1. sayfa
Gelirse ne ala fakat bu çok düşük ihtimal olduğunu belirteyim heveslenen arkadaşlara ![]() Konuya ilişkin olarak bu makine aslında rtr 150 yanında görsel ve teknik anlamda pek fark yaratmayacak bir model ybr 125 ybr 125 city muhabbeti gibi asıl bomba rtr 160 ve rtr 180 olacaktı fakat onlarıda iç geçirerek izlemekten öteye geçemedik maalesef. ![]() İsotlara selamlar... |
Konuya hemen hemen aynı şeyleri yazmak için girmişdim . Nedense Türkiye'ye bir türlü gelemedi şu rtr160lar flameler eğer gelirse bu modeller arasında rtr160 piyasaya bomba gibi düşer ![]() |
Kaynak http://www.isotlargrup.com/ < Resime gitmek için tıklayın > |
Tvs Falme her yönüyle tam istediğim motor daha önce bu konuda sayısız mailler attım ve telefon ile görüşdüm İnanıyorumki İsotlar bu motoru getirecekdir ve bende elimden gelen çabayı gösteriyorum zaten sitesinde belirtilmiş gün içinde arayıp teyit edicem durumu ![]() |
Engine: 3 valve, 4 stroke Gears: 4 Speed ![]() ------- 3 Subaplı olması enteresan. 4 Vitesli olması dahada enteresan!! |
motoru küçükde olsa güzelmiş. Fiyatı ne kadar olur aşağı yukarı ? |
3000-3500 civarı olacağını tahmin ediyorum. |
Tvs satış sorumlusu ile görüştüğümde şubatdaki fuardan sonra satışa sunulucakmış ve Novarix'in belirtdiği fiyatlardan satışa sunulması muhtemel. |
18hp lik RTR 180i getirseler ya bu tel maşalar gelene kadar...şu makina gelsin 4000 lira civarına satılsın bir de yedek parça desteği sağlansın daha ne istiyor isotlar anlamış değilim... http://www.tvsapache.com/180-features.html |
:) Bence siz fazla şey istiyorsunuz. Latife ediyorum tabi ki. Sizinle hem fikirde olmadığımdan değil. Yanlış anlamayın tabi ki güzel olur. Olur da ithalatta uygulanan yüksek vergi oranları ve diğer maliyet unsurları üstüne de ülkemizdeki garip tüketici yönelimleri işin içine girince tabiri caizse malın kıymetini bilecek adam olmayınca firmalar hiç yanaşmıyor belli hacim ve segmentlerdeki motorları getirmeye. 150cc ye kadar problem yok fakat 150cc-600cc arası bermuda şeytan üçgeni gibi. Dikkat ederseniz bu hacimler arasında markadan da öte direk modeller konuşuluyor. Misal 250cc de ss tarzı hangi motoru almalıyım denildiğinde genelde cevap GT250R dır. Cruiser da ise GV250 gibi. Gelin görün ki offroad makinelerde alıcı kitlesi biraz daha bilinçli ve spesifik ihtiyaçlar duyduğundan (GY serisi dandikötesi cross ları dahil etmiyorum genelde onların alıcı kitlesi yine 4-5 cümle yukarıda bahsettiklerim.) daha yaygın tercihler var. |
180cc ve 125cc nin vergi dilimi aynı....180RTRi gelmeli... spesifik bir araç değil...![]() |
Bizim ödediğimiz vergiden bahsetmek istememiştim. İyi ifade edememişim düzeltiyorum. Malın ithali ve satışında ödenen malın maliyetine yansıyan tüm yüklerdi kastım. Örneğin Apache nin bu bağlamda yurtiçinde satılabileceği fiyat alt limiti belli onun çok üstünde de satılmıyor mesela. Firma çok ufak bir farkla piyasaya sunmaz RTR yi. Tipik pazarlama mantığıdır aynı ürün gamında farklı özelliklerde satışı yapılan ürünlerin birbirini kırmaması için fiyat farklılaştırmasına gidilir. Bu durumda yine 4000 lira zor oluyor. 250cc motorların fiyatları da belli yine aynı nedenlerle bir 250 cc nin yarı fiyatına satmazlar, satamazlar (Rasyonel işletme manasında) RTR180 yi. Benzer şeyler zamanında RTR160 için de konuşuldu bir çok forumda. Oldukça geniş bir kitle talep etti bu motoru ama ithalatçı oralı olmadı. Ki getirmiş olsaydı turuncusunun ruhsatı çoktan cebimde olacaktı. RTR180 için spesifik demedim bu arada. Cross/Offroad da yukarıda bahsettiğim ülkemizdeki tuhaf tüketici yönelimi yoktur. Zira ihtiyaçlar daha spesifiktir bu ürün segmentinde (Sağlamlık, performans vb. kıstaslar çok daha önemlidir sürdüğünüz tabiat koşulları nedeniyle. Ve daha akli tercih yaparlar bu segmente yönelenler dedim) |
eyvallah seni çok iyi anladım....TVS apache 2007 yılı gibi istanbulda bütün kuryelerin altında karınca gibi türedi türedi...vay be dedim tipi şekli güzel hindulara bak dedim helal olsun...isotlar burada doğru hamle yaptı GALİBA dedim...çok geçmedi 1 sene sonra günde 400-600km arası yol tepen kuryelerin altında yedek parça sıkıntısı ve bunu tamamlayan birçok eksiklik yüzünden bu kuryelerin bir çoğu rasyonelliği tercih etti CBF 150 ye dönüş yaptılar. 10-11 ay gibi sürede 40bini 50bini gören TVS ler artık ortalıkta gözükmüyor...150bini deviren CBF150ler hizmet vermeye devam ediyor... TVS zaten bilindiği üzere ara bir ürün...satış oranı belli...fiyatı rekabetçi değil sadece alternatif...bu sebeble 5.700lira dahi olsa vitrinine RTR180i yi koyarak en azından ürün gamındaki gelişmelere bakılarak TVS tercih sebebi halini alabilir...ancak bu mantelite ile isotlar hayl kurmaya ve rüya görmeye devam etsinler...2005 unatıkan kararları sonrası sektör zaten dibi boyladı akılcı kararlar ve eli taşın altına sokmak gerekiyor... bunu büyük firmalar yapmıyor isotlar neden yapsın...burada da son kullanıcının istekleri ve hayalleri devreye giriyor ama ne işe yarıyor işte forumlarda bir iki karalanmış yazı olarak çıkıyor karşımıza |
1. sayfa
2010 itibariyle Tvs Flame modeli daha sonrada cup tarzı motor satışa sunulacakmış
Tvs Flame
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Teknik detaylar:
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.