Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
19
Cevap
1110
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Şöyle bi strateji olsada oynasak dediğiniz....
_
14 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar bir strateji oyununda şu özellikler yada şu fikirler olsa mükemmel olur. yada şöyle bi strateji oyunu olsa da oynasak dediğiniz... Aklınızdaki oyun, düşünce veya fikir paylaşmanızı rica edicem.
Bunu neden sordum: %100 Türk yapımı bi strateji oyunu üzerinde çalışıyoruz değişik fikirler vb... bulabileceğimi düşündüm.
Aklınıza gelen herşeyi yazabilrsinz şu çk saçma olur diye düşünüp geçmeyn çk güzl fikirler çıkacaını düşünüyorum hatta çk ilgi duyarsanz online destek de verebilirsiniz... Sohbet eder konuşuruz.
Hem fikirleriniz bi oyunda kullanılmış olur hem de böyle bi projede katkınız olmuş olur.

Şimdiden teşekkür ederim..İlgi gören bi konu olacağıı umuyorum.

Pm de atabilirsiniz.Ama bi forum tartışma havasında olması daha güzel olur.



A
14 yıl
Yarbay

modern zamanı mı anlatıcak yoksa kılıç,kalkan,ok zamanı mı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
14 yıl
Yüzbaşı

Bence kesinlikle savaştıkça tecrübe kazanıp dolayısı ile rütbe kazanıp daha efektif hale gelebilmeli elemanlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
14 yıl
Yarbay

rise of nation gibi taş devrinden modern zamana hatta geleceğe kadar her devri olmalı, hayvanları sadece yemek için değil eğitip asker olarakta kullanabilmeliyiz örneğin kartal yakalarız tabi modern zamanda uçak olur, balina yakalarız modern zamanda deniz altı olur silahlar evler modifiye edilip daha güçlü hale getirilmeli veya yeni özellikler eklenebilmeli, örneğin atlı evine silahlı asker ekleyip o evi koruyabilmeli, evleri binaları birbine bitişik yaptığımızda daha değişik şeylerde ortaya çıkabilmeli birden fazla düşman yada dostumuz olduğunda dost devleti çeşitli hatalarla yada isteyerek düşman, düşman devletide çeşitli anlaşmalarla dost yapabilmeliyiz, sömürgecide olabilmeliyiz birden fazla düşman devlet olduğunda birini ele geçirip diğerlerine saldırmalarını isteyebilmeliyiz, age of empires taki gibi bir ana şehrimiz olmalı ve ordan çeşidi bol olan yardım isteyebilmeliyiz, ülkelerin kendine has silahları olmalı ama başka ülkelerde biraz daha para odun v.b. şey harcayarak alabilmeli, ticaret olmalı, ayrıca kuş bakışı ve age of empires gibi yakından bakış olabilmeli veya kamera yönünü değiştireblmeli ama biraz daha kasarsak battlefield gibi fps kamerayada çevirebilmeli, hikaye modu daha gelişmiş olmalı ülkelere göre değişiklik göstermeli aynı zamanda ana şehrimize göre menü stili yazı stilide değişiklik gösterebilmeli, ülkelerin age of empires taki gibi kahramanı olmalı ve o kahramanın yüzünü değiştirebilmeliyiz kendimizi yapalım yani başka aklıma gelirse eklerim ilk aklıma gelenler bunlar


Bu mesaja 2 cevap geldi.
D
14 yıl
Yarbay

Osmanlı tarihi ile ilgili olabilir.Örnek bir senaryo : İstanbul'un fethi
Mesela görev olarak ;

-Gemileri Haliç'ten geçir.
-İmparatora elçi gönder(biraz saçma galiba )

gibi şeyler olabilir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
14 yıl
Yüzbaşı

türk savaşları anlatılabilir çanakkale savaşı gibi yabancı oyunlarda hep d-day savaşını bahsediyorlar biz de çanakkale savaşından bahsedelim


Bu mesaja 1 cevap geldi.
_
14 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Experience - tecrübe - rütbe olayı olacak ztn kesinlikle bizim düşüncemz oyunumz barutun icadına kadar yani kılıç kalkan ok diyebiliriz modern savaş takdir edersiniz ki çk zevk vermiyor... Diğer türlere nazaran



_
14 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: soulcubee

rise of nation gibi taş devrinden modern zamana hatta geleceğe kadar her devri olmalı, hayvanları sadece yemek için değil eğitip asker olarakta kullanabilmeliyiz örneğin kartal yakalarız tabi modern zamanda uçak olur, balina yakalarız modern zamanda deniz altı olur silahlar evler modifiye edilip daha güçlü hale getirilmeli veya yeni özellikler eklenebilmeli, örneğin atlı evine silahlı asker ekleyip o evi koruyabilmeli, evleri binaları birbine bitişik yaptığımızda daha değişik şeylerde ortaya çıkabilmeli birden fazla düşman yada dostumuz olduğunda dost devleti çeşitli hatalarla yada isteyerek düşman, düşman devletide çeşitli anlaşmalarla dost yapabilmeliyiz, sömürgecide olabilmeliyiz birden fazla düşman devlet olduğunda birini ele geçirip diğerlerine saldırmalarını isteyebilmeliyiz, age of empires taki gibi bir ana şehrimiz olmalı ve ordan çeşidi bol olan yardım isteyebilmeliyiz, ülkelerin kendine has silahları olmalı ama başka ülkelerde biraz daha para odun v.b. şey harcayarak alabilmeli, ticaret olmalı, ayrıca kuş bakışı ve age of empires gibi yakından bakış olabilmeli veya kamera yönünü değiştireblmeli ama biraz daha kasarsak battlefield gibi fps kamerayada çevirebilmeli, hikaye modu daha gelişmiş olmalı ülkelere göre değişiklik göstermeli aynı zamanda ana şehrimize göre menü stili yazı stilide değişiklik gösterebilmeli, ülkelerin age of empires taki gibi kahramanı olmalı ve o kahramanın yüzünü değiştirebilmeliyiz kendimizi yapalım yani başka aklıma gelirse eklerim ilk aklıma gelenler bunlar



Gerçekten güzel şeyler yazmışsın yüz deişme olayını sevdim :D Kesinlikle senaryo hikaye modu free game'i aratmıcak olmalı diye düşünüyoruz bizde sizden bu konuda da ilerleyen zamanlarda destek isteyebilirz :D Oyun 3 boyutlu olacaı için kamere açısını 45 er derecelik açıyla istediği yönden kendisi ayarlıyabilicek user ırk yada ülke olarak her ülkenin farklı avantaj ve dezavantajı olacak heroes gibi düşünebilirsiniz bunu ama oynanış olarak ve harita tarzı olarak age of tarzında olacak devamını bekliyoruz fikirlerin tek tek not edip değerlendireceimizden şüpheniz olmasın saygılar....


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
14 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: _Ercell_
Gerçekten güzel şeyler yazmışsın yüz deişme olayını sevdim :D Kesinlikle senaryo hikaye modu free game'i aratmıcak olmalı diye düşünüyoruz bizde sizden bu konuda da ilerleyen zamanlarda destek isteyebilirz :D Oyun 3 boyutlu olacaı için kamere açısını 45 er derecelik açıyla istediği yönden kendisi ayarlayabilecek user ırk yada ülke olarak her ülkenin farklı avantaj ve dezavantajı olacak heroes gibi düşünebilirsiniz bunu ama oynanış olarak ve harita tarzı olarak age of tarzında olacak devamını bekliyoruz fikirlerin tek tek not edip değerlendireceimizden şüpheniz olmasın saygılar....


hikaye modu etkileşimli olmalı ve tek bir çizgide ilerleme meli bir görev verildiğinde farklı şekillerde yapılabilmeli ve sonuçları da ona göre olumlu yada olumsuz değişmeli, bu değişime göre hikayenin geri kalanı da değişebilmeli ama farklı gidişatlar arasında bağlılıkta olmalı yani bir önceki bölümde yaptığım hata sonucu bir sonraki bölümde farklı bir zorluk seviyesi veya konu ile karşılaşırsam ek görev isteyip hatamı telafi edebilmeliyim. Ayrıca online olarak senaryoya dost veya düşmanlar dahil olabilmeli.

Serbest oyunda veya online ya da lan oyunda savaş alanlarını kara deniz hava olarak seçebilelim yani deniz de gemi ağırlıklı savaşlar gelişmeler yaşanabilsin, kahramanımız olacaksa onu daha önce dediğim silah ev modifiyeleri gibi geliştirebilmeliyiz, yani at evi yaptığımızda oraya eğitime sokar atlı yaparız, ağır silah evi yapıldığında ağır silahları kullanabilmeli, kullandığı silahı falan değiştirebilmeliyiz.

Sadece altın taş odunlarda yemek çeşitlilikleri gibi olmalı, mesela maden çeşitleri olabilmeli haritaya bağlı olarak madenler değişmeli, ağaçlardaki odun kalitesi örneğin değişebilmeli. Oduncu madenci barınakları olmalı böylelikle işçiler ana eve taşımazlar elde ettiklerini ve bu barınaklarla işçileri eğitip daha iyi ürün elde etmemizi sağlayabilmeliyiz...

şimdilik bu kadar aklıma gelirse yazarım
bunları kullanacaksanız fikir hakkı isterim adım geçsin yeterli


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
14 yıl
Teğmen

dune gibi çöl gezegeninde yada starcraf gibi farklı ütopik bir gezegendeki senaryoda üstün teknolojili aynı güçteki ırkların fakat farklı saldırı savunma gelişme yapı birim çeşitleri bulunan birde tecrübe puanı ile üst rütbedeki asker birim yaratıkların olduğu bir tarafın çabuk çoğalma gibi özellikleri varken diğer taraf savunmada gelişmiş olabilir veya teknoloji diğerine üstünlük sağlarken diğer fiziksel güçlü olup organizma olarak hızlı çoğalır ve daha güçlü yaratıklardan oluşabilir.Birde tarafsız olan azınlık olabilir bunalr her iki tarafa zorluk çıkartır ve tecrübe puanı artmasında bunların yok edilmeside etkili olabilir.birde kaynak toplayıcılar kaynak toplarken maden yada kristal gibi yakınlarda kalmayınca düşman yakınlarından almak zorunda kalır bunun için toplayıcı uçak veya uzay gemileri tarafından alınıp havadan bölgeye indirilerek toplar hem daha güvenli hem daha hızlı birşekilde kazanç sağlanır.klasik upgrade binaları ile birimlerin gücü silahları koruyucu kıyafetleri zamanla geliştirilmiş olur.Her ırıkın bir bitirci silahı olmalı bu nükleer silah olabilir teleport açabilir,veya yok edici gemi vs..birimler ctrl ve sayı ile numaralandırılabilmesi gerekir.Savaşlar hava ve denizdede oldukça gelişmiş olmalı oyunun menuleri starcraft gibi olmalı ırklara göre seslendirmede gerçekçi olmalı aradaki sinematiklerde aynı zamanda . Kara savaşlarında ses dalgası(sonic) atan tank olur ,hantal ama güçlü devasa da olabilir,sadece ateş ve zehir gibi askerleri etkiliyen tanklar olur.Asker olarak teleport olabilen,uçabilen,sabotaj yapabilen,yapılara girip yok eden veya kendinden yapan birimler olabilir.Hava savaşlarında kısa süreliğine görünmez uçaklar olabilir Zeplin olabilir.sc daki gibi içinde onlarca gemi çıkan güçlü zeplinler olabilir.Deniz savaşlarında hovercraft,denizaltı,nükleer atış yapabilen yada uçan birimlerin iniş yapabildiği gemiler olabilir.Oyunda kamuflaj olarak yerin altına geçebilen görünmez olabilen birimler birde görünmez yein altına mayın döşeyen yapılarda olabilir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
_
14 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: fatal3ty

dune gibi çöl gezegeninde yada starcraf gibi farklı ütopik bir gezegendeki senaryoda üstün teknolojili aynı güçteki ırkların fakat farklı saldırı savunma gelişme yapı birim çeşitleri bulunan birde tecrübe puanı ile üst rütbedeki asker birim yaratıkların olduğu bir tarafın çabuk çoğalma gibi özellikleri varken diğer taraf savunmada gelişmiş olabilir veya teknoloji diğerine üstünlük sağlarken diğer fiziksel güçlü olup organizma olarak hızlı çoğalır ve daha güçlü yaratıklardan oluşabilir.Birde tarafsız olan azınlık olabilir bunalr her iki tarafa zorluk çıkartır ve tecrübe puanı artmasında bunların yok edilmeside etkili olabilir.birde kaynak toplayıcılar kaynak toplarken maden yada kristal gibi yakınlarda kalmayınca düşman yakınlarından almak zorunda kalır bunun için toplayıcı uçak veya uzay gemileri tarafından alınıp havadan bölgeye indirilerek toplar hem daha güvenli hem daha hızlı birşekilde kazanç sağlanır.klasik upgrade binaları ile birimlerin gücü silahları koruyucu kıyafetleri zamanla geliştirilmiş olur.Her ırıkın bir bitirci silahı olmalı bu nükleer silah olabilir teleport açabilir,veya yok edici gemi vs..birimler ctrl ve sayı ile numaralandırılabilmesi gerekir.Savaşlar hava ve denizdede oldukça gelişmiş olmalı oyunun menuleri starcraft gibi olmalı ırklara göre seslendirmede gerçekçi olmalı aradaki sinematiklerde aynı zamanda . Kara savaşlarında ses dalgası(sonic) atan tank olur ,hantal ama güçlü devasa da olabilir,sadece ateş ve zehir gibi askerleri etkiliyen tanklar olur.Asker olarak teleport olabilen,uçabilen,sabotaj yapabilen,yapılara girip yok eden veya kendinden yapan birimler olabilir.Hava savaşlarında kısa süreliğine görünmez uçaklar olabilir Zeplin olabilir.sc daki gibi içinde onlarca gemi çıkan güçlü zeplinler olabilir.Deniz savaşlarında hovercraft,denizaltı,nükleer atış yapabilen yada uçan birimlerin iniş yapabildiği gemiler olabilir.Oyunda kamuflaj olarak yerin altına geçebilen görünmez olabilen birimler birde görünmez yein altına mayın döşeyen yapılarda olabilir.


Çok teşekkür ederim fakat fikirler ilkel savaş üzerinden giderse daha yararlı olacaktır.. Yine de burdan da farklı fikirler çıkar...Mesela standart spy (ajan) olarak geçen karakterde kamuflaj görünmezlik tarzı şeyler olabilir çok da net şeyler yazmak istemiyorum ki biraz da heyecanı olsun ve takdir edersinz ki burda herşeyi anlatrsam oyunun bi esprisi kalmaz... Devam :D


Bu mesaja 2 cevap geldi.
.
14 yıl
Onbaşı

Osmanlı sehirlerinin ayrıntılı olduğu total war 2 medieval tarzı bi oyun bea


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
14 yıl
Çavuş

strateji oyunu yapacaksanız bir [tom clancy end war] a bir göz atın





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talsmic -- 11 Ocak 2010; 23:52:47 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
14 yıl
Yarbay

izleyinde strateji oyunu görün

R.U.S.E = UBISOFT
http://www.youtube.com/watch?v=5ohNzHWL7FI





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi profiteer -- 12 Ocak 2010; 0:14:26 >

G
14 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: _Ercell_
Çok teşekkür ederim fakat fikirler ilkel savaş üzerinden giderse daha yararlı olacaktır.. Yine de burdan da farklı fikirler çıkar...Mesela standart spy (ajan) olarak geçen karakterde kamuflaj görünmezlik tarzı şeyler olabilir çok da net şeyler yazmak istemiyorum ki biraz da heyecanı olsun ve takdir edersinz ki burda herşeyi anlatrsam oyunun bi esprisi kalmaz... Devam :D


benim ikinci yazdıklarım beğenilmedi sanırım


Bu mesaja 1 cevap geldi.
_
14 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Herkesin her yazdığı önemlidir bn konunun çk daha ilgi göreceğini umuyorum...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
14 yıl
Yarbay

_
14 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

G
14 yıl
Yarbay

hikaye modu ile serbest mod ve oyuna eklenecek diğer modlar birbirine bağlı olmalı yani hikaye modunda 3. kademede olan biri ile altındaki 1. kademede olan biri serbest modda lan veya online olarak oynadığında güçleri ve özellikleri eşit olmamalı buda oyunun her alanını oynanması zorunluluğu getirir. ajan fikri güzel ama gelişmiş birşey olmalı yani karşı ülkenin askerini çaktırmadan öldürüp onun kılığına girip çeşitli binalara sızarak bilgi alınmalı ve oyuncuya bu bilgi silah gücü harita bilgisi kaynak bilgisi gibi değişik şekillerde geri dönüşü olmalı.

her türlü yapı kuvvetlendirilip yükseltilebilmeli mesela kuleye 3 kar daha çıkılabilmeli görüş ve atış menzili artar. koruma sadece surlar ile olmamalı işçiler kuyu veya hendek benzeri yeri kazabilmeli deniz kıyısında isek içine su taşınabilmeli yada yabani hayvan içine bırakılmalı. aynı kazma yöntemi belirli asker yada ajan içinde geçerli olmalı ancak yerin altından tünel yapıp biryerden biryere gidebilmeli tabi sınırlı olsunki haritayı gezemesin :D

Gece gündüz ve hava şartları daha etkin olmalı, kar veya yağmur yağmalı sis olmalı buda silahların menzilini düşürmeli, gece içinde oyuncu aydınlatmayı iyi yapmalı yoks atış menzili düşmeli


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
14 yıl
Çavuş

devlet yönetimi ile ilgili rejimini orduyu araştırmaları eğitim sağlık gibi kullanılabilen olsa iyi olur



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.