hangi bir cevap alamamam doğrusu beni şaşırttı. hiç mi fikir verebilecek bir arkadaş yok yahu?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
_
16 yıl
Yüzbaşı

arkadasım atv kullanmak icin b ehliyeti lazım bi arazi icin olanları var onlara plaka takılmıyor bırde normalı var onlara takılıyor ama bazılarının trafıge cıkıs ıznı olmuyor atv alcaksan ya yazlık ıcın yada daga cıkmak ıcın sehir icinde zor kullanırsın bende arazı modelı var polaris sportsman x2 500



S
16 yıl
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: od1907

Merhaba arkadaşlar,
Bilgisi olan arkadaşlar şu sorularımla ilgili bana bilgi verebilirlerse sevinirim;

1. atv kullanmak için gereken a2 ehliyeti sınavına atv ile girmek mümkün müdür?
2. 2x4 ve 4x4 modeller arasında sıklıkla bahsedilen savrulma yada takla atma ihtimalleri arsında bir fark varmı?
3. yine denge açısından zincirli ve şaftlı modeller arasında herhangi bir fark var mı?
4. şehir içi (yada asfalt) kullanımında hangi modeller daha güvenilirdir?

yardımcı olabilen arkadaşlara minnettar olacağım.


Sınava bıldıgım kadarıyla kursun motorlarıyla gırılıyor. Ama sınava gırerken atv ye rastlamadım. Vitessiz scoter ile sınav yapılıyor.
Atv motosıklet gıbı vırajda yatmadıgından ve dıreksıyon motosıklet kadar turlu olmadıgından vırajlarda sıkıntı yaşayabılirısın.
Tabıkı Atv nın amacı vıraja 100 km ile gırmek değildir .
Bıldıgım kadarıyla zincır ve şaft motorun ilerlemesıyle alakalıdır. Dengeyle bır alakası yoktur. Motosıklette oldugu gıbı.
Dıkkatlı kullanıldıgı taktırde hepsi aynıdır.
Ancak motosıklet gıbı serı ve atak olmadıgından duz yolda hem suratlı suruş ımkanı sağlamaz, hemde bayar.

Aslında söyledıklerınız sızın motosıklet kullanma arzusunda oldugunuzu gösterıyor.

Ben sym kymco suzukı honda derken şimdide bıraz atv yapayım dedim.

Yakında ormanlık alan var. Daga tepeye vuracağım kendımı.
Tabı sonra kı sorunuz hangı marka ve model olacaktır.

Pıyasada ınceledıgım kadarıyla Artıcat bombardıer, polarıs gıbı markalar önde gıdıyor.
Ancak ben Kymco mxu 500 u secmek uzereyım.

Plaka takılıyken istenılen trafıge gırılır. Plakasız arac ıse yola ve trafıge cıkamaz. Polıs yakalarsa atv yı bağlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
16 yıl
Yarbay

C
14 yıl
Teğmen

polaris sportsman 500 h.o bizde var plakalı max hız 110 kmh 55 beygir heryere rahat dirip çıkabiliyor youtubeden videolarına bakabilirsiniz



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.